Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2358
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det virker som om jeg ikke lenger kan føle det rushet man får etter de 3 første øllene/drinkene.

Har også prøvd å shotte men føler da bare den fulle følelsen minus goodfeelingen.


Hva kan det skyldes?
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet ikke hvor ofte du drikker, men det kan skyldes toleranse.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vet ikke hvor ofte du drikker, men det kan skyldes toleranse.
Vis hele sitatet...
Drikker som regel 1 gang i uken, men noen ganger hver andre uke
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Seting kan også påvirke, også hvorfor du drikker. Hvis man er i godt humør, det er god stemning osv, så er det ofte at dette spiller inn. Hvis man er sliten og trøtt, har det ofte annen effekt. Øl er ikke akkurat kjent for å gi noe euforisk kick, mens noen kjappe glass musserende ofte blir brukt i feiringer.
Er vel aldri så mye rush i alkohol uansett.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Drikker som regel 1 gang i uken, men noen ganger hver andre uke
Vis hele sitatet...
Du drikker for ofte og har dermed bygget opp en toleranse.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde det sånn en lengre periode, og burde satt pris på det fordi da drakk jeg ikke så ofte. Nå må jeg passe på å ikke bli for beruset på kveldene da det er så herlig å sette seg ned med noe god whiskey etter en lang arbeidsdag
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hadde det sånn en lengre periode, og burde satt pris på det fordi da drakk jeg ikke så ofte. Nå må jeg passe på å ikke bli for beruset på kveldene da det er så herlig å sette seg ned med noe god whiskey etter en lang arbeidsdag
Vis hele sitatet...
Hvordan fikk du goodfeelingen tilbake?
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan fikk du goodfeelingen tilbake?
Vis hele sitatet...
Det skjedde av seg selv tror jeg? Eller så har det noe med at jeg jobber svært mye for tiden og får et behov for å kræsje på en måte. Kanskje det føles diggere pga det? Har ikke noe klart svar
Tror ikke det har med toleranse å gjøre - det skyldes nok forventninger og hvilket humør man er i fra før av. Alkohol kan forresten gi litt eufori i settinger der en føler en "trenger" det.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde samme problem en periode da jeg drakk svært mye hver helg over flere måneder. Endte med at jeg alltid var gretten på alkohol. Tok en pause og alt er tilbake som normaøt nå.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hadde samme problem en periode da jeg drakk svært mye hver helg over flere måneder. Endte med at jeg alltid var gretten på alkohol. Tok en pause og alt er tilbake som normaøt nå.
Vis hele sitatet...
Hvor lang pause tok du?
Sitat av Fiskesaus Vis innlegg
Er vel aldri så mye rush i alkohol uansett.
Vis hele sitatet...
This.. ! =)
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Kittykat Vis innlegg
This.. ! =)
Vis hele sitatet...
Nei men man føler jo som regel en "goodfeeling", noe jeg ikke gjør lenger...
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har skjeldent fått noe annet enn svimmelhet, kvalme og litt mindre hemninger av alkohol. En skjelden gang innimellom blir det gøy.
Jeg har inntrykk av at alkohol bare forsterker det humøret man allerede er i.
Tar du noen andre medisiner ved siden av sånn ellers?
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Tar du noen andre medisiner ved siden av sånn ellers?
Vis hele sitatet...
Nei gjør ikke det
Jeg er 40 år nå, og det rushet med euforien du snakker om gav seg fullstendig etter en 5-6 år med helgefyll. Om jeg nå drikker en gang i året, så er det eneste som skjer at jeg selv føler meg edru, mens jeg ovenfra og ned ser at jeg sliter med koordinasjon. Alkohol er totalt bortkastet for meg nå som rusmiddel sett bort i fra at vin smaker godt til maten og 2 kalde øl i sommervarmen slukker tørsten på en egen måte. I tilegg til at utepils med vakre damer har en liten psykologisk effekt.