Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1442
Anonym bruker
"Ferdig Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. Jeg har bestilt en brevpakke, med litt verdifult innhold for å si det sånn… men så har dumme jeg fløtta postkassen og posten.no facker, så får ikke endret adr til nåværende heller. Hva faen gjør jeg. De destruerer vel bare ikke brevet selvom det tvilsomt står noe retur på den?

Hilsen en passe oppgitt 19 år nordledning
Du må in på posten.no og kjøpe videresending av post ,vis du ikke får til og bytte bosteds adresse

Den blir dumpet i gamle postkasse så lenge posten ikke vet at du har flyttet til ny adresse. Da får de nye inboerne seg en fin overraskelse i kassa,bare ikke de ringer purken da.. får håpe de leverer den tilbake til Posten og dem videresender til deg.
Sist endret av Sæd; 14. januar 2023 kl. 15:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Videresending/ettersending av post er inkludert de første 2 mnd etter flytting/adresseendring.

Blir all post videresendt til ny adresse?
Alle typer adresserte brevsendinger, distribuert gjennom Posten, blir videresendt. Innenlands gjelder det også gjenstander sendt i brev.
Pakker kan videresendes mot tilleggsporto som betales av mottaker ved utlevering. Ta i tilfelle kontakt med kundeservice.

Blir post til den gamle adressen sendt i retur?
Vi sender posten videre til ny adresse i avtalt periode. Når perioden er over blir posten sendt i retur til sender.
Bor du i litt større by eller lite tettsted?
Jobber i posten selv på lite tettsted, og her kommer folk innom og gir beskjed om de ikke får endret på nettsiden. Kan hende det hjelper for din del og?
Posten ble sendt, så flyttet han, og tok med postkassen til det nye stedet, hva om han setter postkassen tilbake på adr fort som faen? Ble sendt fra avsender mandag forrige uke