Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1433
Heisann, jeg lurte på om noen har prøvd å ruse seg på tamiflu? Eventuelt hvordan det fungerer ?
Nei. Tamiflu er medisin for influensa. Knasker du for mye av dette vil du bare oppnå sprutbæsj, kvalme og hodepine
Du vil nok få lite rus av det, er et C preparat også.
Søk på felleskatalogen først neste gang.


http://www.felleskatalogen.no/medisi...u-roche-564404
Leste litt på felleskatalogen, men skjønner ikke i grunn så veldig mye.. Er ganske ny når det kommer til piller, så liker å være sikker før jeg putter noe i meg men tusen takk for hjelpa
På tablettene mener jeg det står at noen av bivirkningene er hallusinasjoner og delirium. Så du kan vel oppnå en trip (hvis du kan kalle det det) i likhet med datura, Belladona, Diphenhydramine etc.
Anbefaler ikke dette, siden du sannsynligvis vil oppleve det som ubehagelig Delirianter kan i beste fall være spennende/interressant.. men ikke gøy. Må man prøve, så er i hvertfall sistnevnte, Diphenhydramine, ett tryggere alternativ. Dette er allergi-tabletter i form av ett antihistamin. Er noen ganger også markedsført som sove-tabletter forresten.