Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1570
Heisann.
Kom over satellitedirect.com idag og lurer på om noen av dere har erfaring med dette? Hvor mye koster det, funker det i Norge..?
For meg så virker dette for godt til og være sant, men hadde vært utrolig kult vist det faktisk virket.
Takker for all hjelp
er vel bare gratis web kanaler som visjon norge der.

Jeg testet en annen tjeneste for litt siden. Futubox.com der får du sky, discovery osv. (ikke norske) 8Euro i mnd.
Det er software hvor de har samlet en hel del masse streams som allerede finnes gratis på nett. Men hvem klarer å si nei til en pakke med 109 av de mest populære norske kanalene?

Dårlig bilde, dårlig lyd og nedetid er nok stikkord her. Dette er ikke noe å satse på.
Det finnes vel ikke 109 norske kanaler engang.

Tipper hvis du kjøper programvaren og går inn på Norge så får du kun denne listen:


Channel Name

.TV Aust Agder

.TV Bergen
Local TV from Bergen.

.TV Nord

.TV Tronderlag

.TV Vestfold

.TV Visjon Norge
300K
Christian TV.
Sitat av thor10 Vis innlegg
er vel bare gratis web kanaler som visjon norge der.

Jeg testet en annen tjeneste for litt siden. Futubox.com der får du sky, discovery osv. (ikke norske) 8Euro i mnd.
Vis hele sitatet...
Hvor langt ligger Futubox etter på engelske kanaler?
Husker ikke, mener jeg sjekket mot parabolen her og at det var like etter. Man kan også spole tilbake der og se på ting som har gått.

(abonnementet mitt er utgått, kjøpte bare for å teste)
Åpenbart dårlig og/eller lureri når de tilbyr deg et tvilsomt "spesialtilbud" når du prøver å forlate nettsiden deres. ^^
Sist endret av LordMinning; 25. april 2013 kl. 16:20. Grunn: rettskrivning