Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 5413
Jeg har startet på Ksm66 (Ashwagandha) med god effekt. Merker jeg er roligere bla., og håper virkelig det er denne som hjelper. Jeg går på antidepressiva og lurer på det går fint å kombinere det? Noen som vet? Spurte på helsekost og apotek, men de visste ikke. Hvis noen har noen erfaringer generelt om Ksm66 så vil jeg gjerne høre 😊
Er en Ashwaganda tråd gående her https://freak.no/forum/showthread.php?t=319357

Men for å svare på spørsmålet ditt: Fra hva jeg har lest meg opp på så skal SSRI og ashwaganda gå greit å kombinere. Men nå skal det sies at jeg er ikke noe ekspert på emne og det er ikke noe jeg har brukt all verdens tid å lese meg opp på.
Sitat av Messik12 Vis innlegg
Jeg har startet på Ksm66 (Ashwagandha) med god effekt. Merker jeg er roligere bla., og håper virkelig det er denne som hjelper. Jeg går på antidepressiva og lurer på det går fint å kombinere det? Noen som vet? Spurte på helsekost og apotek, men de visste ikke. Hvis noen har noen erfaringer generelt om Ksm66 så vil jeg gjerne høre 😊
Vis hele sitatet...
Er keen på å teste ut KSM66 selv.

Hvor mye mg tar du om dagen? 2 piller?
Sitat av kalism Vis innlegg
Er keen på å teste ut KSM66 selv.

Hvor mye mg tar du om dagen? 2 piller?
Vis hele sitatet...
Bruker ksm selv. Har kjempe god effekt av 600mg på morningen. Noen dager redoserer jeg med 300mg på kvelden.
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Bruker ksm selv. Har kjempe god effekt av 600mg på morningen. Noen dager redoserer jeg med 300mg på kvelden.
Vis hele sitatet...
Spennende!

Fikk du effekt av ksm med engang? Eller tok det noen dager/uker?
Sist endret av kalism; 25. november 2020 kl. 21:43.
Sitat av kalism Vis innlegg
Spennende!

Fikk du effekt av ksm med engang? Eller tok det noen dager/uker?
Vis hele sitatet...
Som jeg skrev i den andre tråden så fikk jeg effekt med engang. Hadde null tro på det, men etter ca 1.30 time etter inntak så sa jeg til kjerringa at det ashwaganda greiene kan umulig være placebo. Følte meg skikkelig zen og etterhvert fikk jeg sexlyst som en nyforelska 14 åring. Jeg og dama har vært sammen en stund så hun fikk seg en aha opplevelse når jeg plutselig blei gira som en hingst igjen, haha.
Sist endret av skrpappa; 25. november 2020 kl. 21:53.
Trådstarter
6 2
Jeg har gått på det i en uke ca. 600mg (2 kapsler)morgen og kveld. Føler jeg stresser mindre og generelt mer glad og harmonisk. Absolutt verd å prøve! Skal få samboeren min til å begynne på det også.
Sitat av Messik12 Vis innlegg
Jeg har gått på det i en uke ca. 600mg (2 kapsler)morgen og kveld. Føler jeg stresser mindre og generelt mer glad og harmonisk. Absolutt verd å prøve! Skal få samboeren min til å begynne på det også.
Vis hele sitatet...
Så du tar 300mg om morgen og siste del om kvelden?
Trådstarter
6 2
Så på etiketten nå, tar visst 600mg*2 jeg. En kapsel er 300mg. Er det for mye kanskje?
Sitat av Messik12 Vis innlegg
Så på etiketten nå, tar visst 600mg*2 jeg. En kapsel er 300mg. Er det for mye kanskje?
Vis hele sitatet...
Så du tar to kapsler om morgen, og to om kvelden, eller..?
Sitat av Messik12 Vis innlegg
Så på etiketten nå, tar visst 600mg*2 jeg. En kapsel er 300mg. Er det for mye kanskje?
Vis hele sitatet...
Neida, hvis det funker for deg er det ikke for mye. Mange som får best effekt først når de ligger på 1200mg om dagen.
Trådstarter
6 2
2 om morgenen og 2 om kvelden ja ��
Sitat av Messik12 Vis innlegg
2 om morgenen og 2 om kvelden ja ��
Vis hele sitatet...
Dæven, det er mye ja. Er ikke bra å ta for mye. Har du testa ut bare å ta 2 piller?
Trådstarter
6 2
Hvorfor er det ikke bra å ta så mye?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Leste nettopp litt research på Ashwagandha og KSM66, flere studier som viser tydelige relasjoner mellom Ashwagandha-inntak(600 gram og oppover) og muskelmasse/testosteron.

Noen som har erfaringer?