Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2018
Hei, kom over noe amfetamin idag. Jeg brukte tilsammen 1,1g i løpet av dagen, noe jeg ser på som mye siden jeg bare tar dette stoffet 2-3 ganger i året. Jeg tok første dose kl 10 om morgenen og den siste rundt kl 18:00. Tok også en lav dose (5-7,5mg) metadon ca 4 timer før jeg ble fri for makka. Kjenner at mye av speed følelsen er borte, men det er en del igjen. Kjenner selvfølgelig ingen nedtur pga metadonen. Dette var også den beste amfetaminen jeg har prøvd. Jeg opplevde at jeg kunne ta så mye jeg bare orket, men det har vel kanskje noe med metadonen å gjøre. Har enda ikke kjent noen negative bieffekter. Så langt.

Men nå som det går gradvis ned, så merker jeg svake visuelle effekter, på vegg, tak, stoler. osv. Det ligner litt på visuals som på en lav dose sopp (20-25 flein). Har ingen stemmer i hodet eller noe annet som kan bety psykoser, bare svake visuals. Er dette normalt ved høye doser? Kan metadon spille en rolle ved visuals, siden det er en svak NMDA receptor antagonist, men dosen var ganske lav. Har liten erfaring med amfetamin og ingen toleranse for opiater på denne tiden.

Røykte 2-3 trekk med hasj rundt kl 10:00 og drakk en halv øl i 16:30-17:00 tiden.

Har forresten ikke vært særlig lenge våken. Stod opp rundt kl 09:00 og skal legge meg snart. Sitter og dupper faktisk.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er vel forsjellige meninger om dette. Av egen erfaring , 7 dager uten søvn og full i fart. Måte gå på "luftetur" med en kompiss som var like fucka som meg. Da såg vi gule laserstråler over hele himmelen, som ble skutt mot månen, som kom i full fart mot oss. Alle busker og søppeldonker ble til kuer , sauder og personer.. Vi møtte en turgåer på vei hjem, og jeg hørte og såg 5 politifolk som sprang på gressplena rundt oss.. Dette var natt til 7 dagen for meg. Brukte vell rundt 14g good speed og 3g med coke på 9 dager.. 5 timer søvn på 9 dager.. Anbefalest ikke, men viss du må prøve, husk mat. Hjelper godt på formen har også ved andre anledninger sett forsjelli rart stå og svaie og i mdma farger på amfetamin. Er vel kansje paranoide vrangforestillninger, dehydrering og lite søvn som er årsaken.
Sist endret av mjhnmjhnm; 19. juni 2013 kl. 06:42.
Amfetamin gir ingen visuals i seg selv. Det er dog svært vanlig at man opplever det som en indirekte effekt av amfetaminen grunnet søvndeprivering, men ettersom du ikke har vært våken et døgn engang virker det usannsynlig.

Det mest sannsynlige slik jeg ser det er det mental utmattelse, dehydrering og andre akutte effekter av overstimuli som forårsaker dette. Du sier det er veldig god amfetamin og du ikke har nevneverdig med toleranse. God speed er svært relativt, men 1,1 g kan bli veldig, veldig mye for en med din erfaring. Særlig om kroppsvekten din er lav.

Opiater reduserer den stimulerende følelsen av amfetamin betraktelig, men den reduserer ikke amfetaminens effekt. Det er litt som å drikke alkohol på amfetamin, du får skyhøy promille, men føler deg bare brisen. Enda du føler at du har 1 i promille må leveren bearbeide gjerne det dobbelte. På samme måte så har du nok kjørt deg ekstra hardt grunnet metadonen.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Oi, enda en tråd jeg hadde glemt helt av etter den pepperstuka dagen.

Det stemmer mye med det du sier, men har også opplevd dette med store doser ethylphenidat og 4-MEC.
Sist endret av Mexxy; 22. juni 2013 kl. 10:14.
Man kan vel kalle det for 'visuelle effekter' kansje..
Men egentlig er det bare vrabgforestillinger. Og de kan også tulle til hodet sorry på alle slags rare måter..
Du skjønner hva jeg mener etter at du har opplevd en skikkelig psykose en dag.
Amfetaming og Efedrin har vel omtrent samme effekt. Bare at effedrin er en svakere versjon av amfetamin.

Bivirkninger
1. Du blir paranoid. Du begynnter å tro at du blir forfulgt, og for noen hører stemme inni hodet sitt.
2. Du svetter mye
3. Du får ikke sove om natten
4. Hjertet kan få problemer og slutte å pumpe blod
5. Det er også en bra treningsdop hvis du skal bli bodybuilder
Sist endret av Gigolo; 23. juni 2013 kl. 13:21.