Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Røyking vs Edibles
Røyking 32 72,73%
Edibles 12 27,27%
Stemmegivere: 44. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  7 1922
Hva liker dere best?
Røyking. Jeg synes edibles er gøy, dersom man har lyst til å føle seg småtrippet. Men ofte går jeg på den smellen at jeg spiser litt for mye og ender opp helt fastlåst i sofaen med de sykeste tankene, hehe.

Husker for øvrig da jeg spiste en 250 mg kake før jeg gikk inn på flyplassen i San Diego i fjor, og jeg har aldri loka så mye i hele mitt liv. Føltes nesten som jeg hadde spist sopp, var fullstendig på bærtur
Edibles gir en roligere comeup men ender ofte i en full-blown trip med svake CEVs of lignende. Dette passer seg best når du har en hel dag å bruke. Røyking er greit når du vil begrense hvor lenge du er høy.
Edibles I kontrollerte former.

Bruker selv kapsler med kokosfett, 0,075 pr kapsel. 3-4 stk gir en fin buzz med god vare i en 3-5 timer.
Foretrekker å vape god weed i elektronisk vaporizer men spiser en del også fordi det er så praktisk, gir stabil effekt over mange timer.

Hvis jeg ikke ønsker å bli limt til golvet tar jeg små doser hver 3. time og microdoserer med vaporiser når jeg føler for det.

Røyker nesten ikke lenger. Lagde en joint her om dagen og det var en skikkelig skuffelse. Brent papir smaker dritt!
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
Røyker nesten ikke lenger. Lagde en joint her om dagen og det var en skikkelig skuffelse. Brent papir smaker dritt!
Vis hele sitatet...
Føler at joint har blitt det samme for vape'n som det hesten en gang var for bilen. Det er gøy å ri på hest av og til, men foretrekker bilen

PS! Ja, jeg er veldig høy nå
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har aldri prøvd en skikkelig edible, men jeg har en bekjent som skal skafffe meg en kapsel som skal slå beina under de fleste vistnok. Laget av noen som dyrker pot, for smertepasienter og venner. Men jeg kan umulig tenke meg noe som kan erstatte den formen jeg får ved å røyke tobakksmekk i vannpipe. Kanskje dabs når det blir mer vanlig her. Jeg har fått god rus av spise hasj, bare smeltet det i en serveringskei med smør med lighter under og blander det i youghurt. Funka veldig fint på jobben, bortsett fra en gang jeg satt i kassen og trodde jeg sendte varene inn i en tunnell bortover kasseapparatet. Svusj svusj sa varene der de forsvant.

s
Ja takk begge deler! Edibles krever gjerne litt mer planlegging, da det ofte henger i lengre og gir en sterkere rus.

Kan forresten dele med meg av en oppskrift som funker bra: https://www.godt.no/oppskrift/6609/brownies

Mandlene kan man skippe.

For å sette en ekstra spiss på oppskriften over, tar du 1 gram hasj per 3 browniestykker, det gir ca 0.33g/stykke og en god opplevelse for de fleste. Hasjen smuldrer du opp, og smelter ned sammen med smøret før du deretter smelter inn sjokoladen. Kan anbefale f eks Moroccan Cream som også gir en ganske god smak. Bruk gjerne kaffepulver også, om du vil døyve smaken av 'krydderet'.