Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 5388
får utskrevet Temesta 1mg. fra lege med dispensasjon fra legemiddelverket. de fungerer på angst og uro men har aldri oppnådd noen ruseffekt av disse. får 14 stk. i uka/2 pr. dag. Jeg har prøvd å spise noen på en gang, men er så kjipt de dagene jeg sitter uten så prøver å holde meg. Må jeg spise alle disse for å få en merkbar eller kul rus? Jeg koker og skyter disse pillerne innimellom for fun, uten noe effekt egentlig. Men det jeg lurte på var hvor potent Lorazepam er ift. Alprazolam eller Klonazepam?
1 mg skal visstnok tilsvare 10 mg Valium.
Så jeg antar at du burde få noe som iallefall ligner på en rus av 3-4, evt. 5.

Det beste vil selvfølgelig være at dagens første dose er da du forsøker deg på en rusdose, gjerne når du er opplagt og lys våken. Da vil du merke det mye tydeligere enn om du forsøker når du allerede er litt påvirket av forrige dose og i tillegg er trøtt.

Kilde: https://www.benzo.org.uk/bzequiv.htm
Sist endret av Who?; 5. mars 2018 kl. 20:40.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av sykoa Vis innlegg
får utskrevet Temesta 1mg. fra lege med dispensasjon fra legemiddelverket. de fungerer på angst og uro men har aldri oppnådd noen ruseffekt av disse. får 14 stk. i uka/2 pr. dag. Jeg har prøvd å spise noen på en gang, men er så kjipt de dagene jeg sitter uten så prøver å holde meg. Må jeg spise alle disse for å få en merkbar eller kul rus? Jeg koker og skyter disse pillerne innimellom for fun, uten noe effekt egentlig. Men det jeg lurte på var hvor potent Lorazepam er ift. Alprazolam eller Klonazepam?
Vis hele sitatet...
Prøv å få legen til å øke dosene da? Sånn at du kan spise deg fjern da du har til overs? MEN, kjøp deg narkotika hvis du skal skyte noe, å sitte å skyte piller for ''fun'' er jo latterlig unødvendig. Søk på google angående potensen fra tablett til tablett. Alprazolam er det sterkeste vi har uten godkjenningsfritak hvis jeg ikke tar feil. Men syns ikke Alprazolam er særlig morsomt, men godt og avslappende. Rivotril er den morsomste rusen her i mine øyne, men ganske uforutsigbar. Bønne og rivotril sammen er fantastisk!
Trådstarter
Jeg har drevet å kjøpt bortimot 2- 10ere med pepper i uka siste to mnd. "på si", så. hehe

har skutt 14 mg temesta nå. eneste jeg fikk effekt av var zopiklonen jeg skøyt, man kommer ikke unna den forferdelige smaken i munnen selv om man skyter, nei. haha. formen er da ok og nå fikk jeg levert mer pepper, så
Sist endret av sykoa; 6. mars 2018 kl. 02:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
IKKE skyt piller så du for blodpropp med medisner som funker BEST i magen, type 95%opptak i magen. Så du er klar over det gir zopiclone ingen effekt ved skyting, jeg vet det dum som jeg var. Vi skyter opiater og speed, men ikke benzopiller som funker fort og greit i magen vel?

s
Sitat av saviour Vis innlegg
IKKE skyt piller så du for blodpropp med medisner som funker BEST i magen, type 95%opptak i magen. Så du er klar over det gir zopiclone ingen effekt ved skyting, jeg vet det dum som jeg var. Vi skyter opiater og speed, men ikke benzopiller som funker fort og greit i magen vel?

s
Vis hele sitatet...
Speed & Benzo cocktail er superhelt! Skal man skyte - er kicket godheten - ikke varigheten!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Skyter de mest fordi jeg er så jævla kåt på nåla og har ikke råd til å peppre meg absolutt hver dag

nå er jeg usikker på om det fungerer da ettersom de vil ikke kokes opp skikkelig, og det blir liggende igjen nesten like mye pulver som pilla er stor.
og zopiklonen blir bare graut av å koke, tar dritlang tid å trekke opp i pumpa og må som oftest tilsette mer vann og trekke opp enda en gang
Sist endret av sykoa; 22. mars 2018 kl. 03:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ærlig talt, gidder du trekke den dritten opp i pumpe så får du bare kose deg for meg, men det FUNKER ikke med zopiclone i vann, det er ikke vannløselig det gjelder de fleste benzo nesten også. Du kan få rypper til å funke sammen med noe speed eller dop, kanskje andre piller og men zopiclone, kom an folkens. Så skyteglad er det farlig å være, blodpropp i hjernen får du av den minste partikkel....

Jeg er ikke over å sette meg en smell med fart, og skjøt heroin som en cowboy med seksløper i min tid, men tenk deg om om det er verdt de farene ved nesten ingen rus overhodet...

s