Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1809
Er det noen som har tenkt seg å markere onsdag 20.04 på noen måte?

Kanskje det hadde vært stemning for å møtes i grønne t-skjorter og diskutere urtepolitikk?

For de som ikke kjenner til datoen og fenomenet:

http://en.wikipedia.org/wiki/420_(cannabis_culture)

http://420.com/
Jeg tenkte jeg skulle bake ei kake. Gleder meg allerede
Sist endret av caperno; 13. april 2011 kl. 00:47.
kan vi ikke ha en egen tråd med bilder og rapporter fra denne dagen'? kanskje organisere markeringer og utflukter i skogen? med overnatting til dagen 20/04 så møter vi opp kvelden før med telt og markere 20/04 klokken 04:20 til 20/04.. bare en liten tanke men haddde vært kult:P
ja samma f trippe balls på salvia dere skjønner jo hva jeg mener.. så sykt mye kritikk folk på dette forummet kommer med fordi jeg ikke er skole flink. lol greit og nevne det men trenger ikke henge seg opp i det:P
Skal egentlig på skogtur den 21.
Men jeg har ikke noe i mot å flytte det til dagen før hvis noen har lyst til å henge seg på for å markere dagen
Så her svarer du!

Lett med på skogtur skal vite, gleder meg allerede!
Var ikke klar over denne datoen Men dette er noe jeg skal så absolutt innføre i mitt lokalmiljø!
Hadde egentlig tenkt å markere, men er på TG. Husk å lighte opp kl 16:20
hehe,, men er det ikke 04:20 på natta da?:P men hadde vært jævla fett og fått til noen for likesinnede stonere som er jævla lei av å bli kriminalisert pga livstilen vår! er lei av å ha noja å være redd for att jeg kan bli arrestert når som helst for noe som ikke skader andre! har lyst å markere dette! sjekk ut denne videoen fra 2007. politiet gjorde ikke noe med de som røyka:P de røyka fritt i parken(Y) http://www.youtube.com/watch?v=51QqP1WHd1Q og denne: normal.no

http://www.youtube.com/watch?v=Zo--z...eature=related veldig bra reportasje om medesinsk marijuhana! legg press på politikerne''!
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
En stor... feit grønn blunt, på toppen av en stor bygning med god utsikt over byen og legendarisk musikk på ørene.


lookin' forward to it.
Nei, det er 4:20 PM som blir 16:20 i Norge. En gjeng studenter samlet seg for å røyke kl 16:20 regelmessig, les Wikipedia-artikkelen nevnt ovenfor.
Første hele dagen i Amsterdam blir på 4/20
Gleder meg som faen til å dra!
Kan ikke de som tar legaliseringen seriøst arrangere en ordentlig marsj 20 april. Istedenfor å stå der i skittende joggebukser og rasta-fletter med jointen i hånda sende ut som Hardbarka narkomane. kan dere heller stille opp i dress og lage en konge marsj
Noen som vet om det grupper som arrangerer noe stort på 420? Aka at mange personer samles i en eller annen park for å smoke? :P
Sitat av Domm Vis innlegg
Noen som vet om det grupper som arrangerer noe stort på 420? Aka at mange personer samles i en eller annen park for å smoke? :P
Vis hele sitatet...
Vet ikke i norge, men i Canada fks er det en årlig marsj. lignende marijuana marsjen.
akkurat, leste om at det er mange sånne store samlinger i mange forskjellige land. Hadde jo derfor vært kult om det var noe sånt her i Norge
MarijuanaMarsjen er 7.mai, det er det nærmeste du kommer et slikt tiltak i Norge. Hvorfor denne ikke er 20. April får du ta med Normal. I mine øyne en parodi på noe som helst politisk, men det får så være.

Om folk vil møtes i en park og toke så anbefaler jeg å arrangere dette på egenhånd. Men, det blir jo sett på som lovbrudd uansett hvilken dato det foregår. Så, ville kanskje funnet på en annen måte å gjøre noe spesielt på enn å samle 20 stonere i en park og røyke.
Har planer om å starte en tidlig dag med en Wake' n' Bake, så stikke på The Gathering i Vikingskipet på Hamar
Skulle gjerne vært med på å markere denne dagen her i Norge, men personlig benytter jeg denne symbolske dagen til å dra til stedet hvor jeg ser for meg denne dagen virkelig blir markert; Amsterdam!