Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  69 8651
Dette er et par ord som skal forestille meg & deg , den andre personen skal du ha gleden av å være i min lille fortelling;

Vel, La oss si du var en drittsekk, solgte/brukte dop, bedrev generell kriminalitet, hadde stor gjeld, var 17-18år å hadde kjennt meg siden 8.klasse.
Vi var "bekjennte" men det artet seg fort til "u-venner", du traff meg på gata sammen med 2-3 andre venner av deg, du prøvde å banke meg men jeg var for liten å rask til at du fikk tatt meg, du viste også innerst inne at jeg var redd deg selv om jeg ikke viste det.
Du forteller til venner å bekjennte at du banka dritten ut av meg selv om det egentlig var slik at det var du som ble skadet, ikke jeg. Rykter blir værre å jeg sitter hjemme å får dårlig selvtillitt fordi rykter går om at du banka meg selv om det var stikk motsatt, du vet også at neste gang du ser meg er jeg fortsatt like redd å siden du aldri går alene, noe jeg gjør så skader det ikke å yppe til litt mere bråk. I tillegg til dette har du en colt liggende under senga som du kjøpte av en dust for 2000.



En dag får du en dirskre pakke i posten, du undrer på hva det er å henter pakka, du kommer hjem, åpner den å får se en død giftslange med en lapp som det står, "Hadde denne levd hadde du vært død nå".
Du skjønnte den kom fra meg men hvordan ville du reagert? Ville du blitt redd, for meg, hadde du tatt det som et hint, "jeg kan gå lenger", eller ville du kanskje tatt med deg vennene dine å colten å banka på døra mi en sen torsdags kveld?



Jeg vil helst at vidre diskusjon vil bli holdt innenfor historien å ikke la tråden spore av med moralpreker å drittkasting, enkelt å greit, "Hva ville du gjort om du fikk en pakke i posten med en død giftslange i å en lapp som det sto, hadde denne levd hadde du vært død nå"


Svar helt erlig, dette kan bli spennende.
Anmeldt. Ikke værre enn det. Drapstrusler blir tatt på alvor.
Trådstarter
Ble du redd da du åpnet pakken?

vidre;
...men det fantes ingen bevis for at det var fra meg, jeg hadde nemmelig betalt en boms 50kroner for å poste pakka, men selv var du fullt klar over at den kom fra meg.
Ett godt tips til deg, bare hold deg unna. Ved å ta konflikten til det neste nivået må du også regne med at en person som "solgte/brukte dop, bedrev generell kriminalitet, hadde stor gjeld" tar det rimelig serøst.

Hvis det var meg? Om jeg hadde blitt redd? Jeg hadde nok blitt panikkslagen og gjort noe veldig dumt som involverer en colt og hodet ditt..
Trådstarter
Sitat av lars?
Ett godt tips til deg, bare hold deg unna.
Vis hele sitatet...
Hvem sier at dette er noe jeg kommer til å gjøre, eller har Jeg har bare syk fantasi ?


Okey, men du hadde altså da ikke forandret åsynet ditt om meg, du ville da altså drepe meg, hvorfor? fordi du ble redd for meg, eller det ekle dyret i pakka?
Blir ikke redd av sånt.
Sånt virker bare nerdete spør du meg.
Sitat av rotskrot
Hvem sier at dette er noe jeg kommer til å gjøre, eller har Jeg har bare syk fantasi ?


Okey, men du hadde altså da ikke forandret åsynet ditt om meg, du ville da altså drepe meg, hvorfor? fordi du ble redd for meg, eller det ekle dyret i pakka?
Vis hele sitatet...
Vel, du ville jo stilt meg i en veldig ubehagelig situasjon. Hadde noen sent meg en pakke med en død slage og en lapp der det gjøres rimelig klart at jeg er i fare, og jeg i samme slengen hadde vært en upopulær gjest hos politiet, ville jeg vel egentlig ikke hatt noe valg?
Du forutsetter jo at jeg er kriminell, ruset og har et våpen.
Trådstarter
jeg bare måtte gi deg et KP på den siste...

men hadde du hatt baller nok til å blåse av skallen til en jevnaldrene fyr når du selv ikke tør å gå å hente posten uten venna dine fordi det er flere der ute som også er ute etter deg? samma faen, jeg tror du er for gammel å moden, for å ikke snakke om en som setter gud å værmann på plass bare ved hjelp av et tastatur, til å kunne gi meg de svarne jeg foretrekker.. det du ville gjort er så A+B = Død...


Finnes det antaglig ingen annen vei en pistolskudd for meg? kanskje du hadde blitt så redd av gaven jeg ga deg at du rett å slett tok det som et hint, hold deg unna..?
Det var da svært til kreativiten sku blomstre for hver gang noen kommer med innspill. Har du tatt deg en bønne lurer nå jeg på.
Send heller en patron i posten, det er en klassiker!

Men fra spøk til alvor: å true folk på livet er fryktelig dumt, det kan gi svært store konsekvenser i forhold til utbyttet av truslene. Gi heller politiet et diskret tips om at det ligger en uregistrert colt under senga til fyren, de har taushetsplikt vet du.
hva er dette for noe? askeladden på nye eventyr eller en sann historie?
Hva er dette? mrniceguyladden på ny off-topic tur?

Bare gå til politiet og si fra om pistolen, lettere blir det ikke.
Sitat av Grantax
Hva er dette? mrniceguyladden på ny off-topic tur?

Bare gå til politiet og si fra om pistolen, lettere blir det ikke.
Vis hele sitatet...
var ikke noe sånn. men jeg så ikke helt vitsen med å fortelle han hva han burde gjøre, viss det hele bare er begynnelsen på en eller annen bok eller noe

men for å være litt on topic da. om du er småkriminell selv, hjelper det sikkert lite å gå til politiet, da tipser han bare dem om noe på deg, også er dere begge kommet inn i en ond sirkel, og når dere evt. kommer ut er det tilbake på samme måten. så om du er småkrim avslutt hele saken med en kule.


om du er en mrniceguy (skal litt til) gå til politiet og anmeld faenskapet. og fortell om pistolen du har hørt rykter om
Sist endret av mrniceguy; 27. april 2007 kl. 11:48.
avhugd hestehode på senga!
Sitat av rotskrot
jeg bare måtte gi deg et KP på den siste...

men hadde du hatt baller nok til å blåse av skallen til en jevnaldrene fyr når du selv ikke tør å gå å hente posten uten venna dine fordi det er flere der ute som også er ute etter deg? samma faen, jeg tror du er for gammel å moden, for å ikke snakke om en som setter gud å værmann på plass bare ved hjelp av et tastatur, til å kunne gi meg de svarne jeg foretrekker.. det du ville gjort er så A+B = Død...


Finnes det antaglig ingen annen vei en pistolskudd for meg? kanskje du hadde blitt så redd av gaven jeg ga deg at du rett å slett tok det som et hint, hold deg unna..?
Vis hele sitatet...
Frykt er en interessant følelse. Hvis man frykter for sitt eget liv, vil hjernen kunne oppfatte situasjonen som selvforsvar, og dermed rasjonalisere bort alle sperrer.
Hadde jeg hatt baller nok til å blåse av noen hodet sånn helt uten videre? Selvfølgelig ikke. Men press meg opp i en hjørne, så skal vi se.
Tror slike "store" typer som han trenger all den oppmerksomheten de får, altså ikke gi ham noe. Ignorer ham fullstendig, ikke true ham tilbake. Snakk med noen venner av deg om å aldri gå alene sånn i tilfelle, ev gå andre steder enn der du vet han kan være. Ikke mat egoet hans, da råtner han vekk tilslutt.
Det er utrolig hva folk gjør i en presset situasjon. Hvis han føler seg veldig presset og fryker for sitt eget liv, kan det gå veldig galt...
Siden han har stor gjeld kunne det jo vært greit og fortelle gjeldsinnkrevern hvor han bor mot en liten pengesum?
Finn en ring et sted og skvære opp.
Sitat av pecado
Send heller en patron i posten, det er en klassiker!

Men fra spøk til alvor: å true folk på livet er fryktelig dumt, det kan gi svært store konsekvenser i forhold til utbyttet av truslene. Gi heller politiet et diskret tips om at det ligger en uregistrert colt under senga til fyren, de har taushetsplikt vet du.
Vis hele sitatet...
Høres ut som en god ide. Ødelegg ham heller ved å anmelde/tipse politiet om/ ham for vold, dop, våpen eller lignende!
jeg hadde enten trod at du hadde klikka columbine og funnet meg et anet offer.
eller så hadde jeg blid pissredd for mit eget liv og knerta deg med colten.
For det første så hadde jeg kommet meg til helvette ut av huset (hater slanger). Men hvordan kunne jeg vite at det var du som sendte den?. men se at eg viste det. så tror jeg at jeg hadde tatt med meg et balltre, og banket deg opp. og fortalt deg at hvis du gjorde noe slikt igjen, kunne det være fare for at colt'en og jeg tok oss en tur ut en dag. hvis du hadde anmeldt meg, hadde jeg nektet for det, og vist politiet slangen og lappen. siden dette var drapstrussel, kunne jeg fått politiet til å skjekke avtrykk, og buret deg inne. og når du kommer ut igjen, går jeg med jernrør i lomma.
Sitat av Jason@Terkel i knipe
Du vet aldri når du får brukt for et jernrør!
Vis hele sitatet...
Sist endret av Fyllo; 30. april 2007 kl. 20:02.
sånn som jeg har forstått problemstillingen her.
hvis jeg hadde blitt plaget sånn ville jeg ikke brydd meg med en colt.
skaff deg et lite og letthånterlig våpen til beskyttelse.
få med deg noen syke folk kidnapp jævelen og hold på han i noen timer med litt tortur og trusler.
etterpå kjører du i han 50 brukerdoser lsd og dump han på gata
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Hvorfor ikke sende en levende giftslange mens du er i gang? Sleng den i ei eske og dekk med sånne hvite isoporbiter (eller hva det nå heter). Han roter opp i eska, man hører ett hves, og fyren går i bakken. Pass på at du finner en mindre giftig slange, slik at han bare besvimer (Vi vil jo ikke at han skal dø). Når han våkner så sørger du for at han sitter godt plantet oppå colt'en sin (ja, i rompa), mens du danser rundt han kun iført en rosa ballettkjole og hvite tennissokker mens du jodler "rosa helikopter" på urdu. I hendene har du en hyssing bindt fast til avtrekkeren på colten (da har du selvfølgelig tatt ut all eventuell ammunisjon).

Da tror jeg ikke han plager deg mer.
Sist endret av Thysanoptera; 30. april 2007 kl. 21:17.
HaHa DarkStaar Genialt^^

Men lag en deilig rør bombe som du har lagt inne i en bamse.det ligger en telefon ved siden av du så når han tar bamsen ringer telefonen. du sier kom ut på gata og ta med bamsen. han kommer ut du hav elektro avtenner så du sier bare gå ned på kne og gjør det og det siden hvis ikke sprenger jeg deg til hellvete.^^
Send heller en pakke med en død frosk, og på lappen skal det stå: Hadde denne levd hadde du skriki som en liten jente nå"
▼ ... noen måneder senere ... ▼
prat med moa, jeg fixer det!
Så agressiv og bola som jeg er så
Sitat av amylnitrat
prat med moa, jeg fixer det!
Så agressiv og bola som jeg er så
Vis hele sitatet...
ja du er mye agressiv, for å ikke snakke om hvor bola du er... haaahaa!

<3
Sitat av Mentaltilfelle
Høres ut som en god ide. Ødelegg ham heller ved å anmelde/tipse politiet om/ ham for vold, dop, våpen eller lignende!
Vis hele sitatet...
HAHAHAHA
Politiet har jo nærmest en egen knapp man kan trykke på som sier "Din sak er herved henlagt." - klikk -

Jeg tror ikke på det å ta loven i egne hender, men det er flere som sammenligner norsk politi med "Chief Wiggum" i the Simpsons. Gjør ikke en dritt, og når han først gjør NOE, strider det mot ALL logikk,fornuft,etc. :P
Joda melka, men en sak som kan stå til fare for andre (i dette tilfellet en pistol) vil mest sannsynlig føre frem. konfiskert!
jeg hadde ringt deg å bedt om å møte meg et sted uten noen andre for å prate..
Hvis jeg viste det var deg, ville du begått "Selvmord" på et avsidesliggende sted med en Colt "Du Kjøpte" fra en dust for 2000.

For hvis jeg hadde fått en draps-trussel så hadde jeg klikket som eff!
Foresten.. Det med Onkel-Blå var ikke en dårlig ide. Kansje bare snakke lit med dem?
Opprinnelig av voids: jeg hadde ringt deg å bedt om å møte meg et sted uten noen andre for å prate..
Vis hele sitatet...
Nei da hadde det sikkert ikke stått en bola Igor i skogen og venta på første slag...
Kanskje lurt å be personen om å møte deg på et offentlig sted (Restaurant, cafe, etc..), be han komme alene. Du finner vel da fort ut om han er veldig aggresivt innstilt til deg, eller om dette var ment mer som en spøk.
Jeg hadde oppsøkt han og banka ham opp.

Ja, jeg gikk noen uker på kampsport, og jeg føler at jeg kan banke livskiten ut av enhver, og det er sikkert dette som skal lede meg til min grav.


Hadde nok følt meg tøff om jeg hadde opplevd noe sånt!
Jeg hadde gitt anonymt tips til snutn om at han har en colt, Om det hadde gått eller jeg hadde fått til så hadde jeg planta noe narkotika på han/i huset hans og tysta om det også. Hestehode i senga virka også JÆVLA genialt^^ Hadde kansje sendt miltbrannpulver i posten om jeg hadde fått tak i det, hadde hvertfall gjort ting som hadde skada han uten at han visste at det var meg liksom.
så sant du viste hvem personen er så kunne du jo ordna opp selv da, null stress og finne ut hvor han er vis du vet navn, fødselsdato, slikt..
ikke verre enn og legge deg på lur med et balltre da.. hvis du moser hvert jævla bein i kroppen hans, så er det ikke sikkert han er så tøff
send den tilbake

OT: så tror jeg nok jeg mest sannsynlig hadde gått hjem til han med den, og\eller totalt ignorert personen og ikke gitt han noe oppmerksomhet.
Hmm, var hente Chuck Norris et alternativ?
Bind et rødt bånd rundt hodet, ta M60en i den ene hånda og patronbeltet i det andre.
"the best way to handle dirtbag, is too smile at them."

Da får de ikke det de vil ha, at noen er redde for dem eller noe annet.
Send han en erotisk homofil novelle med han og deg i "hovedrollene", veldig bra måte for å tirre folk på tror jeg. Inne i brevet har du selfølgelig en brukt kondom
Jeg har en tendens til å gå tilbake til basic instincts når jeg må forsvare meg og når jeg blir forbanna, så den slangen i posten ville nok resultert i at du får en god kraftig omgang juling (type knuste ledd) eller ditt dødsfall...hvis jeg var denne store aggressive wannabe-gangster-bølla that is.

Du kunne alltids ha sladra på han, men han slipper nok ut av fengsel mens du er i live. En aggressiv person som mister flere år i buret pga. deg - jeg ville drept deg.

Bare hold deg unna fyren og lær deg å kunne takle han hvis dere uheldigvis skulle møtes. Jeg forstår at du vil ha revansj for såret ego og stolthet, men er det verdt å bli skada/dø for?
Sende en død slange med det brevet.. Så klisje eg hadde vært mer flau over å ha gjort det enn å ha fått bank.

Fortell din side av saken. Hva så om folk tror han banket deg? Hva er det å være flau over, folk banker opp eller blir banket hele tiden. Du er vel ikke den eneste som har "fått bank" der du bor slik at det blir noe å snakke om?
Jeg trur det var et teoretisk spørsmål. Har nok ikke egentli skjedd
jeg ville flirt av at han faktisk sender døde slanger i posten, så gitt han en sårt trengt reality-check!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
eg hadde anmeldt deg
Sitat av zlamaniac
sånn som jeg har forstått problemstillingen her.
hvis jeg hadde blitt plaget sånn ville jeg ikke brydd meg med en colt.
skaff deg et lite og letthånterlig våpen til beskyttelse.
få med deg noen syke folk kidnapp jævelen og hold på han i noen timer med litt tortur og trusler.
etterpå kjører du i han 50 brukerdoser lsd og dump han på gata
Vis hele sitatet...
Steike, du er tøff!!

Den letteste og beste måten man kan ødelegge noe på, er økonomisk.
Dvs. at du tipser gjeldsinnkreveren, så politi om uregistrert våpen og narkotika og alt det tullet.
''"Hva ville du gjort om du fikk en pakke i posten med en død giftslange i å en lapp som det sto, hadde denne levd hadde du vært død nå"

Jeg hadde bare ledd av forsøket ditt på å skremme meg, oppsøke deg senere med 2-3 folk som tilskuere mens jeg banket dritten ut av deg.. Antageligvis det som hadde skjedd i rl..

Seff kan du anmelde meg for det, men jeg har 2-3 vitner på at jeg ikke gjorde en dritt mot deg den dagen og jeg står på saken min om at jeg ikke har gjort noe.. Saken er herved henlagt grunnet manglende bevis, hvis ikke det er fler vitner (som tør..) og så frem om hva som skjedde.
Haha! Jeg fikk en ny ide!
Runk i en flaske eller lignene hver dag helt til flasken er full, og send det til ham med lappen "Det er mer der det kommer fra"
DA, hadde jeg latt deg vere i fred!