Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 8508
Satt å searchet litt rundt for info om BMS sesong 3 da jeg kom over dette på wikipedia
Cal Jones (Rayea Dinning): (Starring Season 3) : Cal is the hot new cheerleader that unlike Mary Jo, was accepted by the girls right away. She is roommates with Chet. Cal parties regularly at the Goat House, and after a few drunken hookups, starts dating the second-string quarterback Alex Moran. Cal helps Alex realize his full potential. But as he gets better on the field, the more temptation there is, which presents problems for their relationship.
Vis hele sitatet...
Chet Randell (Courtney Coleman): (Starring Season 3) : Chet is Radon's gorgeous younger sister. He is very protective over her which get's in the way of her meeting guys. Sammy Cacciatore has been interested in Chet after being defeated by her in a larping tournament, but he's afraid to pursue anything after realizing who her brother is. Chet is roommates with Cal Jones, and is responsible for hooking Cal up with Alex.
Vis hele sitatet...
Det står jo på de forskjellige karakterene hvilke sesonger de er med i.
Betyr dette at sesong 3 er uoffisielt confirmed?? Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Mountain_State
Sist endret av Quix; 12. februar 2011 kl. 04:08.
Jeg håper ! De er sykt geniale!
Dog tok det jo en god tid fra sesong 1 kom til sesong 2 kom ut.

Men av det du leste så kan det virke som storyen er lagt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Håper jo på en sessong 3. Men har ikke lyst å bli skuffet iom at Thad sansynligvis ikke er med.. eller? Serien er jo epic, kansje greit å gi seg mens leken er god?
Syns sesong 1 var mye bedre enn sesong 2, men 2 var ikke dårlig. Håper de lager en sesong 3, det er en underholdende serie uansett!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tviler litt på at de legger en slik pengemaskin på hylla så tidlig. Det kommer nok en tredje sesong, tenker jeg (og håper). Men det er ikke så lenge siden sesong 2 slutta, så vi må nok vente litt.
Sist endret av Eplekjekk; 26. mars 2011 kl. 05:24.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som har hørt noe? Kommer det sesong 3?
20 october 2011 starter det i følge ryktene
Shady Banana
Quix's Avatar
Trådstarter
Og det var han som spiller Thad som hadde bekreftet at det ble sesong 3, altså Thad forsvinner ikke
Romanski (Produsenten) har skrevet på twitter at season 3 vil komme, men han har ikke skrevet noe om når. Så vi må bare vente å se
▼ ... noen måneder senere ... ▼
jeg har hørt at sesong 3 kommer ut sent i september-oktober 2011. jeg gleder meg som en liten unge.
Sist endret av Snuskongen; 17. juli 2011 kl. 12:23.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
For de som ikke har fått det med seg enda.. Sesong 3 begynte i dag!

Åjada sa han far!
Sist endret av Naturgrønn; 18. september 2011 kl. 21:18.
Sesong to var så ille at jeg bare så en tredjedel, jeg orket ikke mer..
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
For de som ikke har fått det med seg enda.. Sesong 3 begynte i dag!
Vis hele sitatet...
Troll?

*hundremillionertegn*
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Troll?

*hundremillionertegn*
Vis hele sitatet...
Det tar deg 2 sek å finne ut av.
Har søkt litt rundt, ser at det starter om et par dager. Så jeg lurer litt på hvor du har funnet første episode.
Blue Mountain State S03E01 HDTV XviD-ASAP og Blue Mountain State S03E01 720p HDTV x264-IMMERSE fant jeg på privat tracker men også public. isohunt f eks.

Er 4 andre grupper som også har rippet episoden.

http://www.pogdesign.co.uk/cat/
Sist endret av Naturgrønn; 19. september 2011 kl. 04:20.
Dere trenger så absolutt ikke å bruke torrents.
Stream det istedet.

Episoden ble sluppet igår. Ejoy

Blue mountain state season 3 episode 1.

link :
http://www.free-tv-video-online.me/p...=xtta3h34u7oau

Kryss bort alt av popups når de spretter opp.
Sist endret av Cozativity; 19. september 2011 kl. 04:36.