Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1517
Anonym bruker
"Sinna Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hver gang jeg puster inn med nesa etter en liner så lukter det som overskriften sier, har ikke så høye forventninger til brusen her i Norge, men jeg får vondt i hodet av det.

Er det virkelig sement jeg drar inn i nesa? Vet jo at de bruker det i start prosessen når de lager men.. kan jo være mye forskjellig får ikke super vondt, men nok til at det er plagsomt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hver gang jeg puster inn med nesa etter en liner så lukter det som overskriften sier, har ikke så høye forventninger til brusen her i Norge, men jeg får vondt i hodet av det.

Er det virkelig sement jeg drar inn i nesa? Vet jo at de bruker det i start prosessen når de lager men.. kan jo være mye forskjellig får ikke super vondt, men nok til at det er plagsomt.
Vis hele sitatet...

Det kan være en væske som er sprutet på papp og ekstrahert tilbake til kokainaz

Trodde helt ærlig det kun skjedde på film, men er faktisk en metode som blir brukt i dag
Brusen i norge er bra.

Slutt å kjøp "kola" av han under brua og 19åringer på byen så får du ekte varer.

Fyll et litersmål med 0,5liten vann. 4spiseskjer med salmiakk og rør ut "kolaen" i det med noe av metall. Pass på å bare rør i midten og ikke treff noen av sidene. Det som fester seg på metall pinnen etter ca 3mil med røring er base.
Anonym bruker
"Sinna Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Brusen i norge er bra.

Slutt å kjøp "kola" av han under brua og 19åringer på byen så får du ekte varer.

Fyll et litersmål med 0,5liten vann. 4spiseskjer med salmiakk og rør ut "kolaen" i det med noe av metall. Pass på å bare rør i midten og ikke treff noen av sidene. Det som fester seg på metall pinnen etter ca 3mil med røring er base.
Vis hele sitatet...
Ja jeg vet at man kan få tak i bra brus her i Norge.. men jeg har gått rundt i 3 dager uten å vite hvor jeg skal gjøre av meg mens jeg prøver å få vekk den dritten med nesa for jeg vil ikke kaste det har ikke vært under en bru å kjøpt heller. Men kan sikkert være enig med at det finnes bedre kontakter der ute, uansett om det var "rock".

Nei ass, neste gang jeg skal prøve brus må det være ordentlig greier for de dagene jeg har hatt nå har ikke vært Nice, nesa er sår også dog går fint nå.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja jeg vet at man kan få tak i bra brus her i Norge.. men jeg har gått rundt i 3 dager uten å vite hvor jeg skal gjøre av meg mens jeg prøver å få vekk den dritten med nesa for jeg vil ikke kaste det har ikke vært under en bru å kjøpt heller. Men kan sikkert være enig med at det finnes bedre kontakter der ute, uansett om det var "rock".

Nei ass, neste gang jeg skal prøve brus må det være ordentlig greier for de dagene jeg har hatt nå har ikke vært Nice, nesa er sår også dog går fint nå.
Vis hele sitatet...
At det er "rock" har ingenting å si. Det har blitt blandet ut 10+ ganger får du har dratt det opp i nesa.

Gjør som jeg skrev over.
Gjennomsnittet på kola i norge er 73%

De siste 10-15% der utgjør en enorm forskjell
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Brusen i norge er bra.

Slutt å kjøp "kola" av han under brua og 19åringer på byen så får du ekte varer.

Fyll et litersmål med 0,5liten vann. 4spiseskjer med salmiakk og rør ut "kolaen" i det med noe av metall. Pass på å bare rør i midten og ikke treff noen av sidene. Det som fester seg på metall pinnen etter ca 3mil med røring er base.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke natron? Alle jeg snakker med mener salmiakk er et siste basketak i nødens navn. Får det på kiwi tilogmed
Sitat av 420master Vis innlegg
Hvorfor ikke natron? Alle jeg snakker med mener salmiakk er et siste basketak i nødens navn. Får det på kiwi tilogmed
Vis hele sitatet...
Natron er det jeg har hørt også, Salmiakk er vel ganske skadelig i forhold.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av TAketbrett Vis innlegg
Natron er det jeg har hørt også, Salmiakk er vel ganske skadelig i forhold.
Vis hele sitatet...
Natron er for crack. Ikke base. Når du lager crack, blir det 70/30 mix. Med natron og Coke.
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
At det er "rock" har ingenting å si. Det har blitt blandet ut 10+ ganger får du har dratt det opp i nesa.

Gjør som jeg skrev over.
Gjennomsnittet på kola i norge er 73%

De siste 10-15% der utgjør en enorm forskjell
Vis hele sitatet...
Kilde på at det er 73%?
I 2021 var den 58%
Sist endret av jaffarbigbag; 14. desember 2022 kl. 14:26.
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Kilde på at det er 73%?
I 2021 var den 58%
Vis hele sitatet...
« Selv om det er uvisst hvor representative disse opplysningene og vår tjenestes erfaringer er, stemmer dette bildet godt med Kripos’ beslagsstatistikk, hvor det fremgår at gjennomsnittlig styrkegrad av analysert kokain siste halvår har vært på hele 78 %, med betydelig variasjon både oppad og nedad. Dette er mer enn dobbelt så høyt som snittet for perioden 2006-2015 (34 %), hvilket kan tyde på at tilgjengeligheten er økende i Norge – som i Europa for øvrig.»

Så jeg sa faktisk feil. Det er høyere.

Sitat av 420master Vis innlegg
Hvorfor ikke natron? Alle jeg snakker med mener salmiakk er et siste basketak i nødens navn. Får det på kiwi tilogmed
Vis hele sitatet...
Ruser deg jo ikke på salmiakk da. Er bare enda et middel i den kjemiske prossesen for å få det ned igjen til base.


Om du bare blander natron og kola ifra de eggene mange kjøper så røyker du jo i mange tilfeller både lidocain/benzocain- levamisole og bor syre.

Å røre ut colaen i vann og ammoniakk løsning er bare barnemat iforhold.
Sist endret av Stearinlys; 14. desember 2022 kl. 14:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Kilde på at det er 73%?
I 2021 var den 58%
Vis hele sitatet...
Det er ikke såå lenge siden den lå på 70-80% 2019 eller 2020 ish

Da har den synki drastisk kanskje pga corona??? Gidder ikke finne fram rapporten til kripos akkurat nå men en av få høydepunkter når den kommer ut haha
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Kilde på at det er 73%?
I 2021 var den 58%
Vis hele sitatet...
Her er kilden min i hvert fall, den sier 78%

rusopplysningens funn i 2022.
Sist endret av Dodecha; 14. desember 2022 kl. 16:03.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er hver gang, og hvor mange ganger har det skjedd at du har kjent på den lukten?
Så lenge kolaen funker så er det hva du får, noe må den være utblanda med...
Men er den type kola sånn at du får hodepine, så er det kanskje blanda med noe du ikke tåler. . det er jo kjipt.. så hør med din lokale deler om hen har noe anna.

Er du usikker på renhetsgrad så kan du enkelt kjøpe en test for en billig penge online.
Hvis du bor i Oslo så kan du også sende inn til deres rusmiddelanalysetjeneste, finner det på siden Dodecha linket
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Jorg Vis innlegg
Hvis du bor i Oslo så kan du også sende inn til deres rusmiddelanalysetjeneste, finner det på siden Dodecha linket
Vis hele sitatet...
Søkt på det du skriver men kommer ikke til noe side, kan du fortelle mer om det evt sende en link?
Er veldig nyttig og bra hvis det finnes et sted en kan teste stoffet sitt!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Søkt på det du skriver men kommer ikke til noe side, kan du fortelle mer om det evt sende en link?
Er veldig nyttig og bra hvis det finnes et sted en kan teste stoffet sitt!
Vis hele sitatet...
https://rusopplysningen.no/analysetjeneste