Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1430
Noen som har kjøpt / kjenner noen som har kjøpt noe fra "everyonedoesit.com"? Ble litt fristet da jeg så disse
Lurer bare på om noen har / kjenner noen som har erfaring rundt dette, angående shipment til norge, tollregler osv.
Ville ikke kjøpt så billige frø, ville brukt en del mer.
Sjekk ut www.thc.dk .
Forresten så tror jeg ikke toller'ne liker everyonedoesit.com pakker, men du kan jo prøve.
Trådstarter
13 0
Men thc.dk funker? kjenner du noen som har fått frøene sine derfra, de blir ikke stoppet i tollen osv..?
Det er ulovlig å importere dem; jfr. Landbrukstilsynets/Mattilsynets liste over såvarer det er forbudt å importere, samt Forskrift om Såvarer §28.

Frø kan lovlig importeres som "prydgjenstand" etc., men om Tollvesenet går på denne er nok mindre trolig. Blir du tatt straffes du etter Matlovens §28.
Trådstarter
13 0
vet jo det er ulovlig, men hva er sjansene for å bli tatt, og hva er sjansene for å lykkes.. noen som har erfaring med det da?
EtrnL: Skal du dyrke ute eller inne?
Hvis du skal dyrke ute annbefaler jeg deg å kjøpe noen andre frø.
F eks Stuporsonic.
Trådstarter
13 0
Jeg tenkte på å dyrke inne, men fant ut at everyonedoesit.com ikke er så trygge, så jeg går heller for disse http://www.thc.dk/storbilled_html/female.htm

100% female "Kaya" frø (50% cannabis sativa / 50% hybrid mix )
Jeg har ikke akkurat så god erfaring med å dyrke... hva trenger man av belysning og slikt?