Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 10731
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
Noen som har prøvd disse i det siste? Er disse ekte? Jeg synes de funker bedre en Roche sine kryssere
Solgt som ente brett Galenika Rivotril (2mg Klonazepam)



Fikk dem ikke i boks, i individuelle blister som skal være ekte Galenika. Tillater all diskusjon rundt akkurat denne pillen hær
Lurer også kjapt på om det er noe farlige interaksjoner ift Rivotril ift makka eller antidepressiver som Remeron og mianserin
R.i.p 23.04.2021
Top notch legit med riktig virkestoff. De kan virke mer potente en de andre pga de der har hvert målt til 2,1mg clonazepam mens de andre fra fks glass varierer fra 1mg til 1.8mg og av og til rc benz

Ikke farlig med remeron. Remeron fungerer som en benzo booster ,så vis du tar2mg rivo og en 30mg remeron dobbler du effekten av rivotrilen
Sist endret av Tarm; 16. januar 2021 kl. 10:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Disse funker bra
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Smeller godt de. liker rivotril bedre en ksalol osv, da du kan suge på rivotrilen som søt sukkertøy, hehe. Kos deg!
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hasjoman02 Vis innlegg
Lurer også kjapt på om det er noe farlige interaksjoner ift Rivotril ift makka
Vis hele sitatet...
Generelt skal man unngå å blande uppers and downers pga stor risiko for hjertestans og overdose .
Rivotril og makka har bare gitt jævlig oppførsel, glattcelle med påfølgende fem års voldsom, og psykose i flertallet av tilfellene jeg kjenner til med folk som er så skada at de blander disse.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Synes disse ikke var så heftige jeg. Noe funk men smaken er mere bitter/mint/søt enn søt/mint og mer kalkkonsistens. Har blitt mer i godform av ekte Roche.
Synes heller ikke disse er noe spesielt.

De funker, men det må være annet virkestoff enn clonazepam. Jeg er veldig godt kjent med benzo og halveringstiden her er ikke i nærheten av hva clonazepam har.

Og den "mint" lignende friskheten man burde få når man puster inn er helt fraværende.(som både kjennes på Roche sine og de polske som kom på oransje brett)
Sist endret av Naturgrønn; 16. januar 2021 kl. 23:45.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Smeller godt de. liker rivotril bedre en ksalol osv, da du kan suge på rivotrilen som søt sukkertøy, hehe. Kos deg!
Vis hele sitatet...
Jamann, det er det jeg og tenker men mye bedre rus på xanor da. Eneste jeg liker med rivotril er smaken og at det varer så lenge.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Fikk tak i noen Galenika Rivotril 2mg men dem er svart skrift og ikke rød bak. Noen som skjønner hva jeg mener?
Sitat av Forbrukeren Vis innlegg
Fikk tak i noen Galenika Rivotril 2mg men dem er svart skrift og ikke rød bak. Noen som skjønner hva jeg mener?
Vis hele sitatet...
Nytt design på dem også da?


Har lest litt om ksalol’ens nye brett. Dem byttet skrift osv pga det med at det var falske i omløp, og at dem produseres i Polen også sendes til Serbia hvor dem da blir kjøpt av kriminelle og smuglet til andre land.
Disse var sjeldne og ettertraktet for noen år siden Da selvsagt ettertraktet fordi de var meget gode.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Disse var sjeldne og ettertraktet for noen år siden Da selvsagt ettertraktet fordi de var meget gode.
Vis hele sitatet...
Ja, men du sitter jo da der etter inntak på glattcella dagen etter for drapsforsøk. Jævla kjekt.

Rivotril er ondskap om du skal ruse deg. Jeg tar Max en kvart for dagen.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Tarm Vis innlegg
Top notch legit med riktig virkestoff. De kan virke mer potente en de andre pga de der har hvert målt til 2,1mg clonazepam mens de andre fra fks glass varierer fra 1mg til 1.8mg og av og til rc benz

Ikke farlig med remeron. Remeron fungerer som en benzo booster ,så vis du tar2mg rivo og en 30mg remeron dobbler du effekten av rivotrilen
Vis hele sitatet...
De var kanskje ekte de som ble testet men de fleste Galenika Rivotril brettene som var før manglet clonazepam. Jeg er hekta så merker om jeg blir frisk eller ikke og jeg prøvde mange av de brettene før jeg måtte gi opp. Skal prøve de nye som er kommet nå som er helt svarte bak, håper virkelig de inneholder clonazepam og jeg vil i såfall oppdatere posten min.

Sitat av Forbrukeren Vis innlegg
Fikk tak i noen Galenika Rivotril 2mg men dem er svart skrift og ikke rød bak. Noen som skjønner hva jeg mener?
Vis hele sitatet...
Ja det er de nye.

Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Synes heller ikke disse er noe spesielt.

De funker, men det må være annet virkestoff enn clonazepam. Jeg er veldig godt kjent med benzo og halveringstiden her er ikke i nærheten av hva clonazepam har.

Og den "mint" lignende friskheten man burde få når man puster inn er helt fraværende.(som både kjennes på Roche sine og de polske som kom på oransje brett)
Vis hele sitatet...
Takk skal du ha.. Noen tidligere her som mener de er ekte. Jeg er hekta på clonazepam og blir ikke frisk av Galenika brettene, har ikke prøvd de nye som er svarte bak men skal gjøre ett forsøk. Har også snakket med epilepsi pasienter som ikke får effekt av Galenika pillene.
Sist endret av dagfin; 14. juni 2022 kl. 22:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over et år senere ... ▼
Bare lureri,dere kjøper ting på gata som dere ikke vet hva er.....er de pillene vikelig vært å satse livet på.Trenger du piller så får du det hos legen,hvis ikke så skal du ikke bruke dem.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg er 55 år, var en av de første i Norge som fikk resept på rivotril som 17. åring. DE "funker", men det er ikke Clonazepam, smaker feil, virkningen kommer for fort, og skal du vite om en Rivotril er ekte, bruk 2 ml vann kok 1 i en liten smør koker, pass på å fylle på litt vann, er det ekte rivotril skal fargen etter 3 minutter bli piss gult, og legg i en liten bommuls dott som trekker oppkoket inn, dra det opp i en pumpe, putt dotten i munnen, smaken skal være søt, litt syrlig, Galenika RIV er IKKE ekte, de3 slår ikke ut som riv på urinprøve, og halveringstiden er som Sobril dvs ca 15 timer. Rivotril skal være opp til 40! GALENIKA MEDISINER ER IKKE EKTE, men de funker. Se også på dele korset det er ikke likt
Sitat av Tarm Vis innlegg
Top notch legit med riktig virkestoff. De kan virke mer potente en de andre pga de der har hvert målt til 2,1mg clonazepam mens de andre fra fks glass varierer fra 1mg til 1.8mg og av og til rc benz

Ikke farlig med remeron. Remeron fungerer som en benzo booster ,så vis du tar2mg rivo og en 30mg remeron dobbler du effekten av rivotrilen
Vis hele sitatet...
Her hadde det vært kjekt med en kilde eller hvor du har dette fra. Nevnte legemidler har ingen interaksjon, så hva får deg til å mene dette?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rivotrilen e har er halenika 2 mg blank teks på baksiden og å tabletten er hvite delestrek så man kan dele dem i 4..er med mintsmaken å
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men e savna de polske oransje som va 30 stk på brettet..dem funka som pakker men grunnen til d var at 2mg var 6mg
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg fikk for ikke så lenge siden positiv pissprøve for clonazepam etter å ha tatt galenika rivoer fra darkweb.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ble sendt inn å rivoen galenikaen va på 2.2mg selv om dem ikke va rød skrift bak..å delestrek va likt på alle..god mintsmak å..hvite va dem..noen andre som har dem ?rivoen..har sett på forumet at xanoren har fått skryt
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ble sendt inn å rivoen galenikaen va på 2.2mg selv om dem ikke va rød skrift bak..å delestrek va likt på alle..god mintsmak å..hvite va dem..noen andre som har dem ?rivoen..har sett på forumet at xanoren har fått skryt
Vis hele sitatet...


Både Ksalol og Rivotril har fått nye design på brettene pga volumene av kopier/falske brett.

Har begge Ksalol og rivo, og den rivotrilen og brettet du har høres ut som di jeg har. Eneste problemet er avogtil er di underdosert, avogtil overdosert.

Di fleste pillene fra gata i norge, brett eller ei, er "falske" men lagd av professjonelle og inneholder ikke RC, Etiz eller lignende. Disse har bare basic bindestoffer og Alprazolam i blå å Klonazepam i hvite.

Har testet utallige av begge når jeg har tatt inn, slik at jeg ikke dreper noen. Aldri stoffer som ikke hører hjemme.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg fikk dem fordi jeg har slekt i Bosnia..
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så tviler på at slekta ville tullet med meg
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk 50 stk temesta på kjøpet 2.5mg
Sitat av Ser bia Vis innlegg
Bare lureri,dere kjøper ting på gata som dere ikke vet hva er.....er de pillene vikelig vært å satse livet på.Trenger du piller så får du det hos legen,hvis ikke så skal du ikke bruke dem.
Vis hele sitatet...
Dummeste jeg har hørt,du kan nesten være døende i Norge uten å få benzo viss du har en viss historie med rus å har en kjip lege..er en grunn til at det kryr av vanlige folk på gata som handler piller
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg fikk for ikke så lenge siden positiv pissprøve for clonazepam etter å ha tatt galenika rivoer fra darkweb.
Vis hele sitatet...
H or mange dager var det gått siden du tok rivotril før urinprøve ? Det står jo alt fra 1 uke til 3 uker på nettet.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Dem som er kommet nå med marineblå Galenika tekst bak. Det er faen bra altså. Hadde spist 1mg xan, og noen timer senere så prøvde jeg dem nye Galenika bretta med Riv som har den blå skrifta. Og det sparker altså
▼ ... over en uke senere ... ▼
De er litt swing and miss, noen inneholder faktisk clonazepam mens andre inneholder alt fra nitrazepam til RC clonazolam... Hvis du tar to stk, og har tatt rivo før kjenner du igjen følelsen, pluss at det er kun de som inneholder det orginale virkestoffet som gir "Dagen derpå" effekten som jeg liker veldig godt med utrolig angstdempet og rolig til langt utpå ettermiddag/kveld dersom du tar de rett før legge tid.. Pleide ha perfekt dose for god søvn SAMT dagen derpå effekten så og si ut dagen dersom jeg tok 4mg rett før leggetid.. De med andre ting i seg har ikke den lange virketiden og du merker stort sett ikke no dagen etterpå.