Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2644
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan skal jeg gå fra Testo P til Testo E i cyclen min? Hvordan bør overgangen skje?
jeg bruker å slutte med testo p ca 2 uker etter jeg har starta på testo E. Overlapp rett og slett.
Ikke overtenk det. Start med Test E 1-2 dager etter siste injeksjon av Test P.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så jeg trenger ikke å overlappe? Kan gå rett på enan uten å miste krutt?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så jeg trenger ikke å overlappe? Kan gå rett på enan uten å miste krutt?
Vis hele sitatet...
Ja. Klart du vil få ujevne verdier i overgangsperioden, men det går helt fint.
Jeg er 57 år og har vært utsatt for ei ulykker der jeg knuste overkropp og armer.
Jeg var hos lege og testa testoverdier for å finne en vei videre. Jeg er kraftløs og ønsker egentlig bare å sove. Verdien min var 3 4 mens den burde være mellom 8 og 35.
Kan jeg forvente en merkbar effekt når jeg begynner med testo?
Jeg trener 2 x i uken. Det er et helvetes slit.

Takk
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du ligger på 3.4 ligger du helt klart langt under referanseverdi og vil nok ha et betydelig utbytte og få bedre livskvalitet av testosterontilskudd. Burde ikke være noen problemer å få det utskrevet/utprøvet med dine verdier og alder, men man vet aldri i Norge.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gjør du det privat får du det 100% med dine verdier.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gjør du det privat får du det 100% med dine verdier.
Vis hele sitatet...
Gidder du forklare?
Skal til legen til fredag og regner med at han setter i gang en behandling.
Hvis han er motvillig må jeg se meg rundt etter muligheter for å fixe det sjøl. Er det en enkel sak å få tak i testo og ordne dette sjøl?

Glemte å skrive at jeg fortsatt går på 50mg. oxy daglig + 15mg. Norspanplaster. Det er kanskje dette som kan stoppe en behandling?
Sitat av PåKanten Vis innlegg
Gidder du forklare?
Skal til legen til fredag og regner med at han setter i gang en behandling.
Hvis han er motvillig må jeg se meg rundt etter muligheter for å fixe det sjøl. Er det en enkel sak å få tak i testo og ordne dette sjøl?

Glemte å skrive at jeg fortsatt går på 50mg. oxy daglig + 15mg. Norspanplaster. Det er kanskje dette som kan stoppe en behandling?
Vis hele sitatet...
Det at du går på smertestillende medisiner skal ikke ha noe å si for oppstart på testo, er i ca samme situasjon selv. Men jeg måtte gjennom diverse kontroller for å sjekke om det var forsvarlig å starte opp med testo. Bla ekg , sjekk av levertall, diverse blodprøver.
MEN, jeg har brukt mer eller mindre 10 år og 2 fastleger på å få igjennom dette og da går jeg på et medikament som beviselig setter ned produksjon av testosteron men legen var ikke enig før jeg la fram dokumentasjon på saken.
Livskvaliteten før og etter trt kan ikke sammenlignes i mitt tilfelle. Føler at jeg har fått et nytt og bedre liv på mange måter og områder.
Kommer du ingen vei med helsevesenet finnes det andre måter.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du ikke får umiddelbar hjelp offentlig, dra på C-Medical (tidligere Colusseum Mann)...

Kan nesten garantere raskere resultater og du blir tatt alvorlig.

Fikk utskrevet testo etter et par forsøk med Clomid.

Helt konge.