Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 922
Hei, vet godt kjøp og salg er forbudt her på bruket, men jeg vil bare høre om noen vet om det finnes noe sted på nettet jeg kan selge brukt(vaska og renset med isopropyl-alkohol) røykeutstyr?
Har slutta med weed så vil gjerne bli kvitt en dry herb vape.

Har kikka på finn, men ser ikke noen andre som ligger ute så regner med det er fordi de har forbud mot salg av "brukerutstyr" eller lignende. Noen som har erfaring med denne problemstillingen?
Har sett bong (glass bong med weed symbol på) på den derre Shpock appen. Brukt kjøp og salg ala Tise. Du kan jo prøve på Finn også og se om de sletter annonsen eller ikke?
Er nok bare å kaste det eller gi det til en venn.
Folk flest kjøper heller nytt enn å kjøpe brukt når det gjelder sånne ting.
Finn sletter annonsen. De tillater ikke slike produkter.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Selg den som pyntegjenstand eller souvernir på Finn.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slutta med weed?Trodde ikke det gikk ann.Hasj ja men weed?Hva er hemmligheten?
Hvilken dry herb vape er det ?
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Facebook? kjøp og salggruppe i nærområdet
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Slutta med weed?Trodde ikke det gikk ann.Hasj ja men weed?Hva er hemmligheten?
Vis hele sitatet...
Slutta med hasj og. Går på at jeg er drittlei av å gå rundt i tåka etter tilnærma daglig røyking i 10+ år. Lei av å velge bort venner, sosiale tilstelninger og annet fremfor å sitte hjemme å være stein. Lei av å ikke kunne få sove uten weed. Lei av å bli irritabel og svett hvis jeg ikke får på. Har vært uten nå over en måned og det er JÆVLIG deilig Hemmeligheten er bare å la være å kjøpe det og si "nei, takk" når du blir tilbudt et trekk her og deer.

Sitat av Jerna
Hvilken dry herb vape er det ?
Vis hele sitatet...
Arizer Air Solo