Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1640
fikk nettop denne mailen fra posten.no :

Heisann!
>
> Viser til henvendelse angående nevnte pakke, sendt fra USA 09.02.2013. Det Er beklagelig at pakka ikke er kommet frem til deg.
>
> Det har ikke lykkes oss å lokalisere pakka, på grunnlag av den informasjonen som foreligger.
>
> Vi ber deg derfor ta direkte kontakt med sender for å få tilsendt ny vare, eventuelt få refundert det beløpet du har betalt.
>
> Det er avsender som må sette frem en skriftlig etterspørsel i det landet pakka er sendt fra. Når det gjelder pakker sendt med US Postal Service fra USA, er det kun avsender som har krav på eventuell erstatning.
>
> Vi kan bare beklage det inntrufne.
>
> Med vennlig hilsen
>
> Rita Ribe
> Kundekonsulent
> Tlf 04045
> Fax 38 17 94 51
>
dæm har faen meg greid og rote bort pakken min så spørsmålet mitt er da! What to do ?!?!?!
> Rita Ribe jobber ikke i Bring
> E-postadressen brukes ikke
> Fax-nr tilhører Evry Consulting
> Mailen inneholder en god del skrivefeil jeg ikke forventer av et seriøst firma (f.eks bruk av ordet pakka)
Sitat av Mirriran Vis innlegg
> Rita Ribe jobber ikke i Bring
> E-postadressen brukes ikke
> Fax-nr tilhører Evry Consulting
> Mailen inneholder en god del skrivefeil jeg ikke forventer av et seriøst firma (f.eks bruk av ordet pakka)
Vis hele sitatet...
Med andre ord ingen ting å bekymre seg for? Hvorfor skulle noen sendt ut en sånn mail bare for "teh lulz"? Tydligvis det som er tilfellet, men jeg stiller meg litt undrende til motivet.
Trådstarter
det er hotmailen jeg fikk.

ingenting og bekymre seg for ? pakken ankom oslo pakkesenter den 25. i forige månte.
"Øko-Terrorist"
Sitat av Mirriran Vis innlegg
> Rita Ribe jobber ikke i Bring
> E-postadressen brukes ikke
> Fax-nr tilhører Evry Consulting
> Mailen inneholder en god del skrivefeil jeg ikke forventer av et seriøst firma (f.eks bruk av ordet pakka)
Vis hele sitatet...
Pssst... Evry er eid av Posten(Tidligere ErgoGroup)

Og etter et raskt google søk ser jeg at Bring bruker flere bring.com adresser
Sist endret av tr80r; 14. mars 2013 kl. 00:54.
Sitat av Mirriran Vis innlegg
> Rita Ribe jobber ikke i Bring
> E-postadressen brukes ikke
> Fax-nr tilhører Evry Consulting
> Mailen inneholder en god del skrivefeil jeg ikke forventer av et seriøst firma (f.eks bruk av ordet pakka)
Vis hele sitatet...
Sjekk fakta før du uttaler deg.
Rita Ribe er ansatt i Bring i følge intranettet.
Epostadressen har jeg ikke sjekket, men den følger normal Bring standard så ser ikke bort i fra at den er ekte.
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
Foreslår at du tar kontakt med Bring direkte på tlf og spør om mailen du fikk er reel
Sitat av Mirriran Vis innlegg
> Mailen inneholder en god del skrivefeil jeg ikke forventer av et seriøst firma (f.eks bruk av ordet pakka)
Vis hele sitatet...
http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=pakka&bokmaal=+&ordbok=bokmaal
Geek på deltid
SteInMetz's Avatar
Be om å få samme mailen på engelsk, slik at du kan videresende den til avsender av pakken. Avsender av pakken må da ta kontakt med UPS, og fremme en reklamasjonssak. Det vil da mest sannsynligvis gå sin gang, og forhåpentligvis så får du ny pakke, men det er det ingen garantier for.
Sitat av okkla Vis innlegg
fikk nettop denne mailen fra posten.no :

Heisann!
>
> Viser til henvendelse angående nevnte pakke, sendt fra USA 09.02.2013. Det Er beklagelig at pakka ikke er kommet frem til deg.
>
> Det har ikke lykkes oss å lokalisere pakka, på grunnlag av den informasjonen som foreligger.
>
> Vi ber deg derfor ta direkte kontakt med sender for å få tilsendt ny vare, eventuelt få refundert det beløpet du har betalt.
>
> Det er avsender som må sette frem en skriftlig etterspørsel i det landet pakka er sendt fra. Når det gjelder pakker sendt med US Postal Service fra USA, er det kun avsender som har krav på eventuell erstatning.
>
> Vi kan bare beklage det inntrufne.
>
> Med vennlig hilsen
>
> Rita Ribe
> Kundekonsulent
> Tlf 04045
> Fax 38 17 94 51
>
dæm har faen meg greid og rote bort pakken min så spørsmålet mitt er da! What to do ?!?!?!
Vis hele sitatet...
What to do??? Har du ikke lest mailen? Hun skriver da nøykatig hva du skal gjøre... Jesus...................