Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1832
Noen som har prøvd de nye kratom extractene fra DS? står at de skal være 5/6 ganger sterkere en UEI. 0.1 skal være nok. Vanskelig med og tru det men.

Ser de også har fått inn mange 50x extracter på white lotus og mange flere.. noen som har prøvd de?
Suicide by proxy
En tilfeldig forbipasserende hagegnom mistet 10 gram i postkassen min i dag, 5 gram Supremely Extracted Maeng Da og 5 gram Supremely Extracted Thai. Jeg regner med at det er samme konsept som Ultra Enhanced Indo, vanlig kratom tilsatt rene alkaloider. I såfall er det hipp som happ hvilken variant du velger, de tilsatte alkaloidene overmanner kratombasen.

Jeg får ikke testet det i dag, men jeg tror det kan passe ganske bra i morgen.
Jeg kjøpte Thai Kratom K+ som skulle være super sterk.
Har ikke hatt den minste effekt på meg, jeg hadde heller gått for gode gamle Maeng Da istednfor å prøve disse nye fille ekstraktene.
Du burde holde deg unna Kratom! det finnes på legemiddellisten og klassifiseres antageligvis som narkotika. Det finnes flere raporter på overdoser. Disse overdosene er sterkt ubehagelige og medfører svimmelhet, kvalme, angst, kraftig forstoppelse og gjerne oppkast. Det er meget vanskelig å treffe den rette dosen. Spesielt fordi man aldri vet den nøyaktige mengden virkestoff(er) i planten. Denne advarselen er spesielt rettet mot ekstrakter, da det tar udattelig kort tid å bygge toleranse og dermed fysiske og psykiske abstinenser.

Jeg snakker av erfaring!
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Undified Vis innlegg
Du burde holde deg unna Kratom! det finnes på legemiddellisten og klassifiseres antageligvis som narkotika. Det finnes flere raporter på overdoser. Disse overdosene er sterkt ubehagelige og medfører svimmelhet, kvalme, angst, kraftig forstoppelse og gjerne oppkast. Det er meget vanskelig å treffe den rette dosen. Spesielt fordi man aldri vet den nøyaktige mengden virkestoff(er) i planten. Denne advarselen er spesielt rettet mot ekstrakter, da det tar udattelig kort tid å bygge toleranse og dermed fysiske og psykiske abstinenser.

Jeg snakker av erfaring!
Vis hele sitatet...
Dette er helt vanlig ved store doser opiater/opioider og lignende stoffer. Og toleranse og avhengighet er også vanlig ved langvarig bruk.
hmm er ikke helt enig. så lenge man holder seg til naturlig kratom (ikke ekstrakter,)er den rimelig grei å dosere. ingen rapporterte overdose dødsfall, men litt kvalme og oppkast må forventes hvis man ikke prøver seg fram først. av laang erfaring vil jeg si at avhengighets potensiale er lik null.
Sitat av Undified Vis innlegg
Du burde holde deg unna Kratom! det finnes på legemiddellisten og klassifiseres antageligvis som narkotika. Det finnes flere raporter på overdoser. Disse overdosene er sterkt ubehagelige og medfører svimmelhet, kvalme, angst, kraftig forstoppelse og gjerne oppkast. Det er meget vanskelig å treffe den rette dosen. Spesielt fordi man aldri vet den nøyaktige mengden virkestoff(er) i planten. Denne advarselen er spesielt rettet mot ekstrakter, da det tar udattelig kort tid å bygge toleranse og dermed fysiske og psykiske abstinenser.

Jeg snakker av erfaring!
Vis hele sitatet...
Du snakker muligens av erfaring, men jeg syns det er rimelig latterlig å si at man "bør holde seg unna"... har selv tatt masse FSE og UEI og det funker fjell, og overdosering syns i alle fall jeg er vansklig. Tar lett 3g i.l.a 6 timer. Null problem, både jeg og dama (68 og 46 kg).