Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 14662
Jeg er på uktikk etter 1 eller flere nettbutikker som selger Sigaretter. Mer spesifikt så er jeg på utkikk etter pålitelige nettbutikker som selger Kent Original 100 til laveste pris.

Noen gode tips?

Forøvrig så er jeg også på utkikk etter nettsteder hvor det er mulig å få kjøpt svensk tobakk. Altså nettsteder der hvor privatpersoner selger tobakk som de selv har kjøpt i Sverige, Danmark eller lignende land og fått importert på lovlig vis.

Er visse Facebook-salgsgrupper aktuelle?
Sist endret av Who?; 11. mars 2018 kl. 17:09.
Billigste jeg har sett på norske nettsider er kartonger (10pakker) med Kent Original 100 for litt over tusenlappen, men dette sparer du vel ikke så merkverdig mye penger på. Avhengig av hvor du bor så finnes det vel polakker,litauere eller sigøynere som selger billige kartonger med sigaretter, men om de tilbyr akkurat Kent Original 100 vet jeg ikke.
Facebook. Titegn
Bor du nær Oslo?

Ellers må du ta sverigeturen selv, eller høre med en polakk eller sigøyner
Trådstarter
Sitat av BoleIvars Vis innlegg
Billigste jeg har sett på norske nettsider er kartonger (10pakker) med Kent Original 100 for litt over tusenlappen, men dette sparer du vel ikke så merkverdig mye penger på. Avhengig av hvor du bor så finnes det vel polakker,litauere eller sigøynere som selger billige kartonger med sigaretter, men om de tilbyr akkurat Kent Original 100 vet jeg ikke.
Vis hele sitatet...
At de må kjøpes i kartonger er ikke et problem i det hele tatt, da jeg i all hovedsak ønsker å benytte nettbutikker når det er snakk om store kvanta jeg skal kjøpe (gjerne 50-100 pakker).

Forøvrig så er en sparing på bare noen kroner (1-5,- per pakke) "billig" for meg..

Polakker og lignende er dessverre uaktuelt, i frykt for at de inneholder ingredienser som jeg ikke ønsker å få i meg.

Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Facebook. Titegn
Vis hele sitatet...
Nå vet jeg ikke om noen facebook grupper som selger sigaretter, dessverre. Og så er det svært risikabelt, slik jeg ser det, å benytte facebook for kjøp som sannsynligvis er ulovlige.

Sitat av knert1 Vis innlegg
Bor du nær Oslo?

Ellers må du ta sverigeturen selv, eller høre med en polakk eller sigøyner
Vis hele sitatet...
Bor ikke i Oslo. Men tar gjerne turen til Sverige for å kjøpe et stort antall sigaretter dersom jeg sparer på det (tur/retur). Jeg ville da nemlig måtte ha tatt tog eller fly. Og med tog ville summen havnet på ca. 1000,- dersom jeg ikke benytter minipris.

Hvor mye kan man egentlig ta med seg over grensen?
Sist endret av Who?; 13. mars 2018 kl. 19:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du har kun lov til å ha med deg 1 kartong over grensa. Det samme gjelder hvis du bestiller over nett regner jeg med.

Skal du ha mer enn dette må du betale store avgifter til norske myndigheter som gjør at du ikke sparer stort.
For å tjene på dette må du mao. smugle.
Går du fra smugling via svinesund anbefaler jeg å ta "gamle broen". Sikkert kjørt over der 100 ganger uten å bli stoppet, mens den nye broa er 50/50. Buss og tog er stor sjanse for å bli sjekket.

Skal du gjøre det "lovlig" kan du få noen til å kjøre bil, fyll den opp med folk som ikke røyker slik at du kan bruke deres kvote, så kan du kjøre frem og tilbake noen ganger og stasje røyken i skogen. Bare pass på at ingen følger med på deg.
Sist endret av trikker95; 14. mars 2018 kl. 00:35.
Sitat av trikker95 Vis innlegg
Går du fra smugling via svinesund anbefaler jeg å ta "gamle broen". Sikkert kjørt over der 100 ganger uten å bli stoppet, mens den nye broa er 50/50. Buss og tog er stor sjanse for å bli sjekket.
Vis hele sitatet...
har du noe statistikk på det du informerer om her? å noen kilder på dette? Hvis jeg kjører "gamle broen" så er det ca 1/100 sjanse at jeg ikke blir stoppa, er det det du mener? Men hvis jeg kjører over ny brua er det 50-50 sjanse for at man blir stoppet? Hva mener du med at buss og tog har stor sjanse for å bli sjekket? Tenk på trafikken med vogntog og biler daglig som går over disse grensene. Så du vet at det er 50/50 for å bli sjekket på nye brua? men på gamle brua er det nesten fritt fram? Hvis du skal krysse disse grensene med mye smuglervarer er det ikke bare og parkere bilen på den ene siden frakte varene over med båt isteden for å bruke bil? så unngår du brua og toll? hvor lang er brua? hvor langt er der fra sverge til Norge med båt? 200meter?
Sist endret av Pils; 14. mars 2018 kl. 01:28.