Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 657
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har gått på 70mg aduvanz nå i 3 år. Har slitt veldig med muskelsvinn i det siste og føler alle musklene i kroppen forsvinner. Trent i 5år nå og var på min peak i sommer. Følte meg som en konge og aldri sett så bra ut. Det startet med muskelsvinn i fingrene, så over ett lite år ca begynte bicepsen og forsvinne og nå i d siste 2mnd har føttene og hele ryggen begynt og gi etter. Fått veldig stor scapula svinging helt plutselig og har vondt overalt på en måte men ikke sånn smerte smerte men mer i nervene. Kom over en artikkel isted med at noen spurte om det samme. Noen som har en forklaring på dette eller om dette kan stemme? Føler kroppen forsvinner mer og mer for hver bidige dag
Spiser du tilstrekkelig i forhold til treningsmengden din? For næringsmangel eller dehydrering er egentlig det problemet jeg ser for meg som kan komme av aduvanz, men hvis du spiser og drikker nok så vet jeg helt ærlig ikke.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Spist godt og drikker masse veske, trent ca 5dager i uken i mange år nå, plutselig forsvinner musklene bare, ikke at jeg taper muskler pga ikke trening og lite mat liksom. Det forsvinner helt bare helt inntil beinet
Høres ut som du bør ta deg en tur til legen, plutselig vektnedgang KAN være indikasjon på noe alvorlig. Det er ikke et bra tegn å plutselig gå ned i vekt om livsstilen er den samme.

Jobber du mye fysisk i tilegg til at du trener, eller er det noe som har forandret seg i livssituasjonen din ellers?
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vært sykmeldt siden mai, var innlagt hos nevrologen i 2uker men dem fant ingenting, mistenkte als i starten men så fant dem en svulst, men den var godartet så den forklarer ikke probleme
Må nesten henge meg på han forrige som svarte her jeg altså, for dette bør du finne ut av hos en lege. Stoffskiftet og blodsukker og sånne ting er normalt det også?
Sist endret av tasmus82; 9. februar 2023 kl. 23:00.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dra å ta blodprøver for å sjekke om du har lave nivåer av D-Vitamin.
Mangel på Vitamin D kan faktisk være årsak bak alt du nevner.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vitamin d er tipptopp, legene spurte til og med om jeg tar vitamin d, etter blodprøven siden det var så bra. Tar vitamin d3 og magnesium hver dag