Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 784
Hei! Har en skikkelig krise her, mappa mi med mine siste design gikk ved et missklikk rett i søppelbøtta som ved uhell ble tømt. Har prøvd meg med Data Rescue 3, men som jeg forstår så forsvinner navnene på filene når de blir slettet på denne måten?

Er så skjelven nå at jeg er åpen for konspirasjonsteorier om nanoteknologi som kan løse problemet mitt!
Ikke bruk macen noe mer inntill du finner ut en løsning, da dette kan overskrive valuene som er gjennopprettbare!

Prøv dette? (Googla problemstillingen.) http://www.squidoo.com/recovertrashmac
Berre's Avatar
Trådstarter
Bruker det ene programmet som er nevnt i den artikkelen. Sliter mer med å lokalisere nøyaktig de filene jeg er ute etter, kun kritisk for 3-5 .psd filer.

Kan rapportere om at livet mitt er reddet og at filene er trygt på plass etter en "Recover deleted items scan" med Data Rescue 3