Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  82 1675886
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er forskjellen på ecstasy og molly?
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ecstasy = MDMA-tabletter
Molly = MDMA-krystaller
Vis hele sitatet...
Kilde: Wikipedia
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ecstasy er altså kallenavnet på MDMA i tablettform.

Mens molly er kallenavnet på MDMA i krystallform.
Anonym bruker
"Velkommen Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ecstasy er er mdma gjerne blanda med litt amfetamin og lsd eller anna psykedelika.

Molly er kallenavn for Mdma
Som han skriver over:

Ecstasy = piller. Som regel er det vel MDMA blanda med f.eks speed eller andre stoffer. Noen av pillene kan ha mye MDMA i seg, mens andre kan ha lite eller ingenting.

Molly = MDMA krystaller. De fleste jeg kjenner regner det som tryggere enn piller, og det er nok som regel renere enn ecstasy. Det finnes selvfølgelig folk som blander inn annen dritt, men generelt så er krystaller tryggere.

Hvis du skal være safe så bruker du test-kit uansett om du kjøper krystaller eller piller.
Sitat av Makkamann1 Vis innlegg
Som han skriver over:

Ecstasy = piller. Som regel er det vel MDMA blanda med f.eks speed eller andre stoffer. Noen av pillene kan ha mye MDMA i seg, mens andre kan ha lite eller ingenting.

Molly = MDMA krystaller. De fleste jeg kjenner regner det som tryggere enn piller, og det er nok som regel renere enn ecstasy. Det finnes selvfølgelig folk som blander inn annen dritt, men generelt så er krystaller tryggere.

Hvis du skal være safe så bruker du test-kit uansett om du kjøper krystaller eller piller.
Vis hele sitatet...
Ecstasy er tabletter, ikke piller. Ellers er jeg helt enig med denne forklarelsen.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Molly er kallenavnet på MDMA-krystaller. Molly skal være kort for molekyl. Grunnen til dette kallenavnet kom er fordi krystaller ofte er bygd opp av molekyler.

Ecstasy er det mest brukte kallenavnet på MDMA-tabletter. Navnet kommer på grunn av rusen til MDMA gir brukeren en ekstase følelse.


PS: Mandy er et alternativt kallenavn på MDMA-krystaller, mest brukt i Storbritannia.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
MDMA/Molly er som pusene over her nevner MDMA i 'ren' form, dvs. krystaller. Ecstasy er MDMA i relativt små mengder blandet med andre stoffer, for eksempel er amfetaminer nesten alltid mikset med MDMA
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ecstasy er MDMA i tabletter. Men de fleste tablettene her i Norge er som regel blandet med amfetamin.

Molly er MDMA i krystaller. Disse er som regel mer rene, og ikke blandet, men ikke alltid.

Du bør teste både molly og ecstasy før bruk da du aldri kan være helt sikker på hvor ren MDMA det er.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Molly er kallenavnet på MDMA-krystaller. Molly skal være kort for molekyl. Grunnen til dette kallenavnet kom er fordi krystaller ofte er bygd opp av molekyler.

Ecstasy er det mest brukte kallenavnet på MDMA-tabletter. Navnet kommer på grunn av rusen til MDMA gir brukeren en ekstase følelse.


PS: Mandy er et alternativt kallenavn på MDMA-krystaller, mest brukt i Storbritannia.
Vis hele sitatet...
Er ikke mandy kallenavnet for mda?
Anonym bruker
"Velkommen Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjedelig hvis en Ecstasy tablett ikke innholder noe mer en mdma... Kanskje jeg er gammel, men på 90 - 20 tallet var det forskjellige typer med mdma, speed, 2cb eller syre, i forskjellige mikser og med artige navn.
Ecstasy skal ikke bare være ren mdma bare i pilleform....kjedelig
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjedelig hvis en Ecstasy tablett ikke innholder noe mer en mdma... Kanskje jeg er gammel, men på 90 - 20 tallet var det forskjellige typer med mdma, speed, 2cb eller syre, i forskjellige mikser og med artige navn.
Ecstasy skal ikke bare være ren mdma bare i pilleform....kjedelig
Vis hele sitatet...
Enig med deg, men nå begynner det faktisk ihvertfall i Mine kretser å bli mer og mer vanlig med hylsterke mdma tabletter
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor er Emma? . I tillegg gikk piller under navnet knips.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor er Emma? . I tillegg gikk piller under navnet knips.
Vis hele sitatet...
Emma er molly eller populært kalt MDMA - MA høres ut som Emma. Knips er ecstacy-tabletter, altså MDMA i en miks av diverse amfetaminer og sannsynligvis mye annet gøy i de tablettene.

For min del så går jeg veldig gjerne for knips eller soppknips istedenfor MDMA, mye mer utbytte og jævla gøy.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Sier ikke folk knips lengre
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Emma er molly eller populært kalt MDMA - MA høres ut som Emma. Knips er ecstacy-tabletter, altså MDMA i en miks av diverse amfetaminer og sannsynligvis mye annet gøy i de tablettene.

For min del så går jeg veldig gjerne for knips eller soppknips istedenfor MDMA, mye mer utbytte og jævla gøy.
Vis hele sitatet...
Emma er kallenavn for MDMA. Det kan bli brukt for både molly (MDMA-krystaller), og ecstasy (MDMA-tabletter).

Det er samme greie med Adam.

Emma og Adam ble vel kallenavn på grunn av de har lignende uttalelse som MDMA.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Emma er molly eller populært kalt MDMA - MA høres ut som Emma. Knips er ecstacy-tabletter, altså MDMA i en miks av diverse amfetaminer og sannsynligvis mye annet gøy i de tablettene.

For min del så går jeg veldig gjerne for knips eller soppknips istedenfor MDMA, mye mer utbytte og jævla gøy.
Vis hele sitatet...
Det jeg mente, hvor ble det av kallenavnene Emma og knips i tråden Det gikk en del i det på 90/2000-tallet.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det jeg mente, hvor ble det av kallenavnene Emma og knips i tråden Det gikk en del i det på 90/2000-tallet.
Vis hele sitatet...
De jeg henger med sier knips hele tiden og vi ble født på tidlig 2000-tallet liksom, så tror kallenavnet "knips" fremdeles er svært populært blant alle aldre. Emma blir også godt brukt, men ikke i like stor grad.
Sitat av 420master Vis innlegg
Enig med deg, men nå begynner det faktisk ihvertfall i Mine kretser å bli mer og mer vanlig med hylsterke mdma tabletter
Vis hele sitatet...
Jupp. Ganske spesielt. Min kontakt hadde nylig inne en batch som inneholdt 250mg mdma + 100mg amfetamin per tablett. Kaster man seg i et par for mye av disse så er det lett overdose.
Ectstacypillene i Norge i disse dager er UTROLIG sterke. Vær varsom og test shittet deres først og fremst. Også gjelder det å holde seg i form, ta 2 mnd pause mellom hver trilling og generelt spise sunt.

EDIT: Svaret er besvart øverst, men tenkte det var verdt å slenge inn dette uansett
Sist endret av Maurjegeren; 25. august 2020 kl. 18:57.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Siste gangen på xtc funderte jeg på hvorfor det ble kalt knips, det kokte ned til att det måtte være når man er ferdig med oppturen så plutselig "knips!" så er du der kjapt. Som en lys bryter. Knips knips. Pang.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Siste gangen på xtc funderte jeg på hvorfor det ble kalt knips, det kokte ned til att det måtte være når man er ferdig med oppturen så plutselig "knips!" så er du der kjapt. Som en lys bryter. Knips knips. Pang.
Vis hele sitatet...
Tror den norsk ordslangen for MDMA ble til av det, enig. Men liker det ikke, personlig. La det heller på folketalet kalle det for molekylet, MDMA, på lik linje med alkohol. Slik som Shulgin sa - han var også var imot at folk kalte det «ecstacy» og diverse.
Sist endret av Maurjegeren; 26. august 2020 kl. 01:24.
Ecstacy er en metode for produsenter å lage egne varemerker for sin MDMA. I utgangspunktet skal det være en MDMA dose i en xtc, men noen andre stoffer finnes i visse og noen tabletter er sterkere enn èn forsvarlig brukerdose.
Sitat av AllegraVersace Vis innlegg
Ecstasy er tabletter, ikke piller. Ellers er jeg helt enig med denne forklarelsen.
Vis hele sitatet...
Hva er forskjellen på tabbiser og piller da?
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Ectstacypillene i Norge i disse dager er UTROLIG sterke. Vær varsom og test shittet deres først og fremst. Også gjelder det å holde seg i form, ta 2 mnd pause mellom hver trilling og generelt spise sunt.

EDIT: Svaret er besvart øverst, men tenkte det var verdt å slenge inn dette uansett
Vis hele sitatet...
Både ja og nei.
Du kan få piller i stort sett hvilken som helst styrkegrad du ønsker om du kjenner riktige folk eller bruker DW.
Men som du sier, test alt dere har planer om å putte i dere.

En kompis havna nylig på sykehus med respirasjonssvikt etter å ha fått noen piller som skulle være benzo, men som inneholdt fentanyl. (litt offtopic, men mer for å poengtere at det er lurt å teste tinga)
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
La det heller på folketalet kalle det for molekylet, MDMA, på lik linje med alkohol.
Vis hele sitatet...
På lik linje med etanol, altså?
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Guy_Incognito Vis innlegg
Hva er forskjellen på tabbiser og piller da?
Vis hele sitatet...
A pill was originally defined as a small, round, solid pharmaceutical oral dosage form of medication. Today, pills include tablets, capsules, and variants thereof like caplets — essentially, any solid form of medication colloquially falls into the pill category.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
På lik linje med etanol, altså?
Vis hele sitatet...
Hehe. Du får finne på noe du Ha en flott dag!
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Siste gangen på xtc funderte jeg på hvorfor det ble kalt knips, det kokte ned til att det måtte være når man er ferdig med oppturen så plutselig "knips!" så er du der kjapt. Som en lys bryter. Knips knips. Pang.
Vis hele sitatet...
De ble kalt knips fordi du ofte knipset pilla inn i munnen. Ala legge den mellom pekefingernegl og innsiden av tommelen og bruke pekefingerneglen til å liksom knipse den inn :P
Det er kommet så mange på banen som selger krystalxog min erfaring er at tablettene er sterkere/bedre nå. Det er mye xtc med over 200mg mdma i nå. Mye krystal kommer i poser hvor det meste er knust. Jeg er usikker på hva de blander det ut med for å mengde?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De ble kalt knips fordi du ofte knipset pilla inn i munnen. Ala legge den mellom pekefingernegl og innsiden av tommelen og bruke pekefingerneglen til å liksom knipse den inn :P
Vis hele sitatet...
Ååå, når var det dette kallenavnet ble populært? Det er vel i dag kanskje det mest brukte nicknamet på MDMA-tabletter.
Det er ekstremt mye feilinformasjon her.

Ecstasy = mdma
Mdma krystaller = mdma.

Når det kommer til ecstasy/mdma er vi veldig heldige som bor i Norge og såpass nærme Nederland hvor det blir produsert. I Nederland er det helt uhørt at ecstasy er utblandet med noe annet enn mdma.

Det blir feil å si at ecstasy som regel er blanda ut med amf osv. Som regel så er faktisk ecstasyen(mdma) I Norge meget ren og kraftig

Det er desverre hendelser hvor ecstasy i Norge har vært blandet ut med pmma osv som har forårsaket dødsfall.

Som testkit bruker I over 10 år har jeg enda til gode å teste en Ecstasy som inneholder noe annet enn mdma og bindestoffer. Altså ingen andre aktive stoffer.

I USA der i mot. Der har jeg enda til gode å teste en Ecstasy som kun inneholder mdma. Over der så er det mer vanlig med fake Ecstasy enn her til lands.

Uansett - husk testkit
Sitat av mdmable Vis innlegg
Det er ekstremt mye feilinformasjon her.

Ecstasy = mdma
Mdma krystaller = mdma.

Når det kommer til ecstasy/mdma er vi veldig heldige som bor i Norge og såpass nærme Nederland hvor det blir produsert. I Nederland er det helt uhørt at ecstasy er utblandet med noe annet enn mdma.


Det blir feil å si at ecstasy som regel er blanda ut med amf osv. Som regel så er faktisk ecstasyen(mdma) I Norge meget ren og kraftig

Det er desverre hendelser hvor ecstasy i Norge har vært blandet ut med pmma osv som har forårsaket dødsfall.

Som testkit bruker I over 10 år har jeg enda til gode å teste en Ecstasy som inneholder noe annet enn mdma og bindestoffer. Altså ingen andre aktive stoffer.

I USA der i mot. Der har jeg enda til gode å teste en Ecstasy som kun inneholder mdma. Over der så er det mer vanlig med fake Ecstasy enn her til lands.

Uansett - husk testkit
Vis hele sitatet...

Så slutt å spre feilinformasjon da for svarte.

Knips/extacy er designer drug og med det menes ikke selve designet på pilla men selve blandingen. Men i det siste har mange her til lands og også nederland og england begynt å kutte ut pepper/2c stoffer/ketamin etc

Men ja, hovedvirkestoffet i knips er MDMA
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 420master Vis innlegg
Så slutt å spre feilinformasjon da for svarte.

Knips/extacy er designer drug og med det menes ikke selve designet på pilla men selve blandingen. Men i det siste har mange her til lands og også nederland og england begynt å kutte ut pepper/2c stoffer/ketamin etc

Men ja, hovedvirkestoffet i knips er MDMA
Vis hele sitatet...
ja, er faktisk på xtc selv nå, og den hadde 2c-b i seg, koser meg noe sykt mye<33
Jeg er ikke for eller mot noen ting. Sier det bare som det er. Det meste av xtc her til lands nå vil være piller fra Nederland som rangerer mellom 150-300mg mdma pr pille. Altså ekstemt høy.

At folk sier under her at de har tatt xtc som har vært mdma+2cb I samme pille synes jeg høres underlig ut etter lin testkit erfaring. Det finner flere piller man kan kjøpe som er kun 2cb. (yellow rabbit og div andre) men aldri hørt at den hsr blitt solgt som mdma.

Og trust me. Mdma +2cb er nok min all time favorite combo, er ikke det det for på. Har bare nødvendigvis ikke tro på at du fikk en pille i deg som både inneholdt mdma+2cb ( gjerne vis testkit).

Noe man må tenke på er at mdma ved høye doser vil kroppen etterhvert Metabolisere det som MDA. Altså er mye mer psychedelia stoff. Det er derfor man ofte "ser syner / shadow people" på slutten av en trip. Helt normalt ved høye doser. Det som er litt vittig her er at de som tar emma og bruker "dyppe fingeren i posen" metoden vil jo selvfølgelig ha en annen opplevelse enn som for eks sluke i seg en pille I one go (som kan inneholde opp til 220-300mg mdma).

Sier seg selv det vil føles mye mer intents hvis det er en dose man ikke er vandt til tidligere. Trust me, har testa sååå mange ganger. Og 170mg mdma krystaller = akuratt det samme som 170mg mdma I en ecstasy. Mdma = mdma.
Sist endret av mdmable; 30. august 2020 kl. 05:58.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av mdmable Vis innlegg
Jeg er ikke for eller mot noen ting. Sier det bare som det er. Det meste av xtc her til lands nå vil være piller fra Nederland som rangerer mellom 150-300mg mdma pr pille. Altså ekstemt høy.

At folk sier under her at de har tatt xtc som har vært mdma+2cb I samme pille synes jeg høres underlig ut etter lin testkit erfaring. Det finner flere piller man kan kjøpe som er kun 2cb. (yellow rabbit og div andre) men aldri hørt at den hsr blitt solgt som mdma.

Og trust me. Mdma +2cb er nok min all time favorite combo, er ikke det det for på. Har bare nødvendigvis ikke tro på at du fikk en pille i deg som både inneholdt mdma+2cb ( gjerne vis testkit).

Noe man må tenke på er at mdma ved høye doser vil kroppen etterhvert Metabolisere det som MDA. Altså er mye mer psychedelia stoff. Det er derfor man ofte "ser syner / shadow people" på slutten av en trip. Helt normalt ved høye doser. Det som er litt vittig her er at de som tar emma og bruker "dyppe fingeren i posen" metoden vil jo selvfølgelig ha en annen opplevelse enn som for eks sluke i seg en pille I one go (som kan inneholde opp til 220-300mg mdma).

Sier seg selv det vil føles mye mer intents hvis det er en dose man ikke er vandt til tidligere. Trust me, har testa sååå mange ganger. Og 170mg mdma krystaller = akuratt det samme som 170mg mdma I en ecstasy. Mdma = mdma.
Vis hele sitatet...
Vil ikke helt si at molly og ecstasy er det samme.

Kalde isbiter og kokvarmt vann er begge H2O.

Men hvis du ber meg putte noen kalde isbiter oppi brusen din for eksempel.

Og så tar jeg heller og fyller brusen din opp med kokvarmt vann istedenfor de kalde isbitene du spurte om, så tror jeg ikke du ville blitt fornøyd.

De er begge H2O, men absolutt ikke det samme! Forstår du hva jeg prøver å fortelle her?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vil ikke helt si at molly og ecstasy er det samme.

Kalde isbiter og kokvarmt vann er begge H2O.

Men hvis du ber meg putte noen kalde isbiter oppi brusen din for eksempel.

Og så tar jeg heller og fyller brusen din opp med kokvarmt vann istedenfor de kalde isbitene du spurte om, så tror jeg ikke du ville blitt fornøyd.

De er begge H2O, men absolutt ikke det samme! Forstår du hva jeg prøver å fortelle her?
Vis hele sitatet...
Dårlig sammenlikning. Mener du at Molly er MDMA mens escatsy er MDMA+mer?
Som flere har nevnt i tråden. ECSTACY, knips er overhodet ikke nødvendigvis MDMA. Det kan være svært mye annet i en mørje av stoffer som gir potensielt farlige interaksjoner. Noen ganger kun Amfetamin, ofte MDMA, men og det svært farlige PMA. Jeg vokste opp med dette på 90-tallet, og jeg skal av ren argoanse påstå at wikkipedia med mange andre kilder tar helt feil når de påstår at ecstasy og "molly" er det samme. Krystaller er nok tryggest, men til og med det kan være PMA. Så bruk testkit.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Som flere har nevnt i tråden. ECSTACY, knips er overhodet ikke nødvendigvis MDMA. Det kan være svært mye annet i en mørje av stoffer som gir potensielt farlige interaksjoner. Noen ganger kun Amfetamin, ofte MDMA, men og det svært farlige PMA. Jeg vokste opp med dette på 90-tallet, og jeg skal av ren argoanse påstå at wikkipedia med mange andre kilder tar helt feil når de påstår at ecstasy og "molly" er det samme. Krystaller er nok tryggest, men til og med det kan være PMA. Så bruk testkit.
Vis hele sitatet...
Helt enig med det du sier, men nå påstår jo ikke Wikipedia at ecstasy og molly er det samme.

MDMA på Wikipedia
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Helt enig med det du sier, men nå påstår jo ikke Wikipedia at ecstasy og molly er det samme.

MDMA på Wikipedia
Vis hele sitatet...
Forskjellen blir forklart så raskt som første setning i artikkelen.
En er mdma og en har også mdma i seg ja. Men som sagt, trenden som kommer nå er altså renere og kraftigere knips og veldig lite andre stoffer.

Komboene MDMA og for eks 2cb og syre er helt fantastisk
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 420master Vis innlegg
En er mdma og en har også mdma i seg ja. Men som sagt, trenden som kommer nå er altså renere og kraftigere knips og veldig lite andre stoffer.

Komboene MDMA og for eks 2cb og syre er helt fantastisk
Vis hele sitatet...
de beste ecstasyene jeg har hatt er de blandet med 2c-b😋
Nexusflip skal være noe for seg selv ja. Candyflip og for så vidt, men det får man jo ikke i piller.
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nexusflip er helt rått! Ellers så kan jeg anbefale 4-5mg med 2cb når mdmaturen nesten er slutt for et supersmooth comedown
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Som flere har nevnt i tråden. ECSTACY, knips er overhodet ikke nødvendigvis MDMA. Det kan være svært mye annet i en mørje av stoffer som gir potensielt farlige interaksjoner. Noen ganger kun Amfetamin, ofte MDMA, men og det svært farlige PMA. Jeg vokste opp med dette på 90-tallet, og jeg skal av ren argoanse påstå at wikkipedia med mange andre kilder tar helt feil når de påstår at ecstasy og "molly" er det samme. Krystaller er nok tryggest, men til og med det kan være PMA. Så bruk testkit.
Vis hele sitatet...
Vil nå påstå at de pillene med X du får kjøpt idag, er mye renere enn det drittet de solgte som X på 90 tallet.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vil nå påstå at de pillene med X du får kjøpt idag, er mye renere enn det drittet de solgte som X på 90 tallet.
Vis hele sitatet...
Hele poenget er, de aller fleste som kjøper knips enda VIL ha blandingen. Vil man ha den reneste formen kjøper man krystaller
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vil nå påstå at de pillene med X du får kjøpt idag, er mye renere enn det drittet de solgte som X på 90 tallet.
Vis hele sitatet...
Tja, både enig og uenig med deg. Mot slutten av 90-tallet ble et kjemikal for å utvinne MDMA forbudt. Det var da vi fikk PMA, mer amfatamin, druesukker, effedrin, heroin og alt dritt man kan tenke seg i pillene. Det var da plutselig folk dauet av det.

Den trenden med løsmiddel coctailer puttet i piller foregår enda i stor omfang. Men vistnok er det lettere og utvinne MDMA igjenn. Enten på grunn av at kjemikalje har blitt tilgjengelig igjenn, eller at de har andre metoder(Usikker). Hørt på folkemunne, så skal det i hvertfall være billigere å enklere og lage. Derfor større tilgjengelighet og renere MDMA.
Sist endret av pipestilk; 2. september 2020 kl. 08:13.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ser stadig flere MDMA-tabletter som inneholder 2C-B, og nesten alle tablettene har amfetamin/speed i seg også. De som bruker ecstasy (MDMA-tabletter) føler jeg gjør det for spenningen sin skyld, de ønsker ikke ren MDMA. Molly (MDMA-krystaller) har nå blitt mye mer tilgjengelig enn det var før, og de som vil bruke det, klarer mest sannsynlig å få tak i det uten særlige problemer.
hvordan har denne tråden 1,4 mill seere på 1 uke? lurer så mange i dette landet på hva forskjellen er på ecstasy og molly?
Ren idioti å ta stoffer uten å teste det, men krystaller pleier å være renere.