Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2433
Tenker å kjøpe noke molly i krystallform siden eg ikke stoler på pillene. E skamdyrt for meg og er relativt ny innenfor gamet, derfor vil eg gjøre d riktig. hadde tenkt å sniffe siden eg har gjort det med amf før, så tenkte det skulle gå fint. Men leser på forumet at d ikke er en god ide, så tenkte heller å blande det ut i drikke siden eg sliter en del med å svelge piller. funker d å blande ut i brus eller saft? eller må d være vann? Tenker å få vekk smaken, regner ikke med den er serlig god…
Anonym bruker
"Begeistret Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av toast26 Vis innlegg
Tenker å kjøpe noke molly i krystallform siden eg ikke stoler på pillene. E skamdyrt for meg og er relativt ny innenfor gamet, derfor vil eg gjøre d riktig. hadde tenkt å sniffe siden eg har gjort det med amf før, så tenkte det skulle gå fint. Men leser på forumet at d ikke er en god ide, så tenkte heller å blande det ut i drikke siden eg sliter en del med å svelge piller. funker d å blande ut i brus eller saft? eller må d være vann? Tenker å få vekk smaken, regner ikke med den er serlig god…
Vis hele sitatet...

Det smaker veldig veldig sterkt og helt jævlig . Fraråder deg fra å blande dette ut i veske for å så drikke det.

Knus opp MDMAen til pulver, og porsjoner dette inn i Rizzla som du svelger.
morkakespisende
Det funker som nevnt over å "droppe" det i sigarettpapirer, en annen løsning er å "splitte" lagene på et ark med toalettpapir slik at du får veldig tynt papir som også er godt egnet.

Det funker også godt å drikke det. Knus opp til pulver, ha dette i et shotteglass og fyll på med lite væske--jeg vil si 2cl/halv shot med vann er å foretrekke. Ha noe digg fruktjuice klart til å skylle ned med. Puss tennene ikke så alt for lenge etter.

P.S. det er et kjent fenomen med smaken, jeg vil legge til at man kan forme disse 'smaksminnene' rundt opplevelsen om man er litt uheldig og det er mulig å ødelegge sitt eget forhold til visse typer drikke helt. Tenk "Jeg blandet julebrus med smuglersprit hele jula og nå frembringer lukten av julebrus alene smaken av neglelakkfjerner"

God tur
Sist endret av supranaut; 9. januar 2023 kl. 09:40.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Snorta molly for en liten stund tilbake. Mye mindre effekt enn å droppe.
Å sniffe det er helt jævelig
Å drikke det er helt jævelig.
Å droppe det i risla eller dopapir er jævelig.
Å putte krystallene i en gelatinkapsel for så svelge er helt klart den minst ubehagelige metoden. Hvis du synes den minst ubehagelige metoden er helt forjævelig for deg, så har du nok et problem. Å sniffe MDMA kan ikke sammenliknes med å sniffe amfetamin så amfetamin smaker som godteri i forhold.

Har dog lest om flere som putter mdma krystallene i et shotglass og shotter det ned med væske (det spiller ingen rolle om det er vann eller saft feks) for så skylde det ned med noe annet god drikke. Vil tippe at du spyr og brekker deg de første gangene

Lykke til!
Sist endret av Superspurv; 9. januar 2023 kl. 14:38.
Putt i gelatinkapsler eller drop med rizla. Rizla er ikke noe problem, bare sørg for å ha mye drikke å svelge med, å sørg for at «dropen» er helt så ikke noe molly kommer i munn din.
Det å blande det i appelsinjuice funket veldig bra for min del. Smakte kunn appelsinjuice. Dette var dog et helt glass med appelsinjuice og 150mg molly.
Du kan også slikke på fingen for å putte fingeren oppi posen med molly (knust). For å så legge dette bakerst på tunga og skylle ned. Populært i utlandet, men du aner ikke helt hvor mye du får i deg da. Så du bør passe på mengden!

Synes dog smaken ikke er så jævlig som folk skal ha det til
Trådstarter
41 6
Appelsinjuice høres ikke så dumt ut! Er det bare å tømme ønsket mengde med knust pulver oppi, og så røre?
morkakespisende
Skulle ønske det var en oppskrift et sted..
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tja kan jo knuse det også putte det i et glass, fylle halvt opp med vann og chugge for så å fylle det opp igjen et par-3 ganger for å være sikker på du har fått med alt.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pleier å blande ut MDMA i en liten mengde vann for så å shotte dette selv. Smaken er ikke spesielt digg men ikke noe værre enn f.eks. xanor eller imovane. Skylder munnen med juice eller lignende og dersom smaken fortsatt sitter igjen hender det jeg pusser tennene. Den bitre smaken sitter ikke igjen spesielt lenge, og synes ikke det så ille som folk vil ha det til hehe.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Pleier å blande ut MDMA i en liten mengde vann for så å shotte dette selv. Smaken er ikke spesielt digg men ikke noe værre enn f.eks. xanor eller imovane. Skylder munnen med juice eller lignende og dersom smaken fortsatt sitter igjen hender det jeg pusser tennene. Den bitre smaken sitter ikke igjen spesielt lenge, og synes ikke det så ille som folk vil ha det til hehe.
Vis hele sitatet...
Enig, skrev eget innlegg rundt dette her om dagen i en annen tråd. Smaker litt salta lakris, men mye mer "konsentrert". Det er definitivt en fremmed og kunstig smak, men den er ikke "JÆVLIG". Knust 2CB pille i nasen er det "JÆVLIGSTE" jeg personlig vet om.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Enig, skrev eget innlegg rundt dette her om dagen i en annen tråd. Smaker litt salta lakris, men mye mer "konsentrert". Det er definitivt en fremmed og kunstig smak, men den er ikke "JÆVLIG". Knust 2CB pille i nasen er det "JÆVLIGSTE" jeg personlig vet om.
Vis hele sitatet...
Hvis man har problemer med å svelge multivitaminpiller, så tror jeg faktisk å drikke molly er noen hakk værre altså.
Jeg har pleid å blande med brus, smaker helvette, men funker fort. Begynte å ture mye raskere enn de som droppa
Sitat av banshee_girl Vis innlegg
Jeg har pleid å blande med brus, smaker helvette, men funker fort. Begynte å ture mye raskere enn de som droppa
Vis hele sitatet...
Det er ikke fordi du har blandet det ut med brus, det er grunnet hva du har spist før, evt hva de andre har spist før, som påvirker hvor fort det kicker.
Dess tommere mage, dess fortere vil det kicke
Fare for at du vil hate mdma hvis du torturerer deg selv med smaken...
Bare dropp dritten.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg blander en del mdma i rent flaskevann 0.5 og drikker det over 15 min, drikker ikke alt på en gang.

Synes bare det smaker litt kjemisk vann, men absolutt ikke ille.
Liker det også best siden rusen kommer raskt og litt mer snikende enn kabom som når en dropper det.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg pleier egentlig bare å hive krystallene inn i kjeften og skylle ned med et halvt glass vann. Akkurat som om det var en paracet. Ja det smaker litt dritt, men det går helt fint.
Hvis det er noen steiner i det, så bare hiv innpå å svelg med litt vann, brus, øl. Det har fungert i flere år med mdma og speed for min del
Ikke stress, hiv det inn i munnen og skyll ned med et glass vann. Du blir kanskje litt kvalm på oppturen første gang, men det går fort over. Bruk en nøyaktig vekt og ikke ta mer enn 1 mg per kilo kroppsvekt første gang. Gled deg.
Bruker å ha det i shotglass med ublandet saft, gjerne en saft type som smaker litt ugreit ��
Trådstarter
41 6
Videre lurer jeg litt på hvor lenge etter man har droppet at man kan møte foreldre og slikt. har bestemt meg for å droppe, men skal være forsiktig med doseringen. vi skal gjøre dette ute, en på hasj, meg på molly og to edru. hvor lenge vare effekten og når kan jeg treffe foreldre og andre voksne?
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av toast26 Vis innlegg
Videre lurer jeg litt på hvor lenge etter man har droppet at man kan møte foreldre og slikt. har bestemt meg for å droppe, men skal være forsiktig med doseringen. vi skal gjøre dette ute, en på hasj, meg på molly og to edru. hvor lenge vare effekten og når kan jeg treffe foreldre og andre voksne?
Vis hele sitatet...
Pleier å dø ned etter 4-6 timer, kanskje 7-8 for deg som er førstegangsbruker.

Du står mye mer fri til regulere hvordan du oppfattes, sammenlignet med noen som er dritings eller stein. Bare hold energien litt inne ved å holde deg selv litt i nakken, så skal det gå greit.
Sitat av toast26 Vis innlegg
Videre lurer jeg litt på hvor lenge etter man har droppet at man kan møte foreldre og slikt. har bestemt meg for å droppe, men skal være forsiktig med doseringen. vi skal gjøre dette ute, en på hasj, meg på molly og to edru. hvor lenge vare effekten og når kan jeg treffe foreldre og andre voksne?
Vis hele sitatet...
Pass på pupillene dine -evt kjevedans om du har tatt litt mye
Ville venta til jeg har sovet med å møtt foreldre. Pupillene kan være store lengre enn du føler deg rusa, men av erfaring har de gått ned etter å sovet noen timer