Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 17138
Hva kan jeg blande med Hot n' sweet, jeg tenker på brus/blandevann etc.
Svigermors drøm
colabox's Avatar
red bull funker alltid
man blander ikke tyrkisk pepper, man shotter det ! :P
Sist endret av Lakselv2k; 13. august 2011 kl. 18:35.
Det skal ikke blandes, men shottes ffs. Klarer du ikke det får du finne deg noe annet å drikke.
Hørtes ikke godt ut, tyrker og brus, æsj!
Du kan prøve med litt sitron i, når jeg lager tyrker selv så bruker jeg litt sitron og hockeypulver i den. Er dog usikker på hvordan det er med ferdigblandet, men ta et lite glass og prøv.
Sist endret av SemiColon; 13. august 2011 kl. 18:39.
den er ikke for sterk... jeg synes bare den var så jævli stygg...
Sitat av PassiveMenis Vis innlegg
den er ikke for sterk... jeg synes bare den var så jævli stygg...
Vis hele sitatet...
Gi den vekk og kjøp deg noe annet brennvin
Tar den jeg. Så får du ølen jeg har :-D
Sitat av PassiveMenis Vis innlegg
den er ikke for sterk... jeg synes bare den var så jævli stygg...
Vis hele sitatet...
Liker du det ikke? Ikke kjøp det.
hvis du tar litt jordbær likør oppi, så smaker det som den pastillen Ifa. Må fortsatt shottes da.
Hockeypulver i tyrker? Hørtes jo nesten digg ut!
Hva pleier du å blande lakris med når du spiser godteri?
Du kan jo prøve sjokomelk, eller shotte det som resten av verden.
Sitat av PassiveMenis Vis innlegg
den er ikke for sterk... jeg synes bare den var så jævli stygg...
Vis hele sitatet...
Er vel ett fett om den ikke ser bra ut, skal jo ned i magen anyways?
Kan tenke meg at det kan være digg å bombe (droppe shotteglasset oppi) et glass med red bull (og så styrte).
Jeger og burn funker jo greit så da burde vel hot'n sweet og burn funke? Har aldri prøvd selv men kan tenke meg at det burde gå.
Har en kompis som pleier og blande det med appelsinjuice, han mener det smaker utmerket! dog har jeg aldri selv turt og tatt sjangsen på og smake! :P
Sitat av PassiveMenis Vis innlegg
den er ikke for sterk... jeg synes bare den var så jævli stygg...
Vis hele sitatet...
Ikke se på den, lukk øynene. Da er det vel samme om den er stygg.
Sitat av PassiveMenis Vis innlegg
den er ikke for sterk... jeg synes bare den var så jævli stygg...
Vis hele sitatet...
den var så stygg? det er ikke en flaske som skal stå til pynt, den flaska skal tømmes, er vel et fett hvordan farge det er på innholdet og flaska??
Sist endret av Luci Tristis; 13. august 2011 kl. 20:23.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Hot n sweet er en av de beste spør du meg. Men å blande den blir bare helt feil, skal shottes!
Fy fillern, han mener stygg, som i at den smaker dritt ...
Sitat av guppy Vis innlegg
Fy fillern, han mener stygg, som i at den smaker dritt ...
Vis hele sitatet...

Takk gud for at det finnes noen med høy nok IQ til å skjønne det. I tillegg er det ikke sikkert han har kjøpt den nå, men at han hadde den stående og kanskje ikke har cash til noe annet / polet er stengt?

Så gi nå gutten noen skikkelige tips istedet for å oppføre dere som idioter.

Personlig synes jeg også det er stygt, men kan se for meg at det fungerer fint med noe av det som er nevnt (Jordbær likør, sitron, redbull kanskje?). Prøv med litt forskjellig

Edit: Kanskje Pepsi kan fungere?
Sist endret av Berre; 13. august 2011 kl. 20:42.
Kjøp en pose med tyrkisk peper drops og putt i flaska, og vent til de har løst seg opp. Mer namenam-smak og mindre spritsmak. Hvis du syns det blir for strekt, bland i ett par dråper vann.
Vist du ikke liker den som den er så lar du vær og ødlegge det med og blande det vertfall, enten drikker du den sånn så den er og nyter den, eller så kjøper du deg en annen type sprit eller kanskje ett par cider
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Du kan blande med Dr.pepper!
hot,n,sweet smaker møkk og man spyr som oftest etter en 7-8 stk. kjøp heller sambuca! og ta et par teskjeer baylies oppi. glir rett ned! virker som baylies,n smører halsen
Skal man ha tyrker lager man det selv.. Hotnsweet smaker bare jalla :/

Men som svar til spørsmålet.. Bland 1/10 hotnsweet med 9/10 hjemmelaga tyrker
takk for disse utrolige gode svarene... jeg prøvde med sprite og det funket helt ok

Sitat av Luci Tristis Vis innlegg
den var så stygg? det er ikke en flaske som skal stå til pynt, den flaska skal tømmes, er vel et fett hvordan farge det er på innholdet og flaska??
Vis hele sitatet...
*facepalm*
captn morgan tyrker och cola funker det, når jeg tok feil av colan å tyrkern
Sitat av badsecurity Vis innlegg
captn morgan tyrker och cola funker det, når jeg tok feil av colan å tyrkern
Vis hele sitatet...
hahaha, made me laugh.
De kveldene jeg drikker Hot n Sweet pleier jeg bare å drikke den bart, kanskje med noen isbiter oppi. Smaker jo bare godt det! Problemet er vel heller at etter en flaske blir minnene fra resten av kvelden i samme farge som væsken.
Burn (grønn) og jager smaker utorlig godt!
Sist endret av magnusjo87; 16. august 2011 kl. 01:40.
Kjøp deg Fisherman shot, MYE bedre enn den tyrkern! Å trenger ikke tenke på å blande den ut heller, glir rett ned, å gir en frisk smak, hehe