Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 6920
Hei, jeg trenger noen som kan lage for meg landing page\ destinasjonsside for et produkt vi selger i vårt firma. Men dessverre kan jeg ikke finne noen frilanser eller firmaer som gjør det. Kan noen hjelpe meg med å forklare hvor jeg kan finne det ut? Tenker at jeg trenger å se på portfolio først, hvis det blir en frilans.
Når du sier landing page så mener du i forbindelse med adwords, text reklame eller reklame på face ol? En one-pager for salg av produkt?
Helt greit det, blir sikkert salg men ikke nedprioriter eget brand og bygg alt om opp feks face, slik for mange gjør. Ha et eget domene og webside i tillegg. Og link gjerne dit fra landing page, vet mange mener akkurat det er counter productive men jeg er blant de som mener en kan ha to tanker i hodet samtidig og også bygge brand "i alt man gjør".

Det er jo ikke noe hokus pokus du skal bestille, og dette kan de aller fleste levere til deg. Ikke glem content da, for du tenker sikkert SEO på en eller annen måte siden du ønsker en landing page. Content is king, still.
Hei! jeg mente her en one-pager for salg av produkt. Men min mening var å finne en frilanser eller en webside hvor man kan bestille destinasjonsside... Du skrev her, at de aller fleste kan levere det, hvor kan man finne noen som kan lage landing page?
Hva med å legge det ut som en småjobb på Finn.no? Mange som er kjapt på hugget der.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Takk for svar, bare tenkte å finne noen som er profesjonell...men kan ikke finne, desverre...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Freelancer.com du har også https://themeforest.net for templates aka Maler