Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2117
Da jeg kjøpte laptopen så kom den meden prøveversjon av Norton Antivirus (2013) preinstallert og nå er tiden inne for å enten fornye abonnementet eller bryte. Uansett har jeg ihvertfall Windows Defender å falle tilbake på. Fornyingen koster ca 200 spenn, men er det egentlig verdt det? Noen steder så leser jeg at man går god for WD som eneste AV, andre steder så anbefaler de 3. parts-programmer (Kaspersky, Norton etc). Hva synes godtfolket her inne?
Har så dårlig erfaring med Norten Antivirus og ble aldri fornøyd med den. Jeg bruker Microsoft Security Essentials og den er god. Gratis er den også: gratis nedlastning fra deres hjemmeside
LTd
Trådstarter
Sitat av Gulingen Vis innlegg
Har så dårlig erfaring med Norten Antivirus og ble aldri fornøyd med den. Jeg bruker Microsoft Security Essentials og den er god. Gratis er den også: gratis nedlastning fra deres hjemmeside
Vis hele sitatet...

Er Windows Defender nok for Windows 8 da?
Sitat av LTd Vis innlegg
Er Windows Defender nok for Windows 8 da?
Vis hele sitatet...
Windows Defender er Microsoft Security Essentials, bare for Win8 Jeg syns det fungerer helt greit.
Det kommer til syvende og sist an på deg som bruker. Så lenge du ikke går på shady steder og laster ned shady ting burde det gå fint.
Det fungerer bra ja og så lenge du bruker fornuft skal du ikke ha mye å beskymre deg for