Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1451
Har en artig historie nå som jeg er på form, jeg mekket et skudd med 0,7g marsipanspeed og velta koppen, og klarte å suge det opp fra benken med sprøyten før det rant utfor kanten. Det var liv oog død for meg, kunne ikke kjøpe ny nå liksom. Tar alt på en gang og velter koppen, offf. Filtrerte det godt seff. Alt vel nå=D

Noen andre som har en lignenede historie å dele?

saviour
Ikke det du vil høre. Men Tenkt hvor mye bakterier det er på en benk. Du bryr deg kansje ikke men du kan dø av infeksjon. Kan være makkaen din lå og veltet seg i tarmbakterier som du skal trykke inn i blodomløpet ditt.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan ikke si jeg er glad for å lese dette.... Jeg har vært på kjøret, har en egen tråd om det her til og med, og selv ikke da gjorde jeg sånt.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke artig lesestoff ...
Bruker;-)
Trådstarter
Det er mye dritt bare i speeden selv, det er høyrisiko å skyte uansett hva du er villig til å gjøre. Benken vaskes jevnlig.

s
Ville kokt det først for å unngå frossan eller infeksjon. Så selvfølgelig bruke en annen pumpe en den du sugde det opp med.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er i slike tilfeller som dette man virkelig burde hatt micron/hjulfilter. Ekstremt dyrt med «merkevare», men det er uansett 100 ganger bedre med de billige enn bomull/sigarettfilter... det fjerner jo strengt tatt bare de største partiklene. Det burde forøvrig være obligatorisk med micron filter HVER eneste gang man mekker opp skudd, sikker på mange hadde fått et finere liv ved å bruke disse.. har hørt så dumme ting som at det er renere å skyte fordi man filtrerer det da, og gjett hvor mye bakterier litt bomull fjerner.....? Nei.. ta til vett og kjøp slike filter, så kan det potensielt redde deg fra smitte og dødsfall i slike situasjoner. Jeg må nesten vurdere å begynne å selge slike på Finn eller noe...

Ellers ville jeg, som andre har nevnt, kokt det først. Kanskje fryst det ned også? Regner ikke med du har tid til dette selvsagt, jeg vet hvordan mine bekjente er ihvertfall.
Bruker;-)
Trådstarter
Beste rådet er å ikke skyte stoff, det er noe jeg gjør av ekstremt ubehag og russug og abstinens, jeg har vendt meg til å skyte så nå funker liksom bare den måten. Beste er å aldri sette et eneste skudd. Det er sannheten, men jeg har nå hatt en fin natt.

Jeg varmet det opp end del, dampet litt, men ville ikke koke det helt pga speeden.

s