Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1266
Heisann, sitter på LAN med noen typer tvers over meg som spiller div spill og countrymusikk på høy volum selv om jeg ber dem dempe seg.

Så jeg lurer på hvordan jeg kan ødelegge musikkanlegget uten at det er så lett å finne feilen. Anlegget koster nok 200-300kr så det er ikke det dyreste anlegget.
putte jacken i jack inputen ved siden av (altså i mic'en eller en annen tett plass), bruker vel en 10 min på å finne ut av det, i værste fall avbiter?
Sist endret av vamvam; 15. februar 2014 kl. 00:40.
t_ben's Avatar
Trådstarter
Sitat av vamvam Vis innlegg
putte jacken i jack inputen ved siden av (altså i mic'en eller en annen tett plass), bruker vel en 10 min på å finne ut av det, i værste fall avbiter?
Vis hele sitatet...
Vil ikke at de skal få det til å fungere igjen i løpet av LANet.
Klipp ledningen. Så nekt, nekt og nekt.. Fungerer like godt hver gang. En som hvisket meg det i øret her på freak.
Sett høyttaler ledningene i en stikkontakt. Da vil høyttalerne koke i stykker.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor


Funker hver gang
Den med nåla var sneaky.
Klar neglelakk på lydpluggen kan fungere og. Ikke noe jeg har testet dog.
Hvis anlegget har en sikring under en skruplugg, kan du fjerne den. Eller ta den ut, kortslutte et batteri med den slik at den går (nytt 9V burde duge), og sette den på plass igjen.
t_ben's Avatar
Trådstarter
Er på et LAN så har ikke allverdens med ting, så neglelakk vil nok ikke fungere.
Hva med den voksne løsningen: Noen er vel ansvarlige for LAN'et, noen regler finnes vel. Ta det opp med de?
Ring politiet, og fortell dem at naboen som bor i (Der du er på lan) Hører på veldig høy musikk, og du lurte bare på om dem kunne ta en prat med dem?

Nå får du brukt politiet til noe nyttig.