Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2231
Står og på Oksynorm, har snårta d meste. Jævla dumt, da den tar opp så lite. Testa oksy opp i Rompa nå, og den smalt fiiint. ��

Men er fri for de imorgen.

Lurte på om jeg kunne gjøre det med kodein? (imovane, og sobril, og hvordan, funka d? Ble det bedre rus? (Altså når jeg har skilt ut avfallsstoffer fra PF)
Regner med dette må blandes med vann. Kaldt varmt?
Har ganske høy toleranse etter å ha stått på de i flere år.

Prøv å hold svarene til det jeg spør om. Ikke interessert i å høre deres mening om at jeg må slutte osv
Sist endret av Lotheous; 26. desember 2020 kl. 23:46. Grunn: Skrivefeil
Anonym bruker
"Intolerant Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sobril er så mildt at jeg aldri har oppnådd rus på det så hadde aldri giddi ta det i rassen not worth it
Trådstarter
5 0
Nei, ikke rus på sobril. Men om den funker fortere pm jeg feks får et panikk anfall. Imovanen blir vell det samme.

Men hva med paralginforten, hva tror du?
Mener å huske at kodein blir gjort om til morfin i leveren, så den må nok spises for at du skal få noe som helst funk.
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Mener å huske at kodein blir gjort om til morfin i leveren, så den må nok spises for at du skal få noe som helst funk.
Vis hele sitatet...
Hahahah da er jeg litt dum som sniffet det forgje gang jeg brukte det������ Husker jeg fikk effekt.

Det finest jo stikkpiller med paralagin forte,
https://www.apotek1.no/soek/paralgin%20forte
Sist endret av Mr. Frosty; 27. desember 2020 kl. 01:31.
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Mener å huske at kodein blir gjort om til morfin i leveren, så den må nok spises for at du skal få noe som helst funk.
Vis hele sitatet...
Kodein blir tatt opp i tarmen og fraktes med blod til leveren, så det vil fungere.

TS, boof i vei, du kommer ikke til å ta skade hvis du allerede har høy toleranse og holder deg til fornuftige doser. Ett par ml med lunket vann vil virke optimalt.
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Kodein blir tatt opp i tarmen og fraktes med blod til leveren, så det vil fungere.

TS, boof i vei, du kommer ikke til å ta skade hvis du allerede har høy toleranse og holder deg til fornuftige doser. Ett par ml med lunket vann vil virke optimalt.
Vis hele sitatet...
Se der ja, da lærte jeg noe nytt idag au
Trådstarter
5 0
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Kodein blir tatt opp i tarmen og fraktes med blod til leveren, så det vil fungere.

TS, boof i vei, du kommer ikke til å ta skade hvis du allerede har høy toleranse og holder deg til fornuftige doser. Ett par ml med lunket vann vil virke optimalt.
Vis hele sitatet...
Hva mener du med er par ml med vann? Kunse tablettene og ha i en sprøyte?
Sitat av Lotheous Vis innlegg
Hva mener du med er par ml med vann? Kunse tablettene og ha i en sprøyte?
Vis hele sitatet...
Kan jo gjøre det, eller kjøpe en douche ment for å rense til anal sex.
Trådstarter
5 0
Men er ikke de ganske store? Ser for meg at mye grums blir liggende igjen.��