Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 4986
Hei folkens! Jeg har ikke røyket så alt for mange ganger, og når jeg først gjør det er det som regel blomst. Lurte på hvor lenge f.eks. et gram med god hasj pleier å vare for dere. Ikke effektene, men selve hasjen. Og hvordan pleier dere å røyke det? Joint, bong, varm kniv, osv, osv...
2-3 gram dagen på en fin fullmelt? Om det er blomster gjerne mer.
Effekt, røyket, varer som regel 1-3 timer for meg, men kjenner jo litt gjennom dagen etterpå, uten at jeg ville kalt meg "stein". Høyest effekt første time. Edibles varer mye lenger, men på en annen måte.

Hasj funker toppers blandet med blomster, om det er i en rullings eller en pipe/bong.

Det er mye urenheter i hasj man kjøper på det uregulerte markedet, om du kjøper noe som ikke er produsert lokalt er det stor sannsynlighet det er blandet ut med noe, dessverre. Om det er rent, er hasj alltid et renere produkt, ett "ekstrakt", som betyr du trenger mindre for å oppnå samme effekt. Men med blomster vet du at det du har er rent.

BHO/wax er også interesant, det blir enda mer potent, en slags super hasj-olje laget med løsemiddel. Denne røykes som regel ren, og får meg opp i skyene på minuttet.
Sist endret av elz; 12. mai 2018 kl. 05:51. Grunn: fikse :)
Min hasj varer den kvelden og natten jeg kjøper det, uansett mengde. Da være det 200kr eller 600kr, jeg pleier akkurat å ha til frokost om morgenen. Røyker mekk med tobakk og hasj i vannpipe. Var beinhard på kun å røyke rk-pipe før med reint i, men den tid er over.

s
1 gram varer kansje 1 eller 2 dager for jeg og typen .. røyker joint mest noe pipe , grønt pleier å vere bager 3,5 g ,500 kr
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spørs om jeg jobber eller har fri. I en hverdag etter jobb kan jeg bruke alt fra 0.5-1g, men hvis jeg har fri i helgene kan jeg lett røyke 3g på en dag. Bruker som oftest å røyke med tobakk/hasj og kjøper kun blomster en gang i blandt siden det er så jævlig dyrt og forsvinner raskere enn hasj.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1g holder for 5 jointer, 5 jointer varer lenge ! Røyker kun Max en halv joint i gangen , og røyker Max en gang i uken , og det er sjeldent ! Livet er herlig når man ikke er innrøkt
Anonym bruker
"Sammen Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg røyker ikke stort lengre, men har røyket fast i 5 år cirka. 1 gram hasj varte meg rundt 2-3 dager, jeg lagde spliffs med 0,1 - 0,2 gram i hver, røyket 1/3 - 1/2 av spliffen, for å så røyke resten senere.

Har mange venner som røyker mye bong, piper, looms. Jeg ser hvor mye de røyker, og hvor innrøyka de er, så av den grunn har jeg hatt som prinsipp å holde meg til rullepapir, det har funket veldig bra mtp toleranse og økonomien
Kan ha 3 gram i en uke, men kan også ha 3 gram på 2-3 dager.
Kommer an på kvalitet, humør, besøk osv.
Er vi mange samlet så kan det fort bli litt større mengder.
Hadde en plate på rundt 60g med litt under standard kvalitet jeg hadde i nesten 3mnd.

Røyker rundt 3 joints om dagen, mornings, før/etter middag og nættings.
Det går stort sett joints fordi vi ofte er flere men går også en del i bong.
Selv foretrekker jeg bong de gangene jeg skal røyke. Når jeg røkte fast (Typ 5 hits pr. dag) gikk det 1-2g på ca. en uke. Jeg liker dog ikke å bli skikkelig skækk, foretrekker en rolig, kreativ og behagelig rus. Rart at #Sammen Kirkegrim mener st joints sparer litt på forbruket, jeg har stritt motsatt erfaring.
Han mente vel at siden han røyker joints, så forblir toleransen lav, så med lav toleranse bruker man mindre penger på hasj.
Sist endret av ronny23; 12. mai 2018 kl. 21:13.
Sitat av ronny23 Vis innlegg
Han mente vel at siden han røyker joints, så forblir toleransen lav, så med lav toleranse bruker man mindre penger på hasj.
Vis hele sitatet...
Hvor er logikken i dette? Røyker man en joint om dagen med 0,2 i får man mer toleranse enn å røyke ~0,06 i bongen. Alt kommer vell an på mengde og hyppighet.
inspirational nut
lyndah85's Avatar
12 1
Jeg henter som regel litt større mengder når jeg henter, men 5 g varer i underkant av en uke.
Da 3 j pr gr og 1,3 sigg I hvert mekk.

Grønt blander jeg 50/50 eller røyker rent, så da går det fort det dobbelte.

Jeg har røyka av og på I 18 år.
1 gram kan vare alt fra en uke til en måned vanligvis. Kommer veldig an på. Røyker mindre enn jeg gjorde før og det kan jeg forsåvidt anbefale til flere her inne. Toleransen min har alltid vært ganske lav eller moderat også da så jeg har sjeldent trengt store mengder.

Jeg foretrekker å røyke spliff. Har ikke bong selv - kun en liten pipe. Når jeg er på fest eller besøk hos andre er ofte bongene såpass skitne at det ikke alltid frister noe særlig for meg. Så bong blir til sjeldne anledninger. Er litt dårlig på å trekke av bong også, så blir litt mindre nice for min del enn de som klarer å ta alt i ett til to trekk.
Røyker aller oftest når jeg er sosial, så er også mest praktisk og hyggelig med spliff for meg. Hvis jeg røyker alene pleier jeg å rulle en opp og ta meg en gåtur. Er også veldig glad i å rulle, så det bidrar vel til at det er min preferanse.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har røyket i 10 år og som regel går det 0,3 jointer alene, kan fort bli 4-5 på en kveld/natt. Slik er det daglig i perioder.
Tar pauser i ny og ne, og da blir jeg helt borte av 0,15 jointer. Så forbruket mitt varierer ekstremt.
Røyker nesen bare hasj.
En beshlik* varer en uke for meg, sån som det er nå med jobb og lignende.

Tidligere gikk det mellom 2-3gram om dagen, men da kjopte jeg store partier till bllig peng.

Pleide att ha ca 0,5 i hver joint eller bonghit. Nå, når toleransen er kraftigt reducert, har jeg vel 0,05-0,1 i hver joint.

*5g
Kommer så klart ann på kvaliteten og om jeg jobber eller har fri, men mekker .3, røyker bong og har jeg fri så mekker jeg .6, varer 1–1.5 dager
1g "prima norsk hasj" varer vanligvis 5 dager. Inntar oralt. Dekarboksylerer og ekstraherer etterpå i kokosolje.
Når jeg reiser går det mest i typer som har mindre THC og mer andre virkestoff. Da går det gjerne 1 til 0.5 om dagen.
På den mest prima hasjen jeg har hatt (hadde heller ikke røyka på et halvt år før jeg kjøpte den) var jeg konstant stein i nesten to uker på 2 gram. "Vanligvis" holder et gram i 1-3 dager (har egentlig slutta, men må av en eller annen merkelig grunn ta en to ukers binge rundt juletider og i fellesferien).
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyker 0,5 om dagen tror jeg, røyker reint i pipe 10-20 g i mnd, det kommer an på kvalitet.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
1g god bønne varer mektig lenge, røyker som oftest med 2-3 andre, selv da varer en klump 1-2 mnd. mekker med tobakk i joints
Sitat av Mekkelek Vis innlegg
1g god bønne varer mektig lenge, røyker som oftest med 2-3 andre, selv da varer en klump 1-2 mnd. mekker med tobakk i joints
Vis hele sitatet...
1g delt på 2-3 personer over 1-2 mnd med daglig/ofte røyking?

Hva slags superbønne er dette?? 2-3 smuldra biter i hver jay da eller? høres helt sykt ut
Før brukte jeg å røyke 1-2 gram om dagen. For noen måneder siden gikk jeg over til colaflaske-bong og nå røyker jeg "bare" 0,5 - 1 gram daglig når jeg røyker. Har jeg 5 gram så varer det cirka 1 uke.
Sist endret av Lommeløkt; 14. mai 2018 kl. 20:57.
Sitat av eghhh Vis innlegg
1g delt på 2-3 personer over 1-2 mnd med daglig/ofte røyking?

Hva slags superbønne er dette?? 2-3 smuldra biter i hver jay da eller? høres helt sykt ut
Vis hele sitatet...
Han mener vell at han røyker som oftest med 2-3 andre, ikke alltid. Tviler dog på at det er snakk om å røyke hver dag, da liker de iallfall ikke å bli merkbart påvirket.
Sist endret av SoppVandreren; 14. mai 2018 kl. 21:30.
det kommer ann på hva jeg føler for, kan fort går 5 på 2/3 dager. andre ganger kan det vare over en uke.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Sitat av eghhh Vis innlegg
1g delt på 2-3 personer over 1-2 mnd med daglig/ofte røyking?

Hva slags superbønne er dette?? 2-3 smuldra biter i hver jay da eller? høres helt sykt ut
Vis hele sitatet...
daglig nei... 2-3 ganger i måneden, alle har lav toleranse. retter meg selv og sier 1 måned oftest 3 stk, innimellom 4. er snakk om god brunings
Sist endret av Mekkern; 15. mai 2018 kl. 13:24.
2.5-3g pr dag, jays & bruker 0.5 på 1.5 sigg i king size papes ����