Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3431
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om det er en fettish eller bare en lyst vet jeg ikke men jeg ønsker det. Hvor kan jeg få det?
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke alle fetisjer kan gå i oppfyllelse. Om du vil bli sjekka i alle hull og tatt på hele kroppen for spenningens skyld skal nok den personen ha jævlig godt betalt.. Mest sannsynlig gremmes den personen og ville helst ikke gjort det så da er det ikke så spennende lenger?
Prøv på fetlife kanskje en mann eller dame som liker kontrollen der..
Hva mener du her? Du vil ha en fremmed finger i rektum, som du synes er pirrende?
Eller en faktisk fysisk undersøkelse som fastlegen kan ta om du vil? Med stetoskop, lytte på hjertet, blodprøve osv for å faktisk finne ut om det feiler deg noe?

Og om det er en seksuell fetish, så nei. Da kaster du bort tid og såvidt begriper deg litt på legen - la være! Ha litt respekt for mennesker som vil deg godt, og lei inn en *insert-sex-here*hore til å gjøre jobben istedet.
Sist endret av Heimdall-; 9. juni 2021 kl. 22:49.
Dra på en privatklinikk der har de nok «menyer» som du kan velge i. De tar seg betalt, så ikke legg igjen lommeboken hjemme.
Op, kan du fortelle hva du egentlig ønsker? For det går ikke veldig klart frem her.
Sitat av Benway Vis innlegg
Op, kan du fortelle hva du egentlig ønsker? For det går ikke veldig klart frem her.
Vis hele sitatet...
Jeg tror han ble opptatt med søk på fetlife…
Sist endret av eXplode; 10. juni 2021 kl. 04:32. Grunn: Feil
Politiet hjelper deg.
Sitat av knert1 Vis innlegg
Politiet hjelper deg.
Vis hele sitatet...
Tror ikke politiet kommer med fingeren..
Ihvertfall aldri opplevd det, og kan ikke se noen grunn til at de skal kunne gjøre det heller.

De gangene (hver gang) jeg lander på Gardermoen blir jeg isåfall bedt om å kle av meg, huke meg over et speil og hoste, mens noen glaner meg langt oppi rassen.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er vell bare å gå til legen og be om å få en full sjekk. Hvis du er mann så be om en prostata sjekk, da får du en finger opp i stompen.

Be også om å sjekke diverse steder der du mener du har vondt! =)
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er på ingen måte ute etter og bli fingra i ræva men teknet på alt det ande som gjøres. Her er eksempel video. https://m.youtube.com/watch?v=DpBiXTVNadA
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
you guys are naughty naughty. Han leter da selvfølgelig etter en skulder undersøkelse. Ikke å få en finger i brunøye eller fisringen.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Tror ikke politiet kommer med fingeren..
Ihvertfall aldri opplevd det, og kan ikke se noen grunn til at de skal kunne gjøre det heller.

De gangene (hver gang) jeg lander på Gardermoen blir jeg isåfall bedt om å kle av meg, huke meg over et speil og hoste, mens noen glaner meg langt oppi rassen.
Vis hele sitatet...
Mener du at politiet aldri med loven i hånd kan stille spørsmålet: "Skal vi gjøre det på den enkle eller vanskelige måten?" Mens han sakte og tilfredsstillende drar gummihansken opp til albuen? Med følger selvsagt en hysterisk, ond latter bare for å krydre hverdag og anus.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er på ingen måte ute etter og bli fingra i ræva men teknet på alt det ande som gjøres. Her er eksempel video. https://m.youtube.com/watch?v=DpBiXTVNadA
Vis hele sitatet...
Hæ? Den så jeg ikke komme Hørte bare fetish" og "full kropp fysisk undersøkelse"

Men TS, hvor mye er du villig til å betale meg for å sjekke rygg, hender og skuldre? Er lei av jobben, tenker tidlig pensjon.
Sist endret av knert1; 10. juni 2021 kl. 20:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av knert1 Vis innlegg
Men TS, hvor mye er du villig til å betale meg for å sjekke rygg, hender og skuldre?
Er lei av jobben, tenker tidlig pensjon.
Vis hele sitatet...
Har ikke freak ett forbud mot kjøp og salg?
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Har ikke freak ett forbud mot kjøp og salg?
Vis hele sitatet...
Siden knert1 nevner tidlig pensjon tipper jeg ganske sikkert at det ikke er seriøst ment.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Har ikke freak ett forbud mot kjøp og salg?
Vis hele sitatet...
*Facepalm*
Nå lever du opp til brukertittelen din.