Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2644
Hallo der Freaks!

Kort og enkelt:

I helgen så var det en del pepper i omløp og sov ikke natt til Mandag.
Mandags morgenen så fikk jeg skikkelig hjertebank og slike normale bivirkninger. Dette varte ikke så lenge men når det endelig hadde gitt seg så sitter jeg igjenn med en følelse av at jeg ikke "klarer" å puste lungene mine helt fulle. Føles ut som at jeg har en gjesp som aldrig kommer fram om dere skjønner.

Lest at dette kan komme av stress osv, noe som sikkert stemme i mitt tilfelle. Jeg er bare nyskjerrig om noen andre har fått samme greia av helt grei gate amf etter en skikkelig svidd helg eller i det hele tatt av amf?

Moralpreiken og offtopic prat kan dere la vær, takk!
Pleier og få det uten bruk av noe rusmidler, skjer når jeg er stresset, får jeg ikke gjespet/pustet ordentlig inn. Jævlig følse, men den forsvinner, bare og slappe av
Sist endret av julenissenhoho; 21. desember 2011 kl. 08:35.
Joda, noia gikk litt over når jeg fikk lest om den, bare helvettes irriterende
Sitat av Heltpåtryne Vis innlegg
Joda, noia gikk litt over når jeg fikk lest om den, bare helvettes irriterende
Vis hele sitatet...
Har fått den følelsen av jeg blir kvalt av å ikke få gjespe, og etter uendelig mange forsøk får jeg heller ikke gjespet.. Og når jeg endelig fikk til å gjespe stikker kompisen fingern i munnen min og avbryter hele greia, tror jeg aldri har blitt så sur før, alt dette mens jeg har vært fjern.

Det er ingenting å være redd for, jeg tror det har veldig mye med placebo å gjøre, prøv å ikke tenke på det, og før eller siden gjesper du uten noen form for problemer.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det heter dyspnea og kan forårsakes av en rekke ting, liste.
For min del så skjer det i perioder med lite pusting, amfen sørger for at jeg prøver å puste det absolutt minste som er nødvendig, så å "tvinge" lungene fulle med oxygen pleier å hjelpe mot det meste som skjer med lungene. 10-20 dype åndedrag, så klarer jeg nesten ikke å stoppe og gjespe konstant i periodene fremover.
▼ ... over et år senere ... ▼
Hola! ikke meningen dette, ser jo at det er en gammal tråd.. men det ser ut som den beste plassen å plassere mitt spørsmål.
er det noen måte å stoppe denne gjespingen på? evt mer info om amf pådratt kronisk gjesping ?
det er rutine nå på meg denne gjespingen..
syns dette er ganske interessant så hadde jo vert artig å prøvd litt forskjellig å sett om noe funker
Dette skjer i hodet, ikke lungene. Fokusendring er mitt råd.
Vær ihvertfall forsiktig med doseringa, det siste du vil ha er CNS-depresjon.
wow, det gikk ikke lang tid før det dukket opp gode svar =)
fokusendring funker etter hvert ja
CNS-depresjon ? har lest litt, men det virker som om det er et veldig vidt "tema"(kom ikke på no bedre ord) eller tar jeg feil?
er det lett å pådra seg med bruk av amf?(ikke meta, bare ren amf)
er skjelden store doser på meg, men ganske regelmessig. har regelmessige lange opphold. sliter ikke med abstinenser i disse oppholdene(alt fra en måned til et halvt år)
men merker at hvis jeg presser på, gjerne i 2-3 uker i strekk så er det litt slitsomt å gjøre vanlige ting med kroppen.
er dette CNS-depresjon? vil egentlig vite mere ..
Sitat av brukernavn? Vis innlegg
wow, det gikk ikke lang tid før det dukket opp gode svar =)
fokusendring funker etter hvert ja
CNS-depresjon ? har lest litt, men det virker som om det er et veldig vidt "tema"(kom ikke på no bedre ord) eller tar jeg feil?
er det lett å pådra seg med bruk av amf?(ikke meta, bare ren amf)
er skjelden store doser på meg, men ganske regelmessig. har regelmessige lange opphold. sliter ikke med abstinenser i disse oppholdene(alt fra en måned til et halvt år)
men merker at hvis jeg presser på, gjerne i 2-3 uker i strekk så er det litt slitsomt å gjøre vanlige ting med kroppen.
er dette CNS-depresjon? vil egentlig vite mere ..
Vis hele sitatet...
CNS står for Central Nervous System eller hva det nå var igjen.
Får du en CNS-depresjon, så er et av symptomene at du slutter å puste.. Skjer om du holder deg våken for lenge, tar overdose på benzodiasepiner for eksempel.