Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 901
Heisann..

Jeg har brukt Cubase i 2-3 år nå men nå vil jeg ha noe simpelt til å spille inn idèer når jeg sitter på privatpcen. Det er kjipt å måtte vente helt til jeg drar inn i studio for å spille inn.

Hva er det simpleste musikkinnspillingsprogrammet som finnes der ute? tenker da også at det bør være brukervennlig...

Jeg skal bruke det hovedsaklig til vokal og gidder ikke å stresse med eksternt lydkort.
Audacity
Du har jo også Windows sin intregrerte "Lydinspilling".
Kjøp deg mac og bruk garageband=) det funker fett=)
Sitat av plohg Vis innlegg
Audacity
Du har jo også Windows sin intregrerte "Lydinspilling".
Vis hele sitatet...
Audacity anbefalt vist det bare er idèer... men du kan få ganske god kvalitet, spilte inn et par sanger når vi hadde musikkprosjekt på ungdomsskolen, funka fett
Sist endret av Ondskap; 12. februar 2009 kl. 20:40.
Sitat av drittunge Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Hva faen?!?! hvor lenge har ikke jeg letet etter det der!
kp til deg
Adobe Audition funker fint for meg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Magix Music Maker er et kjempe lett program.
Masse instrumenter og her er det bare fantasien som setter grenser. Virkelig et program og anbefale for deg som skal ha et simpelt og brukervennlig program. Og føler du for å prøve noe anvansert er det bare å laste ned Plugins til programmet og du har et anvasert program. Et program for både store og små hvis du spør meg