Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2545
Hvordan er den perfekt helga for dere? Hva er den optimale helgekosen hvis dere skal fungere igjen på mandag morgen?
Å være med en jente.

Men neida. Jeg røyker som regel bare masse hasj og popper mye benzoer eller opiater. Får aldri noe hang av de. Bortsett fra at på mandagen så får jeg kanskje litt angst pga benzoene.
Trådstarter
22 6
Har bare røyka et par ganger og det var ikke noe for meg. Ble bare tung i kroppen. Men piker vin og sang, med litt speed og cola er kanon... Må bare huske å roe ned på lørdag kveld så man får litt søvn på søndag :-)
Sitat av skog74 Vis innlegg
Har bare røyka et par ganger og det var ikke noe for meg. Ble bare tung i kroppen. Men piker vin og sang, med litt speed og cola er kanon... Må bare huske å roe ned på lørdag kveld så man får litt søvn på søndag :-)
Vis hele sitatet...
Jeg ender bare opp med å leke med joysticken i 8timer på speed. Fæle saker
Trådstarter
22 6
He he. Greit å ha med seg litt piker da ;-)
Hmm. Perfekte helga. Det måtte vært på sommeren, masse pils i sekken, masse weed, og en valium. Når kvelden kommer så ruller vi noen flere jays mens vi nyter valium. På dagen er det pils, potetgull og sigg som er kostholdet. Sist men ikke minst, noen burgere stekt på engangsgrill.
Fredag: Møte dama etter jobb et sted i byen som har noe kul vin, og gjerne en helt vanlig pils. Sitte der drikke en flaske på deling og chille bort uka.
Så er det på tide med noe mat på et eller annet casual sted som har gode ting, for eksempel noe sånt som Nektar, Fyr, eller Arakataka. Henge der, spise, gjerne dele en flaske rød burgunder.
Etter middag begynner det fort å bli litt kveld, så tar gjerne et par siste cocktails et sted vi liker før ferden går hjem og avsluttes med en J og en pils på deling. Helst i seng før 01:00.

Lørdag: Starter gjerne dagen med en dobbel Treo om det ble litt mye drikke dagen før. Så er det på tide å komme seg et sted som serverer Bloody Mary og frokost(Gunnar's, Grådi el.)for å få i seg noe fuel og akkurat nok drikke til å få formiddags-buzzen på plass.
Så er det bare å loke rundt og møte opp med noen venner som gjør cirka det samme, ta en liten drink her, noen trekk av en J der før det plutselig blir kveld. Så er det å komme seg hjem, skifte, ta en liten liner med cola og ut igjen for middag med boyza. Blir gjerne både fuktig og snøfullt det. Ender som regel opp med å dra til kompis med størst leilighet, og størst barskap, for å holde festen i gang til litt for sent. Komme seg hjem, dele en J med kjæresten før man kapitulerer til natta.

Søndag: Joint, appelsinjuice, rundtstykker med brunost, i senga, og en døll serie på TV'en. Så èn øl og en joint til for å få de neste timene til å forsvinne. Gjøre litt husarbeid, spise noe middag, se en film. Så er jeg egentlig klar for mandag.
Sitat av Ung og dum Vis innlegg
Hmm. Perfekte helga. Det måtte vært på sommeren, masse pils i sekken, masse weed, og en valium. Når kvelden kommer så ruller vi noen flere jays mens vi nyter valium. På dagen er det pils, potetgull og sigg som er kostholdet. Sist men ikke minst, noen burgere stekt på engangsgrill.
Vis hele sitatet...
Ingen andre mennesker involvert i din drømmehelg?
Det varierer veldig, men sånn generelt sett så er jeg som jeg pleier å være til vanlig; observant, i kontroll av humør, overvurderer min egen evne til å se innover. Ser innover, men det er ingen som noen gang er ferdig med å se innover, så jeg er naiv til de tingene jeg ikke har funnet ut av enda. It is what it is, men jeg liker å slappe av og å omgi meg med positiv energi og genuine mennesker.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Beste helga for meg har brukt å være på byen. Vorspiel med noen drinker og en joint eller to på deling, noen drinker i baren og en god weed joint ferdig rulla som jeg røyker i 01-01.30 tida og koser meg til byen stenger 03.00.
Danser og fjaser men holder meg bare med vennene mine så jeg ikke plager noen andre!

Gjelder utenfor corona seff

Etter ting stengt har det blitt mer hjemmerøyking og kokkelering har gått opp 10kg haha men skikkelig kos da
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå for tiden blir det rekreasjonell phenibut, hasj + eventuelt en liten stripe på lørdagen. Fin og bli hele dagen, god søvn om natta. Mandagen er helt grei - en vanlig dag.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Ingen andre mennesker involvert i din drømmehelg?
Vis hele sitatet...
Måtte vel vært noen av de gamle vennene mina da.
Chill'n hjemme alene eller med et par kompiser og masse weed. Evt se på serier, filmer, game, høre på musikk.

Liker å ha det rolig rundt meg til alle tider, så for andre virker jeg nok ganske kjedelig hehe
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Produktiv og bra uke gir fin helg. Liker når jeg har noe å feire, ukeslutt
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Produktiv og bra uke gir fin helg. Liker når jeg har noe å feire, ukeslutt
Vis hele sitatet...
Det er så sant. Ei produktiv å bra uke gjør at jeg faktisk gidder å gjøre noe som helst ei helg. Ukeslutt er absolutt noe å feire!
Når jeg er skikkelig sliten etter en lang uke på jobb så er det lite som slår en rolig fredagskveld hjemme med dama, også gjerne hvis jeg har kjøpt inn grønning av høy kvalitet og en del snacks til helgen.

Videre på lørdag, så er det stemning å begynne å drikke i 4 tiden med boysa. Da er det jo ikke utenkelig at vi begynner å bli keen på å prøve å fikse noe cola i 7 tiden. Så kan det fort bli en alt for sen kveld.

Søndag liker jeg å generelt bare loke rundt i huset, hvis det er rotete, rydder jeg og vasker jeg gjerne en god stund før jeg ruller meg en jay før middag. Pleier ikke å gjøre stort på søndag, men prøver å lade opp til uken.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om jeg skal slå ut håret en lørdag og være helt kvikk på mandag så blir det gjerne biff m/bearnaise og fløtegratinerte poteter med en flaske iskald glass cola til. Med sukker. Eller om jeg drøyt mye cash så kan det bli en ekstra sterk kjøpe kebab og iskald cola til. Da er jeg ikke sliten eller full av angst på mandagen. Om jeg havner på fest og drikker mye alkohol i helgen er jeg som regel nervøs både søndag, mandag og halve tirsdagen. Og gjerne fyllesyk på hele søndagen og kanskje litt uvel ennå på mandags morgen.
Drikke noen øl, smoke noen bong hits og game med da bois
Sammen med familie, uten rusmidler, haha. Jeg er noob.