Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 2373
Hallo alle med freaks !

Jeg skal nå ha min første tatovering, og er veldig usikker.
Jeg vil ha en tatovering som betyr noe, ikke bare noe jeg har.

Men her er en liste over ting jeg driver med daglig:
- Programmering
- Gaming
- Venner
- Musikk

Noen forslag hvordan jeg kunne blandet alt sammen til en tatovering?
Jeg vil ikke ha noe store greier, evt kunne dere kommet med et eksempel/laget et bilde til meg !

Takk!
Vent heller til du SELV har funnet ut nøyaktig hva du vil ha!
Joda, finnes noen som vet hvordan du kan blande de sammen, som kan tegne skisse OG tattovere den..
Men tror dog at å presse inn alle de tingene i en liten tattovering ikke blir bra. Men igjen, det kan du spørre artisten om.
Større=bedre, mtp. detaljer osv.

Personlig synes jeg det hørtes ut som en tafatt tattovering. Jeg ville vært veldig sikker på hva du vil ha før du får deg tattis. Ikke gå for den første ideen du får, å sjekk ut artisten, se andre tattiser h*n har laget osv.

Er det like kult med en CS tattoovering når du er 50? Er det kult med binær kode i nakken? Drar du damer med bilde av kompisen din tattovert på skulderen? NEI!
Enig. Vent til du har en idé du selv føler er personlig riktig. Jeg vurderer selv å tatovere en i - i fonten Lucida Console, fordi bokstaven ligner på en zombie, og jeg liker typografi og zombier.
Er det bare jeg som virkelig begynner å bli lei av disse '' design en tattoo til meg!'' tråder?

Oppsøk en tattoo-sjappe, artisten vil hjelpe deg så godt han kan! Det er tross alt jobben hans, og han vil gjøre det meste for å få deg som kunde, altså, designe en flott tattovering etter ditt ønske.
Du vil ta tatovering, men vet ikke hva du vil ha, så du ber noen som ikke aner hvem du er om å finne noe som gjennspeiler deg..? Utrolig mye feil i tankegangen det.

Jeg er også keen på ha tattiss, men vet du hvorfor jeg ikke har en? Fordi jeg ikke vet hva jeg vil ha ennå. Og derfor tar jeg ikke en tatovering.
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Er det bare jeg som virkelig begynner å bli lei av disse '' design en tattoo til meg!'' tråder?

Oppsøk en tattoo-sjappe, artisten vil hjelpe deg så godt han kan! Det er tross alt jobben hans, og han vil gjøre det meste for å få deg som kunde, altså, designe en flott tattovering etter ditt ønske.
Vis hele sitatet...
Nei! Vrir meg i smerte hver gang jeg ser en sånn tråd. Forstår virkelig ikke hvorfor folk tror at det er en bedre idé å få forum folk til å tegne en tattovering framfor å la fagfolk gjøre det. En tattovør vet hva som funker, hva som blir bra osv.

Håper mods begynner å kjøre hardere linje på slike tråder framover.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Den beste måten og finne en bra tattoo på er å diskutere med artisten som skal lage den!
Takker for alle svar, men jeg var bare etter ider/Ting jeg kunne tatt med meg. Jeg skrev at dere kunne finne eksempler
gentleman #1
ViceR's Avatar
Du kan jo f.eks. ha alle de ordene på kinesisk nedover en valgfri arm.
God ide
Jeg bare lurer på om dere vet om noen sider med tatovering galleri?
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Sitat av ViceR Vis innlegg
Du kan jo f.eks. ha alle de ordene på kinesisk nedover en valgfri arm.
Vis hele sitatet...
Finnes det en kjedeligere tattoo da?
må isåfall vere din egen fødselsdato..
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Finnes det en kjedeligere tattoo da?
må isåfall vere din egen fødselsdato..
Vis hele sitatet...
Eventuelt en delfin på foten
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Sitat av moret Vis innlegg
Eventuelt en delfin på foten
Vis hele sitatet...
Det er jo en sikker vinner
Hvorfor er det så viktig at tattoveringen skal være så betydningsfull?
Samme hva man synes når man er 50 da, man lever jo bare en gang

finnes jo grenser såklart
Momy failed skrevet på ryggen
Anbefaler deg å sette deg ned å søke etter kjente tattoo artister, se litt på verkene deres. Finn deg en stilart du liker, tenk ut hvilke detaljer du liker ved hver favoritt.. Med en del favoritter så går du til nærmeste dyktige tattovør med ideene dine.
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Det er jo en sikker vinner
Vis hele sitatet...
Og et par kirsebær
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Sitat av arnekjell Vis innlegg
Og et par kirsebær
Vis hele sitatet...
tja, det er jo litt mer klassisk 80´s pinup style en patetisk delfin og kinategn "stil" da.
Men kirsebær er helt klart oppbrukt!

(sier jeg som sitter her med hele underarmen full av flammer..)
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Finnes det en kjedeligere tattoo da?
må isåfall vere din egen fødselsdato..
Vis hele sitatet...
Tribal over rævsprekken er en klassiker uten like.
Tribal på korsryggen er tattoveringens Forrest Gump. Skjarmerende og forlokkende på samme tid.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Tribal generelt, og spesielt over ræva er jo bare trist! Trur egentlig ikke det finnes noe værre jeg!
Sommerfugl over stumpen, da får alle en god latter
<Html>
<head>
<Title>Awesome</title>
</Head>
<Body>
<h1>"NAME HERE</h1>
Sitat av Pandalicious Vis innlegg
<Html>
<head>
<Title>Awesome</title>
</Head>
<Body>
<h1>"NAME HERE</h1>
Vis hele sitatet...
ELLER VENT! Vi vil jo ikke ha for mye! Lets keep it basic!

Kode

<html> 
         <head>
                    <title></title>  
         </head>
</Html>
KAPAW! Rett på høyrearmen!
Sitat av WindowsLate Vis innlegg
Men her er en liste over ting jeg driver med daglig:
- Programmering
- Gaming
- Venner
- Musikk

Noen forslag hvordan jeg kunne blandet alt sammen til en tatovering?
Vis hele sitatet...
Pro(grammering) gam(ing) venn(er) (mus)ikk.
Progamvennikk?
Eller kansje en tatovering av en venn som hører på musikk mens han programmerer et spill?
Beste forslaget jeg kom på
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av chanislavi Vis innlegg
Pro(grammering) gam(ing) venn(er) (mus)ikk.
Progamvennikk?
Vis hele sitatet...
Haha, genialt!

Jeg er også interessert i å ta tattis, men ting som "venner, gaming og musikk" blir litt for hverdags? Har du gjort/gjør noe som veldig få eller ingen andre kan/har gjort?