Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1317
Har hatt noen dager i Amsterdam, og kom borti noe bra exctacy der. Første kveld tok jeg en og en halv tablett, fordelt over noen timer. Andre kveld tok jeg 2,5 tabletter på ca 12 timer. Tredje kveld lå vi på hotellrommet hele kvelden, spiste 10g trøfler hver og røkte marihuana.
Det var på torsdag. Fredag og lørdag har egentlig gått greit. Men i dag har jeg vært veldig svimmel, ligget på sofaen for det meste. Når jeg blunker hører jeg det inne i hodet mitt, høres ut som elektriske bølger som går gjennom hodet ved blunking. Regner med og håper dette er over på noen dager. Ble nok litt mye der nede , mistet vel litt styringen😁 Men artig var det
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sjokkert over å være litt ør i hodet etter å ha spist 4 exctacy tabletter, spist 10g trøfler og røyka en del over tre dager?
Drikk vann, spis mat, og få i deg nok søvn - så årner deg seg nok skal du se. Hvis du merker at noe er skikkelig skikkelig feil, så oppsøker du lege.
Trådstarter
33 3
Er ikke sjokkert, bare håper det går over snart. Fatter egentlig ikke at jeg kunne spise så mange, men det var lett å glemme under rusen. Har bare prøvd det to ganger før , og da en tablett med mange måneders mellomrom
Kjæresten og jeg went all crazy i Amster vi og, kjørte på med x tre dager på rad, samt en hel del kokain, trøfler og en bøffa ketamin, som gudene vet hva inneholdt. Mens vi røyka en god del hele tiden. Min frue ble svært dårlig, og var dårlig fra før (kan ha hatt noe med det lille valium kjøret vi hadde i dagene føre, muligens litt abstinenser inni bilde). Den første kvelden med x var den sjukeste ruskvelden jeg har opplevd i mitt liv, som antagelig hadde noe annet enn bare MDMA i seg. Men det tærer på hue å drive på sånn, er ikke anbefalt i det hele tatt, selv om du er polstra super bra, gjør det deg ingenting godt. Kjente ikke så mye på det sjøl, men jeg har blitt utdelt en gave uten like når det kommer til bivirkninger og ettervirkninger av stoffer. Holde på med MDMA kjør er vel å be om at hjernen din skal bli pissed, grøt og jævlig, i verste fall psykose, noe du ikke ønsker, da rusutløst psykose er enda merkelige enn en vanlig psykose på sitt vis. Men vi lærer av våre feil, ikke kjenner du noe særlig til rusen etter flere dager heller, ihvertfall ikke dens magiske, fantastiske siden av MDMA. Blir bare et surrehue uten like. Ta heller fart hvis det skal gå flere dager på rad neste gang
Sist endret av TheBean; 25. mars 2018 kl. 22:05.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hahaha du har ikke mye erfaring med extacy eller.
wtf.
Anonym bruker
"Intolerant Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette har du kommet godt ut av. Kjenner mange som har vært idioter med rusmidler. Det varierer fra ingen bivirkninger til sykehusinnleggelser. Det du beskriver høres ut som noe sammensurium av hva andre beskriver. Et fellestrekk er at du føler deg sjuk et par uke så går det som regel over. Det kan dog ta måneder om du fucka opp bad, men i mange tilfeller går det stort sett over fort.
Det der går over, hold deg unna rus annet en kanskje hasj og en valium eller to om det blir for gale. God mat, litt bevegelse og avhold fixer det der mest sannsynlig. Man vet jo aldri hva som er i knips lenger, alt fra speed til RC stoffer, så det kan skje så mangt rart med deg av de der. De "beste" er liksom også de værste for huet etterpå.

Bare ikke heng deg opp i småtingene og føl etter andre kjennetegn osv, da kommer symptomene av seg selv. Mye er bare oppi hodet, som nå er litt i ubalanse av stor fest i amster;-) Så chill og det går nok over, ellers fins alt mulig av hjelp bare å ringe lege om du får nok og tør å fortelle dette da. LYKKE til.

s
Trådstarter
33 3
Ville bare si at jeg nå føler meg helt fin, heldigvis gikk det raskt. Sunn mat, mye søvn og turer i det fri har nok hjulpet på��