Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  67 4564
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gått rimelig lei vodka + first price brus.

Hva pleier folket her og drikke på vors, eller med folk? Kom med forslag. Øl? Gin? Hvitvin? Whiskey? Alle drinker tas imot
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitter nå nettopp å tmøleer en storflaske akevitt. Akevitt Spesial for å være presis.
Da ha våre min goto siste 3 år. Fantastisk ��
I kveld drikker jeg øl, og likør fra hagen

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sitter nå nettopp å tmøleer en storflaske akevitt. Akevitt Spesial for å være presis.
Da ha våre min goto siste 3 år. Fantastisk ��
Vis hele sitatet...
Inderøy brenneri har mye bra akevitt, anbefales
Sist endret av Lyra; 14. januar 2023 kl. 00:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Frydenlund Fatøl, eller Hansa Fatøl. mulig en sånn der 1664 kronenburg eller hva de heter innimellom, eneste som er brukbart for mine hardkjørte smaksløker.
Brennevin har jeg drukket nok av, så det utgår stortsett om ikke det er kvalitets-vodka, da skal den drikkes ren. Blandevann er uaktuelt.

Huff, merker at man blir eldre :/
Anonym bruker
"Arbeidende Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Saft på vinflaske. Justerer formen på andre måter
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vann på vodkaflaske.
Kan ha det gøy uten alkohol.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vann på vodkaflaske.
Kan ha det gøy uten alkohol.
Vis hele sitatet...
Ehhhh..? Du vet det går an å drikke uten å ha det gøy, sant..?
Isbjørn gold
Drikker for det meste kun standar øl. Har gjort det i alle år uten og bli lei. Er mye lettere og kontrollerer en sterkere varer. Men hender jeg tar meg en kaffe og en cognac. Frydenlund sin juicy ipa har det og blitt noen av. Evt baylis og kaffe med en liten skvett vodka.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Drikker for det meste kun standar øl. Har gjort det i alle år uten og bli lei. Er mye lettere og kontrollerer en sterkere varer. Men hender jeg tar meg en kaffe og en cognac. Frydenlund sin juicy ipa har det og blitt noen av. Evt baylis og kaffe med en liten skvett vodka.
Vis hele sitatet...
Det er noen som elsker øl, så jeg ser den. Har selv en far som har drukket øl i 70 år, elsker smaken. Jeg tvangsdrikker øl. Mulig det er en tilvenningssak.
Seidel - bare øl - Ringnes . De aller billigste alternativene. Driter i smaken,skal bare bli børst!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er noen som elsker øl, så jeg ser den. Har selv en far som har drukket øl i 70 år, elsker smaken. Jeg tvangsdrikker øl. Mulig det er en tilvenningssak.
Vis hele sitatet...
Jeg likte ikke heller øl når jeg begynte og drikke. Og tror ikke noen av mine venner likte det i yngre alder. Begynte som regel med ett par cider eller litt vodka. For så og gå over på øl. Men etter noen år så var plutselig smaken fantastisk. Tror nok største delen av befolkningen må venne seg til smaken
Frydenlund Fatøl, Dahls, Heineken glassflaske, Miller glassflaske.

Sprit så jæger & redbull, eller iste som du blander selv fra poser, isbiter & en skive eller 2 lemon.
Fått dilla på Negroni i det siste. Da kan du ha det gøy med å teste med forskjellige typer gin og vermouth oppi.
Tørrlagt alkis her, mange år siden jeg drakk noe som helst. Men de siste par åra har jeg begynt å drikke alkoholfritt øl, la merke til at det hadde kommet masse nye sorter. Så jeg slår et slag for alkoholfritt, favoritter er Nanny State og Munkholm Bayer.
Anonym bruker
"Sammen Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Brus, er på jobb så
Malibu + ananasjuice og en dæsh sitron hvis du har.
Stort sett øl, gått lei sprit.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sondre Vis innlegg
Malibu + ananasjuice og en dæsh sitron hvis du har.
Vis hele sitatet...
Det må jeg prøve.

Hvordan er Malibu med cola og lime tror du?
Anonym bruker
"Ergerlig Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Whiskey on the rocks er tingen,speslielt vess du går for black label og høyere
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Stort sett øl, gått lei sprit.
Vis hele sitatet...
Går du ikke lei da? Eller er det forskjellige øltyper hver gang? Husker jeg drakk Ringsnes en periode, var så lei.
White Russian...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Går du ikke lei da? Eller er det forskjellige øltyper hver gang? Husker jeg drakk Ringsnes en periode, var så lei.
Vis hele sitatet...
Nei egentlig ikke. Tuborg med rød strek
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pils og fernet branca
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Frydenlund fatøl eller en god cognac. Ingenting slår et solid glass cognac og et par linjer dunderbrus.
Frydenlund fat øl, schous pilsner, highland park 12 år, brastaad xo, Hendricks gin, gammel Opland... Tja det er vel det, men vorach er jo cirka fire ganger i året.
Rødvin slår aldri feil. Er det vors så går det mest i pils (helst peroni, carlsberg) og sprit (drikker det meste sprit, men er ikke veldig fan av alkohol smaken så digger jeger eller fireball). Aldri likt så sterke smaker, foretrekker søtere drikker. Endres nok med alderen kan jeg tenke meg.
Kommer langt med noen gode øl. Også glimter jeg til med ulike varianter av Gin Tonic innimellom.
morkakespisende
Til vanlig drikker jeg øl og en shot med sprit ved siden av, i det siste øl og Fernet Branca som noen erfarne allerede har kommentert over meg.
Rom er også godt, spør om å få en anbefalt på vinmonopolet, så får du noe som smaker litt mer enn bare f.eks. Captain Morgan. Jeg liker det pga allsidigheten, jeg kan fint drikke bar rom men også bruke det til forskjellige drinker.
Nå er klokken 10:49 på en jævla blå mandag og jeg drikker kaffe og denne rommen virker mer som en forbudt fantasi. I det siste har Q® Fersk Sjokolademelk fra de sagnomsuste Q-Meieriene også vært å finne i kjøleskapet. Godt etter fyll, godt etter trening, godt.
Sist endret av supranaut; 16. januar 2023 kl. 10:52.
På vors? Hos andre er det lettest med ølbokser, juicy IPA eller mango IPA. Eller en flaske med musserende.

Men de råeste vorsene IMO er med sånt som long island eller GT. Om flere er med på det blir det mindre stress. Går an å mikse ferdig spritmixen til long island hjemme da, ta på egen flaske.
Long Island smaker helvete med Imovane.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det må jeg prøve.

Hvordan er Malibu med cola og lime tror du?
Vis hele sitatet...
Hvis du liker pina colada, liker du dette. Det er en "enkel version" av pina colada

Jeg tror ikke cola er noe godt. Jeg har ikke prøvd fordi jeg er helt hekta på malibu og ananasjuice ^^
To belgiske tripel i kveld
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tørr hvitvin
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blitt innmari glad i Efes Malt og Mythos i det siste. Ellers går det som regel i Paulaner og Staropramen
Sitat av Sondre Vis innlegg
Jeg tror ikke cola er noe godt. Jeg har ikke prøvd fordi jeg er helt hekta på malibu og ananasjuice ^^
Vis hele sitatet...
malibu og cola er knall. Det, og Jägerbombs, er mine guilty pleasures.
Gin russian er ganske digg. Ellers diverse øl, helst fra polet.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
sluttet og drikke nå men jeg pleide og like gin and tonic
Tubbis Lite. Slipper få tidenes gassfylte mage og sparer litt kalorier. Syntes smaken er bedre enn vanlig Tuborg, men det er meg.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av moret Vis innlegg
malibu og cola er knall. Det, og Jägerbombs, er mine guilty pleasures.
Vis hele sitatet...
Bruker du sitron med colaen og malibu?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bruker du sitron med colaen og malibu?
Vis hele sitatet...
Lime.
Sitron bruker jeg mest til gin-baserte drinks
Anonym bruker
"Sammen Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vann
Måtte lage konto når æ så denne.
Drikk Harley Davidson drink som den het på Kreta.
Bland baylis å wiskey halvt om halvt gjerne med knust is.
Æ like den best med ekstra wiskey
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ingen/svært få som drikker Cider/vin av mannfolka her inne, merker jeg. Det er jo veldig bra.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ingen/svært få som drikker Cider/vin av mannfolka her inne, merker jeg. Det er jo veldig bra.
Vis hele sitatet...
qué?
Vin er godt.
Bortsett fra mange Greske som jeg ofte syns smaker Kvae. just my opinion
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ingen/svært få som drikker Cider/vin av mannfolka her inne, merker jeg. Det er jo veldig bra.
Vis hele sitatet...
Jeg liker ikke øl. Tar heller cider enn øl. Men heller en drink enn cider igjen
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
qué?
Vin er godt.
Bortsett fra mange Greske som jeg ofte syns smaker Kvae. just my opinion
Vis hele sitatet...
Joda, men føler det er mer damedrink. Ikke blir man særlig full på vin på vors liksom, med mindre man er superlettvekter.