Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1027
hei så for litt siden coveret til en film jeg ikke husker tittelen på, det var en komedie delvis parodi av johnny cash's walk the line og denne parodien var biografien til en annen kjendis. eneste jeg husker av tittelen er : line (tror jeg hehe)

og forresten hva har skjedd med filmer der rusmidler er sentralt tema tråden? er den fjernet? hvis det, hvorfor?
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Walk Hard er en musikerbiografifilmparodi (fint ord), med innsalg fra Johnny Cash (Walk the Line), Ray Charles (Ray), Bob Dylan og the Beatles.

Ikke noe mesterverk på Gudfaren nivå, men definitivt en veldig underholdende film, som anbefales.
JA walk hard var det ja hehe den virker fet da takker for svar folkens KP til begge

vet forøvrig ikke hvordan denne tråden havnet i musikk-foraet, 99% sikker på at jeg la den i film:/
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Vel, den har jo en god del med musikk å gjør og

Fint du fant det du lette etter da