Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3469
Ja, nå har det seg sånn at jeg, i dag, endelig skal ta LSD-jomfrudommen min. Dette er noe jeg har tenkt på Og hatt lyst Til lenge. Jeg har ganske god erfaring med psykadelika i form av disse fantastiske soppene som vokser ute i naturen og bare venter på å bli spist

Meningen med denne posten er egentlig bare å få noen tips og triks til en finfin trip. Sånn som hvilken musikk liker Dere å spille når dere turer? Hvilket miljø er det best å trippe i? Er f. Eks mat noe godt når En er på syre? Og hvordan er det med røykings under trippen?

Suger til meg alle gode råd som en svamp, hehe Og så kan jeg se om jeg kan få mekket en trip-rapport ved en senere anledning
Solotur med Lucy for første gang

Kan gi deg en pekepinn. Mange gode tips der. Angående røykings underveis så anbefaler jeg at du starter med en så liten dose som mulig. Et bongtrekk eller noen få trekk fra jointen. Effektene av å være påvirket forsterkes og du blir merkbart preget, men personlig foretrekker jeg en ren LSD-tur fremfor å kombinere med cannabis. Av musikk kan jeg foreslå Dusk to Dawn, det nyeste til Emancipator. Afterglow er ganske fin å ha på når det hele nærmer seg slutten. God tur!
Artig, jeg skal også på min jomfrutur i dag! 6 mann totalt der 5 aldri har prøvd dette før mens siste mann er en erfaren kar. Den ligger klar i kjøleskapet og vi starter turen rundt 5 tiden i ettermiddag.
Sett på haiku d'etat - mike aaron and eddie på full gnu når du har peaka, det er awesome!
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Jeg har for det meste turet innen for husets vegger, men sist gang jeg tura så gikk jeg
ut i skogen å ble der i mange timer, anbefales på det sterkeste å ta med musikk!
De gangene jeg har spist LSD har jeg tatt det alene hjemme hos meg selv. Jeg utviklet en fast rutine der jeg satt fram litt oppkuttet søt, god melon og et glass med ananasjuice før jeg la lappen på tunga. Jeg synes dette var fint å ha den første timen eller to da det på dette tidspunktet er helt vanlig å oppleve urolighet og nervøsitet mens trippen bygger seg opp. Etterhvert går dette over i ren eufori der man ligger på sofaen og gliser med store pupiller, og man skal ikke se bort ifra å bli overrasket over hvor smooth og lett kontrollerbart syre kan være i forhold til sopp. Ikke like mye dette «tunge suget» som kan tvinge deg ned i en transetilstand på sopp.

Jeg har gjerne ligget og tura på sofaen de første timene til forskjellig psykedelisk musikk. Det er ikke uten grunn at gammel Goa trance er noe det går i hos mange – den kjappe bassgangen er svært god å reise på. Det kan dog virke litt «hardt og mørkt» for noen, så roligere psykedelisk musikk er gjerne noe mange velger. Selv syntes jeg det å sette på albumet Entheogenic av Entheogenic en time etter inntak var fantastisk, det passet liksom så bra i overgangen fra opptur til full effekt.

Når effektene etterhvert begynner å dabbe av så smått synes jeg det kan være fantastisk å gå en tur i nærområdet. Flyr gjerne en mil i skatesko gjennom skog og asfalt på syre kveldstid. Trippen funker gjerne fortsatt når man kommer hjem igjen, dog temmelig redusert, og nå er det fint å bare nyte stemningen sammen med forskjellige album man får lyst til å høre seg gjennom. Jeg føler ikke det er vits i å prøve å sove før etter 9-10 timer.

Personlig ville jeg droppet røykinga og heller kjent på de rene, superklare effektene LSD gir som er mer en gode nok i seg selv. Ser for meg at røyking under trippen lettere kan gi dårlige vibber, i så fall ville jeg i det minste drøyd det til den åttende timen eller mer… Men røyking under tripp har jeg heller ikke erfaring med bare for å presisere det.

Lykke til hva enn slags sprell du velger å finne på!
Trådstarter
Takk for svar folks Kjenner dette her er en perfekt dag å dra til eventyrland på, hehe. Sitter på jobb og er i jævlig godt humør. Er i tillegg fint vær ute, så dette blir gode greier
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Kjøp inn god variasjon av frisk frukt, juice og annet naturlig du kan ha under turen
Selv vis jeg sofaturer så starter jeg som regel med Jean Michel Jarre - Equinoxe frem til 19:39 ut i det eksperimentelle 70talls synth verdenen for å få en lett oppløfting til den videre dype turen med psy trance & goa av runder så hele trippen med Kruder Dorfmeister - The K&D Sessions CD1

Cannabis på syre kan være på godt å vondt, du burde føle deg fram isteden for å satse på at det går bra (ikke vær grådig på bong trekket)
rull deg en feit joint før du begynner turen så du slipper å stuke med det når du er trippa for det kan brått bli litt mer komplisert antatt

Vis du har muligheten burde du for all del gå deg den turen du orker ute/skogen for å se føle og kjenne på det naturlige. Det er en opplevelse som ikke kan beskrives med ord
og du kan ikke ha en bedre mulighet en jomfru turen din LSD
Skal du begi deg ut på ferden alene og hvordan LSD har du i lommene?

Lykke til med turen må ånden være med deg!
Har bare et spørsmål, vi er jo også en gjeng som skal på jomfrutur. Kan det gå "gæli" for noen? Og i så fall hva skal vi gjøre?

Jeg selv har lest en del om det og føler meg trygg fra det jge har lest her på freak. Men er det noen spesifikke ting som kan gjøre at man blir redd osv?

Er ute etter noen siste gode råd, kun et par timer til vi skal ta den.
Mye politi ute i Kristiansand i dag, pass på! :P

Sitat av benzoe Vis innlegg
Har bare et spørsmål, vi er jo også en gjeng som skal på jomfrutur. Kan det gå "gæli" for noen? Og i så fall hva skal vi gjøre?

Jeg selv har lest en del om det og føler meg trygg fra det jge har lest her på freak. Men er det noen spesifikke ting som kan gjøre at man blir redd osv?

Er ute etter noen siste gode råd, kun et par timer til vi skal ta den.
Vis hele sitatet...
Ikke tenk på det kan gå "galt".

Bare ta livet med ro og nyt det så mye som mulig.
Er det noen i gjengen som er åpenbart svak i psyken (Tidligere vonde erfaringer etc.) burde du holde et ekstra øye med personen.
Kan egentlig bare konkludere med det som er skrevet over, frisk frukt og annanas juice
Selv ville jeg kutta ut cannabis, hvis trippen blir vanskelig, skift musikk
Og kom deg ut!
Flotters, da takker jeg for gode svar. Tror vi alle skal klare dette bra, de fleste gleder seg men det er en som er litt nervøs i og med at det kan være noen timer. Men da har jeg mange gode tips så da gjør jeg meg klar for en morsom og spennende kveld!

Da er min inntatt, ca. 30 minutter siden. Kommer med en oppdatering utover kvelden for den som vil lese.

TS, gjør det samme om du kan. Gøy og høre hvordan dine erfaringer ble.
Trådstarter
Hehe, konge benzoe Vi inntar godsakene i 6 tida. Vi er tre stykker. Kan prøve å oppdatere. Hvis jeg får de samme tankene som jeg gjør når jeg har tatt sopp, så kommer det til å stå jævlig mye fjernt her utover kvelden haha
Haha, artig. Jeg begynner og kjenne noe smått men ikke mye. vi har plassert oss ute på verandaen her og spiller kort og venter på at eventyret skal starte. Vi talas litt senere!

Er det greit og ta et par øl? Har 2 kalde stående som frister.
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Lite funk etter 2 timer? Hmhm .. og ja, hvis du er glad i en øl eller fler, why not gjør det du føler for ..
Trådstarter
Vil tippe det går greit med et par forfriskninger. Tenkte å kjøpe et par jeg og Man får jo også roet ned litt med et par øl innabors
Det starter og fungere nå, vi har god stemning. Mye lattis, spesielt på meg. Men til nå er det kun småting med synet og utrolig god stemning!

Så det blir noen øl her nå så gir jeg en oppdatering utover kvelden, men jeg må si det mens jeg sitter her og skriver at jeg ler av meg selv og jeg litt feelingen av det ytterste laget av det man lager såpebobler av.
Trådstarter
Haha. Nå er det i full gang her. Fargene flyter og det er jævla mye kødding med barnevernet. Tror dette blir en barnevernstripp haha

Grunnen til at vi sitter her er fordi vi vet et barnevernet ikke vet.
Skal du først høre på Jarre under en trip, så er det jo Zoolook man går for. Hidden Step av Ozric Tentacles er også bra. Eller Camel - Mirage.
Har prøvd og lese det dere sier men det går ikke, sitter bare og ler. Men nå plutselig når kompisen min kom ned var alt lett forståelig.

Jeg velger og avslutte den øverste setningen der nå etter og ha prøvd og skrive noe her i flere minutter.

At noen kan ha dårlige vibber eller opplevelser etter det greiene her er jo fantastisk i seg selv.

Må legge til før jeg forsvinner opp og det fortsatt finnes en mening i hue på meg. Det her er det morsommeste jeg har opplevd, vi er 6 mann som sitter på en alene villa i Tyrkia, har solnedgang og heldigvis for helgen ingen naboer.
Sitat av benzoe Vis innlegg
Har prøvd og lese det dere sier men det går ikke, sitter bare og ler. Men nå plutselig når kompisen min kom ned var alt lett forståelig.

Jeg velger og avslutte den øverste setningen der nå etter og ha prøvd og skrive noe her i flere minutter.

At noen kan ha dårlige vibber eller opplevelser etter det greiene her er jo fantastisk i seg selv.

Må legge til før jeg forsvinner opp og det fortsatt finnes en mening i hue på meg. Det her er det morsommeste jeg har opplevd, vi er 6 mann som sitter på en alene villa i Tyrkia, har solnedgang og heldigvis for helgen ingen naboer.
Vis hele sitatet...
Høres nice ut Setting har nok mye å si da jeg hadde en ubehagelig opplevelse da jeg prøvde LSD, men det høres ut som dere tripper under fantastiske forhold.
Trådstarter
Haha. Rett før det begynte å funke planta jeg ideen om at vi var På flukt fra barnevernet. Etter hvert ble alt bare en stor konspirasjon om hvem av oss som jobba som muldvarp i barnevernet og at barnevernet kontrollerer verden helt fra barnehagen. Barnevernet er vår nye religion Og dere, prøv å se freddy got fingered på syre, haha. DET ble fjernt det.
Haha, vi brukte egentlig hele trippen ute på verandaen her. Vi hadde jævli god stemning og har egentlig ventet en stund og lest en del om dette. Fikk nydelig sol og kjøpte inn noen pils, vi røka også som svamper under turen fordi vi fikk litt den følelsen at du ville ha noe hele tiden.

Jeg tror jeg lo konstant i 5 timer ca, føler det hardeste var over etter 6. Men så hadde jeg det bare jævli chill i de siste timene, la meg ikke før 6 på morgenen. Bare så filmer som hobbiten, ringenes herre osv.

Så alt i alt en veldig god opplevelse, det eneste negative var at 2 av gutta her drakk nok øl under trippen til og fortsette og dra på byen. Den timen før de dro på byen var hard, spilte høy musikk i kjelleren og det holdt på og sprenge hodet mitt. Var jævli sliten etter alle de timene med latter, rart syn og at jeg glemte bort ting hele tiden.

Jeg loka noe jævli med at jeg trodde jeg satt med samme gamle ølen i hånda, måtte lage meg et system på det for og ikke glemme at jeg faktisk hadde hentet en ny. En av de andre fikk for meg seg hele tiden at han fikk snip i munnen når han drakk ølen, det var jævli lattis for oss andre.
bare et lite inspill, musikk du SELV digger og får en god følelse av favoritt sangene av hele livet ditt er vel simpelt hen det du burde høre på, så har du og no du kan forbinne med virkeligheten om du sku miste total sans

får du en jævla god følelse av en type sang blandes garantert den følelsen med turen og styrer den i en positiv retning

: O )))))))))))))))))))))))
Sist endret av monoamine; 22. juni 2013 kl. 23:06.