Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 744
Æ sniffa cola på fredag, fikk da en veldig fæl smak i halsen. Brakk mæ gang på gang. På lørdag sniffa æ igjen, fikk da ising i hode og kjempe høyt blodtrykk. Fikk ingen fæl smak i halse. Hvorfor e det så stor forskjell? (To forskjellige)
Fordi pulveret du dytter oppi nesa inneholder forskjellige ting hver gang. Det er snakk om mye penger og utbuffing av varen du betaler så dyrt for.
Sitat av knert1 Vis innlegg
Fordi pulveret du dytter oppi nesa inneholder forskjellige ting hver gang. Det er snakk om mye penger og utbuffing av varen du betaler så dyrt for.
Vis hele sitatet...
Riktig, og angående blodtrykk er det normalt at det øker. Det kan øke ganske mye på cola også. Om jeg ikke tar helt feil er det fordi blodårene trekker seg sammen og bruker du nikotin i tillegg vil det også gjøre at det trekker seg sammen noe mere.
Ser jeg antydning til trøndersk?

Cola i Trondheim er som regel mer speed enn cola.

Veit at på heroin er kvaliteten i Trondheim 7%-14% til vanlig. Når det kommer noe som er 20% begynner overdosene. Regner med det er samme med cola. De som selger det sier selvfølgelig det er 70-80-90% reint. Men I virkeligheten er det rundt 20% pluss masse tilsetningsstoffer som lager kjemisk smak.
Sitat av Sondre Vis innlegg
Ser jeg antydning til trøndersk?

Cola i Trondheim er som regel mer speed enn cola.

Veit at på heroin er kvaliteten i Trondheim 7%-14% til vanlig. Når det kommer noe som er 20% begynner overdosene. Regner med det er samme med cola. De som selger det sier selvfølgelig det er 70-80-90% reint. Men I virkeligheten er det rundt 20% pluss masse tilsetningsstoffer som lager kjemisk smak.
Vis hele sitatet...
Trønder her, og colaen i trondheim er det ikke sånn kjempemye speed i (iallfall ikke mere speed en coke da fleste sovner lett på coken), iallfall min erfaring men den er heller ikke knallgod. Iallfall har jeg til gode å lett finne god cola i trondheim men så er ikke jeg så glad i kolombiansk kaffe heller.
Sist endret av NokErNok; 16. januar 2023 kl. 19:24.
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Trønder her, og colaen i trondheim er det ikke sånn kjempemye speed i (iallfall ikke mere speed en coke da fleste sovner lett på coken), iallfall min erfaring men den er heller ikke knallgod. Iallfall har jeg til gode å lett finne god cola i trondheim men så er ikke jeg så glad i kolombiansk kaffe heller.
Vis hele sitatet...
Poenget er at det ikke er 80% reint og fordi det ikke er så reint så er det utblandet, kanskje flere ganger med forskjellige stoffer for å øke profitt. Jeg er heller ikke no ekspert på cola. Minus er min fiende men regner med colaen er like utbøffa som andre stoffer.