Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1102
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
, ser denne spiselig ut? Fikk av en kompis, og det er noen småe grønne tråer men det kan vel være gress fra der det ble plukket. Hvor mye tror dere jeg har her? 0,5-1g?
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tror jeg har spist verre en det der altså, men vekt tørr jeg ikke å uttale meg om siden den ikke er helt pulverisert. Det jeg bruker å ta er alltid det, sånn at psilocybinet er mer jevnt spredt gjennom hele posen.
Så den ser spiselig ut? Kan jeg få en dårlig opplevelse om soppen har mugnet?
Synes den ser fin ut jeg ja, basert på hva jeg har spist tidligere. Tror de ville vært mye gråere om det hadde vært mugg på de, men om du smaker så burde du jo raskt kjenne om det smaker frisk jordsmak eller om det er mugg.

Jeg vet helt ærlig ikke hva om vil skje om det kommer mugg på de, men skal jeg gjette så kan man kanskje bli litt dårligere i magen av det?
Anonym bruker
"Løs Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ut ifra hva jeg ser på bildet så ser de helt normale ut til å være tørket fleinsopp.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tipper du har mellom 0,5-1g her ja, synes det ser bra ut
Ingen mugg som jeg kan se, hvordan opplevelsen blir avhenger av sinnet ditt, nå er ikke individer så viktig, så jeg sier kjør på
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har det veldig dårlig for tiden og vil kutte ut beroliggende osv og hjelpen jeg får er så treig og kommer ingen vei, så har bestemt meg for og ta det helt alene og bare gå inn i meg selv og la alt skje, tatt sopp 4 ganger tidligere og det føltes bare helt perfekt for meg, aldri opplevd slik ro, angsten, depresjonen, adhd, ptsd’n ble bare helt borte. Har ikke tatt på 2 år nå. Hatt dette liggende en stund men vært redd pga hvordan jeg har det. Men føler virkelig dette er noe som kan hjelpe meg så har bestemt det nå.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skal jeg kjøre lemontek? Eller skal jeg bare gunne på og spise jorda reint
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Går også fast på adhd medisin og sobril, går det fint og da ta soppen imorgen om jeg ikke inntar mine daglige medisiner? Men dem er vel fortsatt i blodet fra dagen i dag
Jeg har drevet å "behandlet" egne traumer med sopp i litt over ett år nå, sånn at jeg har sikkert passert 100g totalt. Selv bruker jeg å koke te som jeg lar soppen trekke i. Har også blitt fortalt at den ikke skal være over 70 grader når man har oppi soppen for det kan visst ødelegge noe av effekten. Og jeg kombinerer også ofte med amfetamin da jeg også har ADHD, og selv synes jeg den kombinasjonen er fin da jeg føler meg litt mer på nett enn normalt. Men benzo har jeg forstått kan legge en demper på turen, sånn at det kanskje hadde vært greit å unngå den og heller ha den i bakhånden i tilfelle ubehag underveis. Det er vel forresten en del som mener at amfetamin kan øke sjansen for en badtrip også, men jeg kan ikke si at det er min erfaring så langt.

Bedringen så langt har ikke vært det helt store, men det virker egentlig som at jeg får mer og mer tilgang til hukommelsen min, bare at det tar tid. Må vel også legge til at jeg har en uspesifisert dissosiativ lidelse og kptsd, sånn at det er veldig vanlig å fortrenge følelser, tanker og minner sånn at det å glemme viktige hendelser fra livet er helt normalt for diagnosen der.
Sist endret av tasmus82; 10. februar 2023 kl. 02:26.
Anonym bruker
"Uvøren Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av tasmus82 Vis innlegg
Det er vel forresten en del som mener at amfetamin kan øke sjansen for en badtrip også.
Vis hele sitatet...
Sikkert mange som har vært våkne litt for lenge det ikke hadde vært like bra for. Da vil jeg tro en fort kan skli ut på en liten sightseeing tur