Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 532
For flere år siden brukte jeg Antabus utskrevet av lege ifb. alkoholproblemer. Var tørrlagt en god periode og har siden følt et balansert forhold til alkohol mtp. hyppighet og bevisstgjøring.

I fjor reflekterte jeg likevel over at alkohol fremdeles har svært negativ effekt i livet mitt, selv om det siden nevnte periode kun var snakk om en fest i ny og ne. Derfor bestemte jeg meg for å holde 2023 hvitt for å utforske hva jeg kan fortsette å oppnå i livet ved å ikke bremses av den negative effekten alkohol har på meg. I skuffa lå det nesten to fulle bokser med Antabus som jeg nå bruker som sikkerhetsnett i forkant av sammenkomster hvor jeg vet at presset kan bli stort for å «ta bare ei pils». Dette er mao. ikke en nødvendighet og ikke noen krav eller i samråd med lege.

Ønsker nå å starte mikrodosering av LSD som innebærer at det skal blandes med vodka. Selger sier også at basen fra LSD uansett er utblandet i vodka, noe som var helt nytt for meg.

Vil jeg få reaksjoner fra Antabus på så små mengder alkohol? Det er her snakk om å innta 5/10 ml vodka/lsd-blanding. I så fall er alternativet å kutte ut førstnevnte, men selv om jeg enda ikke har kjent noe sug eller lyst på alkohol, synes jeg helt ærlig det er en behagelig back-up i tilfelle jeg skulle glippe.

Noen med kunnskap på emnet?
Nei du vil ikke få en reaksjon på å lite. Det er smart av deg å blande LSD med sprit og ikke vann i denne sammenheng. Prøv deg ut og husk at du trenger svært små mengder med etanol for å gjennomføre dette på en sikker måte. Jeg har selv ekstremt mye erfaring med Lsd, og har selvsagt også mikrodosert, ta det rolig og prv deg frem. Anskaff en pipett, og doser derifra.
Sitat av noguhso Vis innlegg
Nei du vil ikke få en reaksjon på å lite. Det er smart av deg å blande LSD med sprit og ikke vann i denne sammenheng. Prøv deg ut og husk at du trenger svært små mengder med etanol for å gjennomføre dette på en sikker måte. Jeg har selv ekstremt mye erfaring med Lsd, og har selvsagt også mikrodosert, ta det rolig og prv deg frem. Anskaff en pipett, og doser derifra.
Vis hele sitatet...
Takk for godt svar. Har fått tilsendt oppskrift:

1 dråpe (100ug) i 1dl vodka. Start med 5ml av blandingen og øke med 5ml dersom passelig.

Har du innspill? Pleier å ha irriterende høy toleranse på psykedelika, så vil tro jeg må opp en del over tid. Er dessuten usikker på hvor lange perioder det anbefales å mikrodosere og å ta pause. Hva anbefaler du?