Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 957
Har ikke peiling på mus nå i dag, de ser jo så grusomt hightech og overdrevet mye greier på de....

Har hatt logitech MX518 i 9 år og den har begynt å klikke så må ha ny.. Noen tips?

Trenger en som er like pålitlig som denne.
Sist endret av VitoScaletta; 18. august 2014 kl. 03:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
G400 om den fortsatt selges.
Hadde G400 fortsatt vært i salg, så hadde jeg nok valgt den igjen. Har hatt min MX518 i mange år nå og der er det enkelte knapper som ikke reagerer like greit lengre, men fant ut i går at den ikke er å få i de butikkene jeg har leita.

Ellers så har jeg ikke noen anbefalinger siden jeg er i samme dilemmaet selv.
De selger G400s på netonnet http://www.netonnet.no/art/data/gami...s/188615.5653/
Sist endret av iColdman; 18. august 2014 kl. 08:32.
Tusen takk !! Klmmer til å savne mx518 min...
G400 er den samme musa, bare nytt navn. Så det blir ikke så mye å savne
Da er i hvert fall G400 bestilt her fra NetonNet
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Har ikke lagt noe særlig vekt på hvordan musa så ut (høhø), bare den funka. Men merker stor forskjell på bilmusa mi (billigmus jeg fikk i gave) og min nyinnkjøpe Logitech Performance MX som jeg anbefaler. Føles god i hånda. Musa mi.
Jeg gikk selv fra mx518 etter mange, mange år til G500s og har så absolutt ikke angret (: Den er kansje litt større, men jeg har store hender så det gjorde ingenting
Det som blir kjøpt nå er Mad Catz Cyborg V7 Keyboard og g400s.
Tenkte jeg kunne like gjærne kjøpe tastatur i samme slengen.
Sist endret av VitoScaletta; 19. august 2014 kl. 03:34.