Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2277
hvorden kan jeg lage et script som er pekt ut til å trykke på en knapp på en internett side 100ganger på 1trykk?
Sist endret av ZoneX; 5. februar 2006 kl. 14:52.
Tror nok du må forklare litt mer rundt dette. Gi gjerne en url til hva det er du vil trykke på.
Kan du prøve å forklare litt nærmere hva du er ute etter?
Trådstarter
12 0
okay.. det er til nordicmafia, å vist jeg får fixsa et script som kan trykke på utfør knappen i kriminalitet + at den velger ran postbanken.. er dette mulig?
finner du den nøyaktige url'en, pluss evt PSOT-data som blir sendt, er det helt klart mulig ja, men det er nok lettere å trykke 100 ganger selv
har http://www.download.com/Workspace-Macro/3000-2380_4-10473864.html


den starter på skrive bordet, går inn på nordicmafia, tar krim, venter til tiden går ut, går ut på skrive bordet. går inn på nordic igjen......


er mulighet for gjentagelse der

funker.


noen andre som har triks til nm?
Trådstarter
12 0
nice men trenger noe som er MYE raskere..
Som jeg sa på kanalen, du kan sende inn POST variabler til serveren. Sjekk opp LibCurl for å lage et program eller script som kan gjøre dette for deg. Er ikke spesielt vanskelig å lage slike ting, og da kan du få den til å gjøre nøyaktig hva du vil og hvor kjapt du vil.
Hallå folkenz.. jeg ser folk dirver og bruker sånna bugs for å skaffe jeg masse pegner,og poeng

Noen som hadde giddi og sakt ossen detta funka?
Tror det ikke er vits med samme spørsmål på forskjellige poster, du får samme negative svar uansett.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
gå inn på www.opera.com og last ned opera og då inn på www.nordicmafia.net og gå på krimnalitet og velg ran postbanen og høyre klik på sjermen og trykk optrater og velg anet og skriv 4 min og bruk og ok da jør den det for deg.

skall jeg jør det for deg i gjenom msn så si i fra

Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
while true
do
curl -c cookies.txt -b cookies.txt -F <formdata 1> -F <meir formdata> http://example.com
done

Det der skulle jo gjere ting i UNIX
fler som spiller nordicmafia her ja! eg meine ikkje juks jeg gjorde det var gudfar når jeg begynte med det når jeg ble don ble brukeren min granska og de fant på en eller annen måte ut at jeg hadde brukt utfordra!! Jeg ble ikke bare drept men sletta fordi de ville ikke ha "idioter" som donner xD
▼ ... noen uker senere ... ▼
du kan også bruke automination anywhere. den repeterer musebevegelser.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det med opera fungerte veldig bra, i tileg får man drit mye penger