Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 7450
Sitat av Superspurv Vis innlegg
SJW freaksa slår til igjen. Samtelige blir trigget av OPs "humor" og ignorerer det han spør om. Jeg trodde vi freakere var bedre enn å dømme folks humor og heller svare på hans enkle spørsmål.

Jeg syns ikke noe om dette personlig, men jeg har for mye å bruke tiden min på å irritere meg over hva andre driver med.

Nei. Men hold deg relativt anonym på Tiktok da, så går det nok bra.
Vis hele sitatet...
Svar på spørsmålet har han fått for lengesiden. Det er han selv som prøvde å fremstå i et bedre lys, og da er det naturlig at folk sier hva de mener. Det å bare kalle det for "SJW" er lite produktivt, men det har jo blitt ganske typisk.

Dette er et diskusjonsforum, hvor folk kan fremme sine synspunkter rundt det som blir tatt opp. Om bror ikke ønsket diskusjon utover spørsmålet han stilte kunne han jo stilt spørsmålet på ung.no
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sjekka tiktoken din og det eneste det satt igang av tanker var dust.

Så jævla idiotisk opplegg og ja det kommer til å få konsekvenser sosialt og i arbeidslivet om det er sånn du skal bli kjent.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Usikker på om dette anses som reklamering men, her er ivertfall tiktoken min: bror_201

Håper dette kan få litt oppklaring, litt vanskelig å synse hvis man ikke vet hva slags spørsmål det er snakk om
Vis hele sitatet...
Ikke min type humor. Du får bra med likes og views så fortsett. bare finn på noe annet enn fra nå av siden det begynner å bli oppbrukt. Prøv og legg ut noen "react" videos av noe annet å se hvor det går. lykke til

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sjekka tiktoken din og det eneste det satt igang av tanker var dust.

Så jævla idiotisk opplegg og ja det kommer til å få konsekvenser sosialt og i arbeidslivet om det er sånn du skal bli kjent.
Vis hele sitatet...
Han er sett for livet med reklamepenger om han blir så
populær, så noe jobb trengs ikke.
Sist endret av Palumboism; 4. juni 2021 kl. 06:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hva er hensikten med dette? Hva ønsker du å oppnå?

Du henger jo ikke ut noen, det er jo helt anonymt. Men, hvor kult er det egentlig? I tenårene sleit jeg en del selv, og brukte bl.a. Ung.no da jeg ikke hadde noen andre å prate med eller spørre rundt mine utfordringer. Tror jeg hadde smelta ganske sammen i stolen om jeg hadde sett noen gjøre narr av spørsmålene mine på nettet dagen etter.

Ung.no er en fantastisk tjeneste som kan bidra til mye positivt og hvor unge kan brette ut om sine usikkerheter. Om de finner igjen disse og du gjør narr av dem vil jo det være uheldig for vedkommende. Tror det blir mye vanskligere for Ola (13) å i det hele tatt tenke på å snakke med noen om det de lurer på om du fremstiller det som teit og dumt. Og selv om det er anonymt tror jeg nok det svir litt for selvtilliten til den som finner igjen spørsmålene sine på TikToken din. Å gjøre narr av usikre ungdommer er ikke kult.

Om det får konsekvenser for deg? Dersom du ikke er anonym der inne tror jeg det. Vil tippe ganske mange deler dette synet og tenker det du gjør er ufint og umodent. Og nettopp din modenhet og manglende evne til å ta hensyn til andre ville hvertfall gjort at jeg som arbeidsgiver hadde tenkt meg om to ganger før jeg hadde ansatt deg.