Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1605
Filma i Oslos gater et sted mellom natt og morning.
Anbefaler headset for fyldig bass.

Amf i Regjering 2

Dope beat produsert av Some
Monotont og tregt Kan ikke akkurat si den fenga noe særlig. Forstod heller ikke helt sammenhengen i teksten?
Det er jo faktisk ikke en beat. Det er ingen trommer der. Og headset har sjelden mer bass enn monitorer/høytelere

Ellers syns jeg det blir alt for cocaine/amf hiphop med kun "mitt ego er større enn ditt ego"
Kjedelig på en måte. Det mangler noe for at det skal være interessant å høre på.

Hvorfor skal vi sitte og ha interesse av å høre på en random fyr claime at alle andre suger kukk mens han er best?
Det er ikke kult når eminem gjør det engang...

VI må ha en tekst som betyr noe, som gir oss noe mer å tenke over enn "denne fyren er badass ass, han claimer at alle andre er fags!"
Savner noe mer substans, samfunnskritikk eller noe.
Nå som jeg ser at 3dbriller er på moten skal jeg løpe ned til kinoen. Dette forstyrret hele opplevelsen min., 3Dbrillene var det jeg likte best med hele greia.

Ps. Jeg foretrekker å se kino i 2D.
Jobb litt mer med tekstene dine, sånn kappe balla di med lasersverd er kult i Battle, men skal du vise noe talent, funker ikke det like bra i ordentlige sanger. Temaet var jo greit nok, men flowen og rima var ikke veldig bra.
Beaten var kul nok, men kunne trengt noen deler med litt mer energi.