Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1463
Har vært passiv observatør på freak i mange år. Da den helvetes corona-lockdownen medfører mye kjedsomhet så bestemte jeg meg for å dele noen tips/erfaringer rundt rekreasjonell bruk av Phenibut. Jeg har selv brukt mye tid på å finne informasjon o.l, samt bruker det i praksis.

Dette er altså ment for de som allerede kjenner til Phenibut, og er tenkt brukt i rekreasjonell sammenheng. Anbefaler ikke Phenibut til noen.
Alle aminosyrene/tilskuddene i "oppskriften" er helt lovlige og selges på treningsbutikker/helsekost/nett.

For en mer potent, euforisk og stimulert rusopplevelse anbefales følgende:
40 min før inntak:
Turmeric/Curcumin (gurkemeie ekstrakt)
Halv t-skje svart pepper

Etter 40 min.
Bland Phenibut i et glass med følgende:
-1000 mg C-vitamin
-400 mg l-theanine
-1000-1500 mg taurine
-1000 mg ALCAR
-300-500 mg l-tyrosine

Legg til et B-vitaminkompleks og 300 mg koffein (bruker koffeinpille pga. at det blir surt i magen. Koffeinen i tilskuddet må være av naturlig opphav - ikke kjemisk som i eksempelvis energidrikker. Kan selvfølgelig eventuelt bare ta en kopp kaffe.). Ta også en kvart t-skje sort pepper.

RØYK CANNABIS/HASJ - dette mangedobbler den gode effekten. Er selvfølgelig klar over at dette ikke er lovlig - men for meg er det essensielt. Jeg bruker ikke Phenibut med mindre jeg kan røyke cannabis (det føles som sløseri).

For meg gir dette en raskere, mer euforisk og langvarig virkning. Min dosering er 2,7 g ca. en gang i uken (i flere år). Dette har jeg kommet fram til da det gir meg mest mulig virkning uten nevneverdige bivirkninger. Dette er individuelt.

Phenibut har etter min erfaring veldig fin synergi med andre "halvulovlige" stoffer som kratom (ulovlig, men selges i Sverige?), phenylpiracetam og ritalin.
Ulovlige stimulanter, hallusinogener etc. er fantastisk sammen med Phenibut, men det dekkes ikke i dette innlegget.

Tips til å unngå høy toleranse:
-Passion flower ekstrakt! Dette selges på apotek i Norge. Ved bruk av dette i hverdagene har jeg unngått noen form for toleranse. Har gått fra 3,5 g Phenibut til 2,6 g uten å miste "magien" fra en uke til en annen.
-Fasoracetam.

Håper dette var til hjelp for noen.