Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 19567
Jeg gjorde noe sånt en gang. Det begynte med 30 000 tilbake på skatten som i sin helhet gikk til kokain, deretter en ganske stor pengegave jeg hadde fått, og deretter brukte jeg stort sett sparepenger og alt jeg fikk tak i en periode. Pinlige minner det her.

Jeg skjønte såklart at jeg ikke kunne fortsette sånn, og det var kjempevanskelig å rive seg løs og komme over kneika. Men da jeg hadde bestemt meg så gjorde jeg det bare, og etter et par uker som nykter begynte brikkene å falle på plass igjen. Synes ikke det var SÅ big deal, tross alt.
Sist endret av Susa; 21. april 2013 kl. 17:30.
Er du svakere enn kokainen? Patetisk.

Det er sånn du må tenke, vinn over deg selv.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Nå anbefaler jeg som alle andre her i tråden at du sporenstreks slutter med kokain(!!), fordi kronisk bruk av kokain fører til enorme helseplager, men det er en annen ting som jeg ikke helt har sett har blitt nevnt her, muligens noe jeg har oversett - og jeg har vel og merke skumlest tråden, men pytt:

-Hvorfor i alle dager bruker du kokain så ofte og i de mengdene?? En stimulant som gir en virkning og "boost" bortimot i tre kvarter, avhengig av hva slags kvalitet du har.
-Hvorfor ser du ikke til andre stimulanter, eller andre typer "oppkvikkere"(som alt. 1, som alt. 2, som alt. 3, eller som alt 4), som helt sikkert varer lengre og ikke påfører deg samme skadene hvis du er moderat med bruken??
En annen ting er at det er mer økonomisk, hvis det evt har noe å si for deg som aksjemegler.

Altså, du sier at bruk av kokain skal kunne gi deg masse energi, virkelig jeg forstår aldeles ikke. Kokain er en "booster", er korttidsvirkende og er i større grad euforisk enn stimulerende, spesielt i kombinasjon med alkoholer. Alt1, alt2, og alt3, og ja faktisk til og med alt4, bør du eventuelt vurdere før du hiver innpå med enda mer kokain.
I forhold til en aktiv, stressende og lang jobbhverdag gir ihvertfall noen av de fire alternativene langt, langt mer energi tilbake, i løpet av en lang periode, det øker ikke toleransen spesielt mye.
Eller.... så du kan gjøre som andre har fortalt deg her; spise normalt, og trene! Da vil du få tilbake energien som kokainmisbruket har dratt ut av deg.

Overhodet ikke at jeg oppfordrer til bruk og spesielt ikke misbruk av alt 1, alt 2, alternativ 3, eller spesielt alternativ 4.
Det var bare at jeg måtte flire litt for meg selv til påstanden om at "man *må* ha kokain for å komme opp av senga".

Kanskje er det jeg som er litt hoven her, og kanskje jeg ikke vet så mye om forholdene blant aksjemeglere, men jeg kan banne på at her i den hjemlige og generelt europeiske finansnæringen er det slett ikke de samme ille tilstandene, bortsett fra London-miljøet. Heller ikke i Japan, der kokain og narko generelt er særdeles forbudt, ikke at det spesielt lite av det, men det gjøres langt mindre åpenlyst.


(...) Tja, hva mer er det å tilføye? Jo, ..jeg tror tråden lukter litt av troll. Men jeg kan for all del ta helt feil. Men jeg bare minner om det en freak sa på side 1 eller 2, noe ála; jobbe på WallStreet og ha mektige folk som venner, men å ende opp med å skrive en tråd om misbruket sitt på et norsk ungdomsforum. Pffft.
Sist endret av aeon_illuminate; 21. april 2013 kl. 18:22.
Nå registrerte jeg en bruker for å hjelpe, så da anbefaler jeg deg å notere ned dette.

Din fysiske helse er per i dag ikke god, du har et lavt energinivå - fulgt av et lavt serotonin nivå. Problemet ditt nå er at da ikke alt er stabilisert, bør du ikke alltid følge ditt "hode". Når du er megler, forstår du hva jeg mener

1) Noter ned alle timene hver dag hvertfall 6 måneder fremover, skriv ned når du skal spise frokost, når du jobber, når du skal trene, når du skal spise.
2) Lag en profesjonell treningsplan med en personlig trener og tren minst 3 g uken for å stabilisere humøret.
3) Lag en profesjonell kosthold og supplements plan med profesjonell veiledning og FØLG DENNE UANSETT!!
4) Helst ta kontakt med psykolog for å holde sjakk med psyken din.
5) Gå cold turkey IDAG, du kan kanskje sprekke noen få ganger. Tilgi deg for det, men gå kjemp hardere mot absistensene for det. Ikke straff deg selv slik at det går utover deg selv.

Det er alt. Hodet ditt VIL fucke med deg, du VIL føle deg jævlig i ca. 6 måneder og du VIL oppleve mye merkelig pga. den rare oppførselen din. Men klarer du det, er det lite som overgår det. Da kan du lett jobbe/trene til du kollapser, da du faktisk har testet grensene dine.

Lykke til! Send PM til denne brukeren om det er noe spesielt, men vil neppe være aktiv med denne bruker etter 10 dager.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg


(...) Tja, hva mer er det å tilføye? Jo, ..jeg tror tråden lukter litt av troll. Men jeg kan for all del ta helt feil. Men jeg bare minner om det en freak sa på side 1 eller 2, noe ála; jobbe på WallStreet og ha mektige folk som venner, men å ende opp med å skrive en tråd om misbruket sitt på et norsk ungdomsforum. Pffft.
Vis hele sitatet...
Tråden lukter av at trådstarter ikke har vært aktiv siden 2010, men han setter sikkert stor pris på alle de nye rådene allikevel.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Du bør ikke begynne å røyke hasj, selv om det kan få matlysten tilbake. Sånn ellers er nudler lett og få ned, og push i deg mat, da vil du få matlysten tilbake. Tørt brød med pålegg, fungerer (som du sikkert åpenbart vet) ikke. Jeg tror det er best at du slutter asap. Å trappe ned er ingen vits, det vil bare balle på seg uansett. Og som noen andre skriver - er jobben så slitsom for deg, vurder å bytt? Du kan dra til en lege og be om noen smertestillende og forklare saken. De vil ikke gå videre med det. Prøv også og kontakt psykolog. Og husk for all del på din kone og barna dine, de er mer værd en noen striper med kokain. Ønsker deg all lykke til!
Kroppen din er tappet for de meste av næringsstoffer. Dra til en helsebutikk og kjøp den beste multivitaminen du får tak i (gode merker som animal pack eller orange triad). Du kan også kjøpe omega-3 kapsler, og ZMA piller du tar før du legger deg for best mulig søvn.

Multivitamin, omega-3 og ZMA er vanlige supplement som blir tatt i bruk for optimal helse.


For energiboost kan du enten kjøpe koffeinpiller (billig og effektivt), eller andre pre-workout supplements som jack3d, white flood, craze osv. Mange bruker de i hverdag utenom trening til å kvikke opp kropp og sinn.



edit: 3 år gammel tråd, ja....
Sist endret av Vontalo; 20. juni 2013 kl. 03:01.