Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 592
Har sniffet små striper Subutex før (1-2-3mg) og blitt dritdigg i formen.

Har nå de som heter «Buprenorphine 8 mg» men synes ikke rusen er like bra. Nesten ikkeeksisterende! Hva er greia? Er jo samme virkestoff..

Noen andre måter som er bra å innta på? Oralt, under tunga, rektalt?

Takk for svar!

Lenge siden sist forresten så toleransen er ikke høy!
Sist endret av krystallkongen; 8. mai 2018 kl. 16:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Høres ut som humbug spør du meg, jeg har blitt helt sykt rusa hver gang jeg har inntatt buprenorphine.
Kommer på brett og alt ser legit ut, men vet det ikke er noen garanti.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei, virkestoffet er det samme ja; men utover det og utover fraværet av patent kan de nyere produsentene bruke andre fyllstoffer. Da med tanke på at 8mg ville utgjort et fnugg av den gigantiske pilla. Er ikke kjemiker så jeg kan ikke noe spesifikt om fyllstoffene - men jeg vet av erfaring at de som har benyttet seg av originalen over mange år, har omtrent alle holdt seg til Indivior, de som hadde patenten.
Men det er det eneste jeg kan komme på, og jeg har brukt Sub i over 20 år. Fikk det fra Frankrike før det kom hit året etter tror jeg. Og selv da måtte jeg kjøpe det på gata fordi reglene var så strenge. LAR er ganske kjipe så det tok 10 år før jeg kom meg dit.
Men ja, fyllstoffer eller bare gammel vane som gjør at man ubevisst heller mot ett produkt enn mot et annet. Beste inntaksmåte for for sterkere men kortere rus - og unngå (bitte)litt av av den depot effekten, er nasalt. Anbefaler ikke injisering i det hele tatt! Utover under tungen, så er rektalt også en god om ikke en optimal løsning praktisk sett.
Ang dosering, hvor lenge er det siden du har brukt Buprenorphine eller Metadon? Heroin skal ikke spille så stor rolle med mindre du tok det for 3 timer siden. Mvh