Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2651
Hei

Har bygget meg PC. Siden igår så har jeg slitt med å få liv i skjermen. Vært helt svart. Prøvde alt fra å bytte om på ram brikker og sånt. Plutselig idag tidlig fikk jeg bilde, kom meg inn i bios, der var alt riktig. Så de 2 m.2 ssd jeg har fra Samsung. Trykt save and exit for å installere Windows fra USB, men ble skjermen svart igjen. Tok da ut det lille batteriet på hovedkortet, ventet 30 sek og satte det inn igjen. Det hjalp heller ikke.
Byttet hdmi kabel og nå er skjermen stabil.
Men nå dukker ikke ssd diskene opp i bios, har trykt rundt inne på avansert og finni noen steder det står om m.2 disker, men ingenting hjelper .

Jeg trenger hjelp folkens!🙂
Hvilket Hovedkort er dette ? Prøv å kjør Win10 installasjon å se om ikke diskene vises der.

Hvis ikke, prøv en Bios oppdatering.
Trådstarter
14 0
Sitat av theunknown12 Vis innlegg
Hvilket Hovedkort er dette ? Prøv å kjør Win10 installasjon å se om ikke diskene vises der.

Hvis ikke, prøv en Bios oppdatering.
Vis hele sitatet...
Det er asus tuf b360 pro- gaming uten wifi

Er det hovedkortet eller bios jeg kan oppdatere gjennom bios? Det het asus EZ Flash utility
Bios ja, last ned og legg nyeste bios på USB minnepenn og gå inn i bios på ny pc og velg EZ flash utility via storage devices, der finner du da denne bios filen og installer.